Ga naar inhoud

welk kliniek of ziekenhuis


Gast loteke

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

IK ben hier net nieuw 44 jaar moeder van 2 dochters 20 en 24 jaar

Ik heb nooit grote borsten gehad, dus al van af mijn 20ste de wens om een operatie te doen.

Omdat ik er financiële altijd alleen voor heb gestaan was dit jaren lang niet voor mij weggelegd.

Nu heb ik wat gespaard en wil ik er voor gaan,

Maar geen idee welk kliniek en wat kost het ongeveer.

Groetjes Loteke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

IK ben hier net nieuw 44 jaar moeder van 2 dochters 20 en 24 jaar

Ik heb nooit grote borsten gehad, dus al van af mijn 20ste de wens om een operatie te doen.

Omdat ik er financiële altijd alleen voor heb gestaan was dit jaren lang niet voor mij weggelegd.

Nu heb ik wat gespaard en wil ik er voor gaan,

Maar geen idee welk kliniek en wat kost het ongeveer.

Groetjes Loteke

Hey Loteke,

Welkom op het forum!

Knap van je dat je de beslissing hebt gemaakt om ervoor te gaan.

Je kunt hier op het forum een beetje rondkijken naar ervaringen van andere dames en hierop je keuze baseren. Ik weet niet welke factoren voor jou vooral van belang zijn (prijs, afstand, goede recensies enzo).

Over het algemeen is men op het forum meer te spreken over een kliniek ipv ziekenhuis, in een kliniek worden vaak dagelijks borstvergrotingen uitgevoerd wat de ervaring van de chirurg ten goede komt.

De prijs is vaak afhankelijk van het implantaat dat gebruikt wordt (merk en anatomisch of rond) en of er gebruik wordt gemaakt van algehele verdoving of een slaaproes.

Bij de Wellnesskliniek kun je al voor 2000.- geholpen worden maar de prijzen liggen meestal rond de 3000/4000 euro.

Ik zou zeggen, lees veel ervaringen van dames die je zijn voorgegaan en ga gewoon op consult!

Heb je een goed gevoel bij de chirurg en bij het resultaat dat de chirurg voor ogen heeft, ga er dan voor!

Mijn borstvergroting heeft mij in ieder geval veel goed gedaan :)

Veel plezier en succes in je zoektocht!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar de welnesskliniek zou ik persoonlijk niet gaan....

Een paar waarvan ik de prijzen weet:

Dr. Plovier (België), Beclinic - € 2700,-

Dr. Bruno de Meyere (België), Artemedis - € 3000,-

Dr. Nio en Dr. van Selms in A'dam, Sint Lucas Andreas ziekenhuis - € 3100,-

Zou niet naar de prijs kijken, maar vooral naar de pc die jou het beste gevoel geeft.

Gewoon wat verschillende consults plannen desnoods ;)

Succes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.