Ga naar inhoud

Tips voor het netjes opbergen van bh's


Sabia

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik heb een probleem :3: (zie foto)

Erg he maar ik kan gewoon niet bedenken hoe ik mijn nieuwe bh's het beste kan opbergen.

Mijn oude bh's had ik in een laatje maar deze nieuwe bh's hebben vele grotere cups dus bij 2 zit dat laatje al vol :124:

Dus hoe bergen jullie je bh's op ?

Ik hoor het graag dan kunnen ze een keer van mijn deurklink af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, aan 2 bh's heb je natuurlijk niet genoeg!

Wat ik altijd deed is de ene cup in de andere vouwen en de bandjes er ook tegenaan doen en dan op een rijtje in een mandje geklemd

Weet niet of dat wel makkelijk gaat met grote cups want daar heb ik geen ervaring mee

M'n zusje (met wel grote cups <_< ) legt al dr bh's op een rijtje zodat de cups van de ene bh in de andere steken, zo passen er een stuk of 20 op een plank van 30 cm

Ik weet niet of het duidelijk is en of je mij snapt, anders zeg je het maar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de ikea zon leuk kastje gehaald waar je 4 ''doosjes'' (open bovenkant) in kan schuiven :136:

Ik hoef ze nu niet in elkaar te vouwen (kreeg er bij sommige kreukels door in de bh) en heb er nu 12 in 1 la :D

Ook handig dat je het kastje daarnaast je broekjes en strings kan doen kun je gelijk bij elkaar zoeken hihi

Geloof dat ik voor het kastje en doosjes 25 euro kwijt kwas ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik vraag meestal of ze de hangertjes erbij willen laten (als ze dat al niet doen), en dan hang ik ze in het hanggedeelte van mijn kast. Ik deed ze eerst ook in een la, maar het gebeurde nog wel eens dat dan toch een van de cups net niet goed lag en dan gaat t zo raar zitten :S

Bij de meeste hangertjes kun je ook het broekje erbij 'klemmen', dus heb je meteen alles bij elkaar. Ziet er nog mooi uit ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik vraag meestal of ze de hangertjes erbij willen laten (als ze dat al niet doen), en dan hang ik ze in het hanggedeelte van mijn kast. Ik deed ze eerst ook in een la, maar het gebeurde nog wel eens dat dan toch een van de cups net niet goed lag en dan gaat t zo raar zitten :S

Bij de meeste hangertjes kun je ook het broekje erbij 'klemmen', dus heb je meteen alles bij elkaar. Ziet er nog mooi uit ook!

Hier had ik ook al aan gedacht maar mijn hanggedeelte hangt propvol dus dat gaat ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de ikea zon leuk kastje gehaald waar je 4 ''doosjes'' (open bovenkant) in kan schuiven :136:

Ik hoef ze nu niet in elkaar te vouwen (kreeg er bij sommige kreukels door in de bh) en heb er nu 12 in 1 la :D

Ook handig dat je het kastje daarnaast je broekjes en strings kan doen kun je gelijk bij elkaar zoeken hihi

Geloof dat ik voor het kastje en doosjes 25 euro kwijt kwas ;)

Hoe heten die kastjes bij Ikea ? En kunnen ze in mijn vaste kast met schuifdeuren staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een klein kledingkastje met hangers speciaal voor me bikini,s en bh,s ze hangen dus allen stuk aans tuk netjes aan een hangertje,een klein bh hangertje

maar goed,die ruimte heeft niet iedereen natuurlijk,en dan lijkt me cup in cup over mekaar heen beste optie,als je ze in ene lade moet leggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mm nee ze zijn best breed word echt een apart kastje :136:

Je hebt 4 vakken waar je de doosjes in kan schuiven, 2 boven en 2 onder. Heb net als moon al mn ondergoed van bikini tot bh in dez kastjes :136: Hoe ze heten weet ik niet meer :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.