Sabia Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Hallo meiden, Ik heb een probleem (zie foto) Erg he maar ik kan gewoon niet bedenken hoe ik mijn nieuwe bh's het beste kan opbergen. Mijn oude bh's had ik in een laatje maar deze nieuwe bh's hebben vele grotere cups dus bij 2 zit dat laatje al vol Dus hoe bergen jullie je bh's op ? Ik hoor het graag dan kunnen ze een keer van mijn deurklink af Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Nou de foto wordt zo groot afgebeeld dat je zelfs micro organisme kan zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Haha, aan 2 bh's heb je natuurlijk niet genoeg! Wat ik altijd deed is de ene cup in de andere vouwen en de bandjes er ook tegenaan doen en dan op een rijtje in een mandje geklemd Weet niet of dat wel makkelijk gaat met grote cups want daar heb ik geen ervaring mee M'n zusje (met wel grote cups ) legt al dr bh's op een rijtje zodat de cups van de ene bh in de andere steken, zo passen er een stuk of 20 op een plank van 30 cm Ik weet niet of het duidelijk is en of je mij snapt, anders zeg je het maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esther24 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Ik schuif mijn bh's ook in elkaar. Zo passen er ongv. 6 in een la hihi Luxeprobleem he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lianne Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Ik schuif mijn bh's ook in elkaar en zo passen er makkelijk 20-30 stuks in een lade Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doperwt Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Oeeeh, dat zijn goeie tips! Ik heb dit ook en zo past er helemaal niets.... Voorheen had ik maar 2 beha's dus dat was niet zo moeilijk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Ik heb bij de ikea zon leuk kastje gehaald waar je 4 ''doosjes'' (open bovenkant) in kan schuiven Ik hoef ze nu niet in elkaar te vouwen (kreeg er bij sommige kreukels door in de bh) en heb er nu 12 in 1 la Ook handig dat je het kastje daarnaast je broekjes en strings kan doen kun je gelijk bij elkaar zoeken hihi Geloof dat ik voor het kastje en doosjes 25 euro kwijt kwas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marieke1984 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Hoi!Ik vraag meestal of ze de hangertjes erbij willen laten (als ze dat al niet doen), en dan hang ik ze in het hanggedeelte van mijn kast. Ik deed ze eerst ook in een la, maar het gebeurde nog wel eens dat dan toch een van de cups net niet goed lag en dan gaat t zo raar zitten :SBij de meeste hangertjes kun je ook het broekje erbij 'klemmen', dus heb je meteen alles bij elkaar. Ziet er nog mooi uit ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Hoi!Ik vraag meestal of ze de hangertjes erbij willen laten (als ze dat al niet doen), en dan hang ik ze in het hanggedeelte van mijn kast. Ik deed ze eerst ook in een la, maar het gebeurde nog wel eens dat dan toch een van de cups net niet goed lag en dan gaat t zo raar zitten :SBij de meeste hangertjes kun je ook het broekje erbij 'klemmen', dus heb je meteen alles bij elkaar. Ziet er nog mooi uit ook!Hier had ik ook al aan gedacht maar mijn hanggedeelte hangt propvol dus dat gaat ook niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 15, 2011 Author Share Posted August 15, 2011 Ik heb bij de ikea zon leuk kastje gehaald waar je 4 ''doosjes'' (open bovenkant) in kan schuiven Ik hoef ze nu niet in elkaar te vouwen (kreeg er bij sommige kreukels door in de bh) en heb er nu 12 in 1 la Ook handig dat je het kastje daarnaast je broekjes en strings kan doen kun je gelijk bij elkaar zoeken hihi Geloof dat ik voor het kastje en doosjes 25 euro kwijt kwas Hoe heten die kastjes bij Ikea ? En kunnen ze in mijn vaste kast met schuifdeuren staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
esie21 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 ik schuif ze in elkaar en er passen 15 bhs in en al mijn bikinis dus dat moet wel lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 ik heb een klein kledingkastje met hangers speciaal voor me bikini,s en bh,s ze hangen dus allen stuk aans tuk netjes aan een hangertje,een klein bh hangertjemaar goed,die ruimte heeft niet iedereen natuurlijk,en dan lijkt me cup in cup over mekaar heen beste optie,als je ze in ene lade moet leggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted August 15, 2011 Share Posted August 15, 2011 Ja daar moet ik ook nog iets op vinden..Liggen nu allemaal in een klein laatje gepropt... eigenlijk heel zonde! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chimpie Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Heej,Hanger in de kast, daar heb ik ze aan hangen...xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marisjuh Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Mm nee ze zijn best breed word echt een apart kastje Je hebt 4 vakken waar je de doosjes in kan schuiven, 2 boven en 2 onder. Heb net als moon al mn ondergoed van bikini tot bh in dez kastjes Hoe ze heten weet ik niet meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabia Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Ok thnx voor alle tips ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted August 16, 2011 Share Posted August 16, 2011 Sabia,minder bh,s kopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imke Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 super topic! nu hangen mn bh's allemaal over een kledinghanger...maar dat gaat straks niet meer met mn grotere cups! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Hahahaha,lol,Moon heeft een bh kamer1 ! moe nie gekker worden... ik heb 2 mandjes en ze daar netjes inliggen,in elkaar zeg maar,gewoon neergezet in me kledingkast onderin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupjekleiner Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Die 4 BH's die ik nu heb liggen in elkaar gevouwen in een mandje. Dat zal straks na mijn BVK wel anders gaan worden denk ik!!!! ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.