Ga naar inhoud

cupmaten/verschil


nickey

Aanbevolen berichten

Haaai

Ik heb veel zitten surfen op deze site!

Ik heb zelf 29juli bv gehad, had een a en heb er 390 cc achter de spier bij gekregen.

Ik vraag me af hoe het kan dat anderen die ook een a hadden en dezelfde of soms minder cc er in hebben gekregen,op een hele andere cupmaat uitkomen.

Ik kom nu op een 75c/d uit...ik was in het begin erg teleurgesteld,had ze groter verwacht! Bij het passen leken ze groter!

worden de boobs na verloop van tijd groter als ze gaan indalen?of slinkt het nog meer?of is dit weer per lichaam verschillend...toch begin ik gelukkig al wel wat blijer te worden met mn boobs...alles zit gewoon veel mooier,je voelt je meer vrouw,en kijk nu met een heerlijk gevoel in de spiegel!

Ik kan niet wachten om nieuwe setjes te kopen!!!! wanneer is ongeveer het juiste moment?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 13 juli een bv gehad en heb wel een beetje hetzelfde gevoel als jij. Ik heb 400cc dual plane gekregen en had ook wel verwacht dat ze wat groter zouden zijn. Ik ben ook wel heel blij met mijn nieuwe borsten, begrijp me niet verkeerd, maar ik snap je gevoel heel goed. Eerlijk gezegd slinken ze bij mij alleen maar naarmate nu de zwelling goed wegtrekt. Ik heb ook niet meer de illusie dat ze nu gaan groeien ofzo... Ik heb wel al een paar nieuwe bh's gekocht, maar moet eerlijk zeggen dat de sportbh's nog het lekkerste zitten, een beugel zit echt niet heel fijn. Maar dat komt vast wel weer. Ik ben van een 75C naar een 75D gegaan.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nickey,

Tja dat is een groot raadsel he..

Ik ben nu 11 dagen PO en heb een 70B (pas sportbeha 70c) behaald met 230 cc. Hiervoor had ik vrijwel geen borsten.

Andere meiden zitten met 280cc op een E en sommigen met 300cc op een C.

Het hangt denk ik af van het soort implantaat - rond / anatomisch en high profile / low profile -, maar dan nog blijft het afwachten wat je krijgt.

Ik zou nog wel even wachten met setjes kopen, grote kans dat je ze later niet meer past.

Wel fijn dat je er steeds gelukkiger mee word :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een groot raadsel en ik ga het ook echt vragen als ik weer op controle ga.

Ik heb ze juist groter dan verwacht.

Ik had een kleine b en nu een f met 475 cc achter de spier.

Lucky you!!wanneer moet je voor controle?ben heel benieuwd naar het antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb 13 juli een bv gehad en heb wel een beetje hetzelfde gevoel als jij. Ik heb 400cc dual plane gekregen en had ook wel verwacht dat ze wat groter zouden zijn. Ik ben ook wel heel blij met mijn nieuwe borsten, begrijp me niet verkeerd, maar ik snap je gevoel heel goed. Eerlijk gezegd slinken ze bij mij alleen maar naarmate nu de zwelling goed wegtrekt. Ik heb ook niet meer de illusie dat ze nu gaan groeien ofzo... Ik heb wel al een paar nieuwe bh's gekocht, maar moet eerlijk zeggen dat de sportbh's nog het lekkerste zitten, een beugel zit echt niet heel fijn. Maar dat komt vast wel weer. Ik ben van een 75C naar een 75D gegaan.

Groetjes Andrea

T is een beetje een dubbel gevoel,zat eerst te janken op de bank omdat ik teleurgesteld was! maar dat gevoel is gelukkig over!

Ohhh draag je al gewonen bhs dan? ik word soms GEK van die wurgband! snijd behoorlijk onder mn oksels!!

Grrr toch maar ff weer rond surfen voor leuke setjes!! cant wait!!haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 6 weken PO en ben met 275 achter de spier van een slappe 75B naar een 75D of 70E gegaan. Ondanks dat ze kleiner tonen nu de zwelling eraf is (waar ik toch wel echt van baal..) is de bh maat toch wel weer groter geworden dan verwacht (door de breedte?)

Groetjes

Marijse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er ook niks van. Misschien heeft het ook met het profiel te maken. Sabia en saartje hebben beide high profile. Ik heb medium profile, maar als ik nu zo naar mijn borsten kijk had ik ook best high profile gewild denk ik.

Wat ik vooral ook erg vind tegenvallen is de projectie. Mijn borsten zijn in omvang maar 2 cm groter geworden met 400cc en dat valt me toch wel tegen eerlijk gezegd. Ik moet 30 aug. terug voor controle.

Ik draag nu zo af en toe een beugelbh, ben morgen 5 weken po. Maar het zit nog niet erg lekker hoor, dus halverwege de dag ruil ik hem toch weer om voor mijn sportbh en s'nachts draag ik die ook nog. Mijn kliniekbh gebruik ik als ik moet werken, dansen of fietsen, want dan houdt die band mijn borsten op zijn plek en dat voelt wel prettig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er ook niks van. Misschien heeft het ook met het profiel te maken. Sabia en saartje hebben beide high profile. Ik heb medium profile, maar als ik nu zo naar mijn borsten kijk had ik ook best high profile gewild denk ik.

Wat ik vooral ook erg vind tegenvallen is de projectie. Mijn borsten zijn in omvang maar 2 cm groter geworden met 400cc en dat valt me toch wel tegen eerlijk gezegd. Ik moet 30 aug. terug voor controle.

Ik draag nu zo af en toe een beugelbh, ben morgen 5 weken po. Maar het zit nog niet erg lekker hoor, dus halverwege de dag ruil ik hem toch weer om voor mijn sportbh en s'nachts draag ik die ook nog. Mijn kliniekbh gebruik ik als ik moet werken, dansen of fietsen, want dan houdt die band mijn borsten op zijn plek en dat voelt wel prettig!

Het zou idd wel met het profiel te maken hebben!

Hoezo zit het niet lekker? vanwege de littekens? trekken de lttekens trouwens een beetje snel bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft eigenlijk niks met de littekens te maken. Op een of andere manier drukken de beugels op mijn ribben en dat gaat zeer doen. Ik weet niet waarom dat nu zo is, want ik droeg altijd beugelbh's. Misschien omdat mijn borsten nog niet zo zacht zijn ofzo.

Mijn littekens trekken best mooi weg hoor. Na 2 weken toen de knoopjes door werden geknipt zag ik ze pas voor het eerst omdat er steeds een pleister overheen zat. Ik was toen al verrast over hoever het al genezen was. Ik smeer 2x per dag met dermatix siliconengel. Ze zijn al vrij wit geworden. Maar goed, een litteken is pas na een jaar geloof ik helemaal genezen, het zal ook niet bij iedereen even snel gaan denk ik.

Ik had geprobeerd om er een foto van te maken, ik kreeg het er niet duidelijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan je bouw, weefsel en huid. Dit is bij iedereen dus anders :136:

De 1 krijgt met 300 cc en C en de ander en E kortom je kunt nooit vergelijken met cc's ;)

Ik ben van een 70a/aa naar een 70E soms F gegaan met 325 cc

Voor of achter de spier speelt ook mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

ik ook

ik had 75/a en nu 425cc high profile en ze zijn zo klein en worden elke dag kleiner ik baal hier erg van,

ik ben geholpen in de velthuiskliniek en woensdag controle ik ga het toch wel even zeggen!

want ik heb erg veel getwijfeld en hij had me verzekerd met deze cc's te krijgen wat ik wou,

en aangezien velthuis b est een dure kliniek is, vind ik. ik hoest dat niet even op heb er heeeel lang veel voor gespaard en veel dingen moet laten daarvoor

dus ik wil graag tevreden zijn!! hellppp mijj BAAL ER ZO VAN MEIDEN

xxjes babyboo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zal door verschil in borsten ook altijd verschil blijven. De 1 heeft al veel weefsel van zichzelf.

of de plaatsing voor of achter de spier.

Ik heb nu een a cupje en hoop met 300 tot 360 cc op een C uit te komen.

Als dat niet lukt, dan vind ik dat niet erg. ik wil alleen maar vrouwelijker zijn. niet gelijk veranderen in een persoon met een ontzettend grote voorgevel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben met 310cc medium profile rond op de spier van slappe b naar E gegaan, maar ze zien eruit als een D en dat ik precies wat ik wou,

mijn borstomvang is nu zelfs gelijk aan mijn heupmaat dus alles mooi in verhouding, ik ben dus zeer tevreden, als ik ooit een wissel moet dan overweeg ik wel high profile.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

En om t nog gekker te maken dan t al is: ik ging met 265 van b naar d, met 500 van d naar d/e... :)

In mijn geval heeft t dan vooral met projectie te maken!

Tja nogmaals: staar je niet blind op alle boobgekken hier, t valt ( of hangt :) ) van iedereen anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ook

ik had 75/a en nu 425cc high profile en ze zijn zo klein en worden elke dag kleiner ik baal hier erg van,

ik ben geholpen in de velthuiskliniek en woensdag controle ik ga het toch wel even zeggen!

want ik heb erg veel getwijfeld en hij had me verzekerd met deze cc's te krijgen wat ik wou,

en aangezien velthuis b est een dure kliniek is, vind ik. ik hoest dat niet even op heb er heeeel lang veel voor gespaard en veel dingen moet laten daarvoor

dus ik wil graag tevreden zijn!! hellppp mijj BAAL ER ZO VAN MEIDEN

xxjes babyboo

Hahahahaa Babyboo...

enorm balen voor je dat je niet tevreden bent met je boobs, maar er zijn al zoveel meiden die hebben gezegd dat ze nog enorm moeten dalen , dat je nog even geduld moet hebben.. je bent nog geen 6 weken he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.