Ga naar inhoud

melk uit borsten


Aanbevolen berichten

Gisteren was ik met mijn vent een potje aan het stoeien :152::131: you know

En toen kneep hij wat in mijn borst/tepel

En hij zegt :huh heb je melk?? wat raar??

En idd kneep er zelf wat ik en er kwam echt wat melk uit.

Nou weet ik precies hoe dat er uit ziet want ben vorig jaar rond deze tijd(juli) na 3,5 jaar borstvoeding geven gestop.

Na mijn weten was het helemaal weg.

Ik ben morgen 15 weken po!

Heeft iemand dit ook wel eens gehad of iemand een idee waardoor het kan komen??

Groetjes marrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij elkaar mijn kinderen 2 jaar borstvoeding gegeven. Ik heb nu, ruim 3 jaar later af en toe toch nog een druppeltje melk wat eruit komt, tijdens bepaalde bezigheden... :P Was al vóór mijn BV zo, en gebeurt nu ook af en toe. Heb wel het idee dat, hoe gaan we dit netjes zeggen...., maar dat het ook ligt aan de manier waarop er met je borsten wordt omgegaan, dwz hoe meer het lijkt op hoe baby's doen, (en dan heb ik het over een bepaalde techniek) hoe groter de kans dat je toch wat melk lekt. Het schijnt ook zo te zijn dat vrouwen die wat langer borstvoeding hebben gegeven in principe weer volop melk gaan aanmaken als er een paar keer regelmatig een baby wordt aangelegd. Zo deden ze dat vroeger ook, vrouwen werden ingehuurd om de baby van een rijke vrouw te zogen. Beroep heet 'min'geloof ik. Die vrouwen hadden zelf niet altijd op dat moment een baby. Dus...druppeltje af en toe is volkomen normaal als je eenmaal lang borstvoeding hebt gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog nooit gehoord dat dat spontaan gebeurd? alleen bij zwangerschap, problemen met hormonen, bijnierschors en hypofyse en dergelijke.

zou voor de zekerheid wel langs de huisarts gaan, want op die manier kwam ik erachter dat ik Pcos heb (policystic overy syndroom) omdat ik kwam met melk lekkage (voor mn zwangerschap) hebben ze mij toen meteen getest op problemen met hypofyse en dergelijke.

het hoeft natuurlijk niets te zijn, maar als je dat nog nooit gehad hebt is het wel vreemd natuurlijk. wil je niet bang maken hoor maar ik zeg altijd bij twijfel naar de arts :D

succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan inderdaad dat je nog steeds af en toe een druppeltje melk hebt. Ik geef nu al ruim 2 jaar geen borstvoeding meer en ik heb het ook als ik in mijn tepel knijp dat er nog een druppeltje komt. Dat is normaal. Ik weet niet of het nu na mijn borstvergroting nog steeds zo is, mijn tepels zijn nog heel gevoelig dus heb nog niet bedacht dat ik erin ging knijpen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.