Ga naar inhoud

Dubbele Relatie . . .


Renatex

Aanbevolen berichten

Lees nu pas je verhaal, wat heftig lieverd!!!!

Kies voor jezelf is het enige advies dat ik kan geven, je eigen geluk en het geluk van je kindje.

Ik denk zo hij heeft dit zo aangepakt nu, dit kan hij in de toekomst dus net zo makkelijk weer doen.

Liefde maakt blind en je bent een goed mens, maar je bent te goed voor deze man.

Kappen ermee en maar zo denken: geen hand vol, maar een land vol. En in dit land zal er één zijn (wel meer waarschijnlijk) die jou op handen zal dragen en ook genoegen neemt met jou alleen.

Makkelijk is het niet en wens je heel veel sterkte lieverd!

Hele dikke knuff voor jou!!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

hij zou vandaag voor jou zijn teruggekomen. vroeg me af of dit ook gebeurd is hoe het nu met je is?

ik hoop enorm dat je het afkapt met hem, maar weet niet of je daar de kracht voor (hebt kunnen ) vind(en).

kortom hoe gaat het met je vandaag nu dat hij terug is??

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, begrip en steun!

Mijn vriend kon vandaag niet terug vliegen, hij was 10 min te laat bij de incheckbalie doordat de taxi inpl van 15 min er nu 35 over deed ivm nationale feestdag die ze daar hielden vandaag. Nu kon hij nog wel mee met een andere vlucht maar dan moest zijn koffer nagevlogen worden ... kosten € 298,-

Ticket is net geboekt voor morgen, en komt hij om 13.05 aan in Amsterdam.

Het ging met mij de afgelopen dagen niet zo goed en heb vanochtend een vakantie geboekt voor mijn zoontje, mezelf en onze hond . . . en we zitten nu gezellig op de camping in een chalet, even weg van alle ellende!!!

Ik dacht na 3 weken zonder mijn zoon thuis te hebben gezeten wordt het tijd dat ik voor mezelf kies en de ontspanning opzoek want mijn vriend houd ook geen rekenschap met mij en stapt simpelweg zo in het vliegtuig naar Italië.

Na deze week zien we wel verder.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed dat je de tijd voor jezelf neemt meid! echt respect! hopelijk kun je nu rustig nadenken over wat je wilt en beseffen dat hij je meer kwaad doet dan verdriet.

het feit dat hij er vandaag niet is aangekomen zegt ook genoeg lijkt mij! wie laat zijn reis nou op 10 minuten aankomen, weer een leugen lijkt mij!

sterkte meid, ik hoop dat je kracht vind!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is natuurlijk heel sneu voor je zoon. Maar denk je echt dat hij er altijd voor je zoontje zal zijn. Dat hij het vaderfiguur gaat worden waar hij op moet gaan bouwen en vertrouwen?

Sorry hoor! Hij belooft zijn kinderen een vakantie naar Italie .... Kun je je voorstellen kids helemaal happy! Samen met papa en mama op vakantie! Helaas :74: papa vliegt de volgende dag weer terug naar zijn liefie?

Lees nu ook dat het niet gelukt is zijn vlucht te halen?

Meid het zou met niet verbazen dat hij tijdens deze twee relaties ook nog zoekende is naar een 3e slachtoffer :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het nu zo bekijk, stelt hij steeds weer twee gezinnen teleur.

Die vent lacht volgens mij echt zijn l*l uit zijn broek iedere keer.

Super dat je even voor jezelf hebt gekozen.

En nou genieten samen met je zoontje en......

hopelijk kom je daar een leuke vent tegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees het ook nu net pas.

Echt meid,kappen met die hap! En dan ook echt voorlopig niks geen contact meer met hem,omdat je er anders niet los van komt.

Ik weet,erg makkelijk praten,jouw gevoel zegt wat anders,maar doe dit jezelf niet aan...kansloos,iemand die zo lang een dubbelleven kan leiden en liegen.Hij gaat geheid id toekomst weer de fout in...

Er staan op r.p wel meer van zulke gevallen,getrouwd en al,en dan aangeven dat ze single zijn,blabla...( niet allemaal natuurlijk!),maar zie de echte er maar tussen te treffen.

Hoop werkelijk dat je met hem kan stoppen ,zo een iemand kan je geen fijne en gelukkige toekomst geven,nu niet en nooit niet.

Er heeft ooit een wijze gezegd: Het geluk behoort aan hen , die aan zichzelf genoeg hebben.

Als je naar die zin kan leven,komt er tzt vanzelf wel een ECHT leuke vent op je pad.

Succes met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het eens met wat de meeste dames hier zeggen. meis hij is een patalogiesche leugenaar en dat is gewoon een ziekte hij zal waarschijnlijk ook in zijn eigen leugens geloven. en hij maakt jou gezin en die van zijn ex vrouw kapot en hij komt weg. het is beter om 2 maanden liefdes verdriet te hebben dan straks misschien je hele leven.

p.s. voor ons is het makkelijk praten je hebt nu meningen van anderen en. daar mee moet jij natuurlijk doen waar jij van denkt dat het goed zal zijn

heel veel succes en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.