Ga naar inhoud

Dubbele Relatie . . .


Renatex

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik zit er ff helemaal doorheen.

Ik moet mijn verhaal even kwijt en voor dat jullie het lezen wil ik even kwijt dat ik worstel tussen gevoel en verstand!

Jullie verklaren mij compleet voor gek als jullie dit gelezen hebben.

Oktober 2009 leerde ik een man kennen via relatieplanet (datingsite) deze man wilde aardig snel afspreken en daardoor heb ik het contact toen des tijds verbroken omdat me dat te snel ging.

Februari 2010 toch weer door speciale aantrekkingskracht contact gezocht via msn en na wat te hebben gemaild, afgesproken op 5 februari.

Ik was aardig gecharmeerd door deze man en ging een relatie met hem aan. De zomer naderde en hij ging op vakantie naar Kroatië met zijn kids en ik met mijn zoontje naar Biddinghuizen. Ik had de kids nog niet ontmoet omdat hij het daar nog te vroeg voor vond.

Toch zat me er iets niet lekker en ben ik de boel uit gaan zoeken en via de hyves van zijn dochter kwam ik erachter dat hij samen met zijn (ex) en de kids op vakantie was!!

Woest was ik . . .

Meneer kwam direct naar mij toe, en zei dat de kinderen graag wilden dat mama mee ging, maar ze hadden appart geslapen, dat moet je dan maar aannemen. Later kwam ik er achter dat ze nog samen in 1 huis woonden ivm het kantoor aan huis en na zijn relatie met zijn ex-vriendin, zijn vrouw had aangeboden om weer daar te komen wonen voor de zaak, de kids en makkelijk voor de was en het eten aan tafel.

Tja ben blond en geloofde dit alles tot ik 4 maand geleden zijn vrouw hier aan de deur kreeg, 4 uur hebben we gesproken, en toen bleek dat ze gewoon een relatie hadden en nog steeds getrouwd.

Meneer koos voor mij na dit drama en vroeg de scheiding aan, convernant liet hij mij lezen en zijn vrouw had haar handtekening gezet. . . . ten minste dat vertelde hij mij, tot ik 4 weken geleden een telefoontje kreeg van zijn vrouw of ik nog contact met hem had want ze had namelijk mijn lippenstift in de auto gevonden (die ik bewust had laten liggen)!!

Het hele convernant verhaal was verzonnen, had hij zelf gemaakt. Zijn vrouw wist van niets, dus ben ik naar hun huis gereden en hebben samen rond de tafel gezeten. We zijn beide slachtoffer van zijn liefde en leugens!!

Waarom had ik geen wantrouwen zullen jullie je afvragen . . . nou ik heb zelfs 2 maanden bij hem op kantoor gewerkt en gegeten met zijn vrouw aan tafel en niets vreemds gemerkt en privé en werk hou je gescheiden, hij sliep 4 van de 7 nachten bij mij, in het weekend altijd samen, dit alles zou zijn vrouw toch nooit goedkeuren?? Nou haar werd verteld dat hij aan het werk was 's nachts bij een wietkweker, wat natuurlijk niet waar was! Nadat ze bij mij was geweest om te praten, sliep meneer ineens alle nachten bij mij en zijn we nog een weekend weg geweest!

De ellende was voorbij dacht ik . . . tot ze me dus belde en hij had tegen haar gezegt dat hij in therapie was en daarom niet thuis sliep! En zo hield hij ons beiden aan het lijntje en hoe dom als wij waren . . we geloofden hem!!

Nu is de scheiding daadwerkelijk aangevraagd en heeft hij voor mij gekozen. Dit alles klopt nu indd tot ik gisteren de schrik van mijn leven kreeg . . . hij had een vakantie geboekt naar Italië voor hun vieren!!

Ik heb hem verteld dat als hij met mijn vrouw en kids op vakantie gaat, het definitief over is voor ons!!

Meneer zit nu in het vliegtuig, heeft de hele nacht samen met mij gehuild, dat hij het doet voor zijn kids en hun niet teleur kan stellen! Hij nog nooit zoveel van iemand heeft gehouden als van mij, maar een vakantie voor ons samen dat kon niet ivm het kantoor en zijn voorbereiding bij het voetbal maar nu kan ineens alles wel??

Ik ben er totaal kapot van dat iemand mij hier zo achterlaat en kiest voor een vakantie met zijn vrouw en kids, terwijl hij ook nu zijn vrouw me de kids had kunnen laten gaan en in de herfstvakantie zelf met de kids een week had weg gekund??

Ik loop al 24 uur te huilen omdat ik niet begrijp dat iemand mij zo met een gebroken hart achterlaat en verwacht dat ik hem met open armen ontvang na volgende week??

Onze toekomst heeft hij het over, nog 3 weken en de scheiding is erdoor, dan kunnen we voor altijd samen zijn!!

Wat denkt hij nu toch echt, dit kan toch geen mens aan???? Dit doe je gewoon niet de vrouw aan waar je de toekomst mee wil delen en met heel je hart van houd . . . . toch?

Nu snap ik jullie heel goed, en jullie zullen wel denken dat ik niet goed bij mijn hoofd ben dat ik dit alles toelaat.

Dat weet ik zelf heel goed, maar als je van iemand houd, kan je ver gaan met je gevoelens.

Mijn verstand daar in tegen, verteld mij al heel lang dat dit zo niet kan en dat ik moet stoppen met deze relatie, dat ik beter verdien!!

Ik ben gewoon bang om alleen te zijn, en ben een zorgzaam type die mijn lieverd draagt op handen en daar alles voor over heb!

Ik zie altijd wel weer het goede in de mens en kan iemand makkelijk hun fouten vergeven!

Ben vandaag al een kilo afgevallen en weet niet hoe ik de nacht door moet komen en de hele week pfff . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

jezus meid wat een verhaal!

ik snap compleet dat je er helemaal stuk van bent!!

maar dit kun je zo niet langer door laten gaan meid!!!

blijkbaar is er nog "IETS" tussen hem en die vrouw en als ik je verhaal zo hoor gaat dit niet snel veranderen.

meid kies alsjeblieft voor jezelf en kap met die vent, hij is het niet waard om op deze manier 2 vrouwen aan een lijntje te houden is belachelijk en een flinke naaistreek!

waarschijnlijk kwam je hier je verhaal doen in de hoop op bemoedigende woorden , maar ik heb ze niet voor je! ik vind het klinken als een leugenverslaafde klootzak! en weet zeker dat jij HEEL VEEL beter verdiend.

en natuurlijk is alleen zijn niet leuk en doet het je verdriet de relatie te stoppen, maar nu even verdriet is beter dan heel vaak en heel veel verdriet in de toekomst! doe jezelf dit alsjeblieft niet aan meid.

en vergeet niet, dat als jij straks "zijn vrouw" zou zijn, hij ditzelfde nogmaals zou kunnen doen met een andere vrouw.

ik vind het echt verschrikkelijk voor je, maar hoop dat je voor jezelf durft te kiezen!

sterkte,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft een vrouw en kinderen, en hij is nog niet gescheiden. Klinkt heel lomp wat ik ga zeggen: maar zijn vrouw en zijn kinderen hebben nog altijd het volste recht op hem. Feit dat jij hem blijft aantrekken en binnenlaten is niet juist vind ik. Hij heeft nu heel vaak laten zien ook voor zijn "thuis" te kiezen, nu weer. Vind heel eerlijk gezegd dat het tijd wordt dat je hun met rust laat door middel van hem af te stooten en terug naar zijn eigen gezin te sturen. Je laat jezelf de komende jaren toch ook niet voor het karretje spannen als zijn " buitenvrouw"?! Volgens mij is je eigen kiddo ook nog jong, en ik denk dat je er meer aan hebt om te investeren in een meer stabiele figuur.

Ik snap dat jij je ellendig voelt en triest en alleen, maar dat deden zijn vrouw en kids ws ook. En hij is niet heilig, keur zijn akties en trucjes echt af, maar hij leest hier niet dus vandaar is mijn reactie even alleen op jou gericht.

Feit dat zij nu met hem op vakantie gaat, geeft ook wel aan dat hij thuis weeeeeer en ander verhaal heeft verteld, in ieder geval niet dat hij met jou gelukkig wil worden anders was zijn vrouw ook niet op vakantie gegaan neem ik aan.

Raap jezelf op, ga realistisch denken en laat het rusten! Jij hebt ook recht op een relatie die van begin af aan gebaseerd is op eerlijkheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hij verteld je een dag vtv dat hij met hun een week weggaat? Kom op meid..... Zo snel mogelijk wegwezen en je niet meer in laten palmen! Echt...hij gaat je nog zoveel verdriet doen! Jij laat hem weer binnen na die week en het einde van de grens is zoek.

Er bestaan helaas geen pilletjes die je uit dit dal kunnen trekken naar gezond verstand en eerlijke gedachtes kunnen je al een heel eind de goede richting in sturen.

Mijn bericht hierboven komt lomp over, maar vind echt dat in een relatie met Kids binnendringen niet kunnen... Jij wist het eerst niet, maar nu weet je het wel.

Superrrveel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!!! Wat een verhaal zeg,lijkt we een film!

Ik zit natuurlijk niet in dit schuitje,maar kan omdat ik er dus buiten sta wel iets over zeggen:

STOP met deze man!!! :77:

Echt waar ,vroeg of laat word jij ook belazerd door hem,want een man met zoveel leugens ,is nooit te vertrouwen.

Hij wil van 2 walletjes eten,en dat lukt hem aardig,

hij maakt jou en zn eigen vrouw kapot,hij gaat iig niet scheiden van die vrouw,

en jij zit straks met alle ellende ..want dit gaat nooit goedkomen.geloof me.

En idd wat je zegt:

dat doe je geen vrouw aan!Sorry maar ik vind het een grote lozer .:93:

Stop snel met die man,wat dit heeft geen toekomst....................sterkte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!!! Wat een verhaal zeg,lijkt we een film!

Ik zit natuurlijk niet in dit schuitje,maar kan omdat ik er dus buiten sta wel iets over zeggen:

STOP met deze man!!! :77:

Echt waar ,vroeg of laat word jij ook belazerd door hem,want een man met zoveel leugens ,is nooit te vertrouwen.

Hij wil van 2 walletjes eten,en dat lukt hem aardig,

hij maakt jou en zn eigen vrouw kapot,hij gaat iig niet scheiden van die vrouw,

en jij zit straks met alle ellende ..want dit gaat nooit goedkomen.geloof me.

En idd wat je zegt:

dat doe je geen vrouw aan!Sorry maar ik vind het een grote lozer .:93:

Stop snel met die man,wat dit heeft geen toekomst....................sterkte xx

Helemaal mee eens vlinder.

Opzouten met die kerel, zo je eraan komt ,zo kom je er ook vanaf.

Kom op zeg, waar is je eigenwaarde gebleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil niet bot overkomen,maar je snapt toch wel dat dit geen liefde is?

je kwelt nu echt alleen jezelf maar,als ik dat zo even mag zeggen.

hij vind het wel makkelijk zo,en geniet wel,lekker van 2walletjes eten

tssss dit zou niet mijn liefde zijn,nu niet,dan niet en nooit niet!

Sterkte met de situatie.....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames die me probeerden een hart onder de riem te steken, bedankt!!

Ik voel me nog steeds erg verdrietig, en kan moeilijk met de situatie omgaan.

Maar ik wil nogmaals duidelijk maken, dat ik bijna ander half jaar niet heb geweten dat hij getrouwd is!

Zijn vrouw en ik nemen elkaar niets kwalijk.

De scheiding is aangevraagt 3 weken terug en heb daar het bewijs van gezien incl. de uittreksels van het bevolkingsregister.

Ik ben totaal niet iemand die in een relatie gaat zitten te steukelen, dan hebben jullie een verkeerd beeld van mij. Dit is mij domweg gewoon overkomen en heb veel verdriet gehad van deze situatie.

Kreeg net een telefoontje dat ze waren aangekomen, maar zijn retour meteen geboekt, morgen gaat hij terug naar Nederland!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames die me probeerden een hart onder de riem te steken, bedankt!!

Ik voel me nog steeds erg verdrietig, en kan moeilijk met de situatie omgaan.

Maar ik wil nogmaals duidelijk maken, dat ik bijna ander half jaar niet heb geweten dat hij getrouwd is!

Zijn vrouw en ik nemen elkaar niets kwalijk.

De scheiding is aangevraagt 3 weken terug en heb daar het bewijs van gezien incl. de uittreksels van het bevolkingsregister.

Ik ben totaal niet iemand die in een relatie gaat zitten te steukelen, dan hebben jullie een verkeerd beeld van mij. Dit is mij domweg gewoon overkomen en heb veel verdriet gehad van deze situatie.

Kreeg net een telefoontje dat ze waren aangekomen, maar zijn retour meteen geboekt, morgen gaat hij terug naar Nederland!

Renate ik zou je het volgende willen zeggen, zet jezelf op de eerste plaats en neem NOOIT NEE NOOIT genoegen met een tweede plek!! Dit leer ik mijn kinderen nu al en ik hoop toch zooo dat het hun zal helpen,

verder verwijt ik jou niets, sommige mannen zijn helaas geniaal in het bespelen van vrouwen (mijn vader was zo, vandaar)

Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte toe en ik gun je een man die jouw VERDIENT !! liefs, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Renate,

Wat iedereen hiervoor al gezegd heeft is gewoon zo.

Het enigste advies wat ik je kan geven is echt STOPPEN met hem.

Hij zal nooit veranderen en ookal is hij gescheiden straks dan nog loop jij het risico dat hij bij een ander in bed lig en haar weer niet verteld dat hij jou al heeft.

Wat denk je als jullie verder gaan. Zal jij niet bij iedere keer dat hij vertrekt denken waar zal hij zitten?

Hier ga je alleen maar kapot aan.

Nogmaals hij veranderd niet dit zit gewoon in hem.

Hij kan gewoon niet monogaam zijn.

Heel erg voor je omdat je verliefd bent maar jij verdiend echt beter !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ,zeg nou zelf,3 jaar wist je er niets van!!! 97.gif

je had direct moeten kappen !

Zoiets flik je niet,3 jaar lang de leugenaar uithangen,zo ik had t hele huis bij elkaar gevloekt en direct weggegaan , 77.gif

je hebt nog geen kids van hem,dus bent nog niet aan hem gebonden,voor je t weet heb je die wel,en zit je met (ook voor de kids)

nog meer ellende dan je lief is..dat is niet wat je wilt voor je kinderen en voor jezelf,je cijfert jezelf weg.En ook daar kunnen kids de dupe van worden later!

Wat denk je trouwens van hem,is het niet vreselijk dat hij gaat scheiden ,hij heeft een gezin die naar de ...... gaat,en laat t allemaal gewoon gebeuren.

(want een gezin achterlaten is vreselijk voor allemaal)

sorry het is en blijft een lozer eerste klas.

93.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit mij helemaal bij de verhalen van vlinder aan!

Ik zou nu al zijn spullen in vuilniszakken stoppen en buiten bij de deur neerleggen, als hij terugkomt kan hij dan zo de spullen pakken en opzouten.

Mocht hij een sleutel van jouw woning hebben, maandag direct andere sloten laten plaatsen.

O ja, en volledig breken, ik voorzie dat hij dit soort gedrag zal blijven doen. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Verschrikkelijke situatie waar je in zit, maar je kunt nog terug. Ik weet dat je nu zult zeggen, jullie hebben makkelijk praten en dat is ook zo. Maar wij kijken er natuurlijk anders tegenaan, zitten er niet middenin.

Ik zou er niet aan moeten denken een relatie aan te gaan die niet gebaseerd kan zijn op vertrouwen. Hij zal waarschijnlijk altijd kontakt (moeten) blijven houden met zijn a.s. EX er zijn kinderen in het spel die recht hebben op hun vader.

Je moet je af vragen of dit iets is waar je mee zou kunnen leven.

Komop meid, raap je zelf bij elkaar en maak een goede keuze.

Ik wens je alle sterkte en wijsheid.

lieve groeten Fredy

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis....

wat een ongelofelijke klootzak zeg.....dat kun je iemand niet aandoen..!

ik ben t eens met wat de meeste meiden hier zeggen....je moet ech voor jezelf gaan kiezen hoor,hoe moeilijk het nu ook even is....maar beter nu even verdriet,dan in de toekomst nog meer verdriet....iemand die zolang liegt en bedriegt houdt daar vast niet zomaar mee op...en ben bang dat ie miss hetzelfde wel bij jou doet,jij zijn vrouw en een anders erbij...en ik zou denken dat je altijd met wantrouwen blijft zitten wanneer je bij m blijft...je zal je altijd afvragen als ie weg is, van waar is ie.? aan t werk of bij een ander.....ik spreek uit ervaring meis...

denk om jezelf en je verdient t beste en niet iemand die niet te vertrouwen is!daar ben je echt te goed voor!....

denk goed na en bedenk wat je wilt...ik hoop dat je de goede keuze maakt voor jezelf meid....wou dat ik je helpen kon maar dat kan jammer genoeg niet....:(

heel veel sterkte hiermee~!!!!

liefss Cinn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve renate,

Ten eerste wil ik je zeggen dat ik je echt heel goed begrijp! Zelf heb ik ook 3 jaar aan een verkeerde ''jongen/man'' gezeten. Ik was stapel op hem en wilde alles voor hem doen, maar elke ging het mis en ging ie terug naar zijn ex of zelfs naar mijn vriendinnen terwijl ik dit wist! Wanneer ie zei dat het hem speet geloofde ik hem en was ik weer helemaal dol! Het is natuurlijk wel heel anders als bij jou, geen kinderen en huwelijk maar ik begrijp je dat je iemand niet kan loslaten ondanks dit soort dingen lukt gewoon niet!!. Maar ik kan je zeggen meid toen ik gezegt had dat het klaar was en ik gestopt ben met mezelf in een hoekje te stoppen ging het zo veel beter. Ik heb er echt moeite mee gehad maar na een kleine paar maanden zag ik in dat zo iemand je NIET gelukkig kan maken. Wil je leven met leugens, goedmaken, onzekerheid? Nee meid je verdient zo veel beter! :116:

Ik heb nu bijna 4 jaar een relatie met mijn vriend en voel me beter dan ooit meid! Hij is de liefste en zal me nooit bedriegen en we zijn eerlijk tegen elkaar. Ik voel me niet alleen want weet dat hij wel bij me blijft en me niet alleen zou laten.

Ik weet dat je nu denk o hij komt weer terug morgen speciaal voor mij!! Maar zo kun je niet blijven denken, ga eens met hem aan tafel zitten meid en leg uit dat dit niet gaat laat hem weten dat je geen tweede honk bent!

Meid kom op je bent zo veel meer waard! Hij speelt met je gevoelens, laat je onzeker voelen, eet van beide walletjes. Jij verdient iemand die je op ZIJN handen draagt. Die je blij laat voelen en vertrouwd. Die je laat lachen en nooit meer los laat. Je kunt het echt waar, het is even moeilijk maar moppie je kunt het! Ergens zit de perfecte lieve man op jou te wachten neem die stap en denk aan jezelf :54: Komt goed meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Vlinder . . . de scheiding gaat sowieso door, ook als ik niet met hem verder ga! Hij en zijn vrouw zijn door de jaren heen uit elkaar gegroeid, en dat bevestigd zijn vrouw ook!

Wat kinderen betreft, ik ben zelf 6 jaar geleden gescheiden en mijn zoontje was toen nog geen 2 jr. Ik heb ook vorig jaar al besloten dat ik geen kinderwens meer heb, dus kinderen zullen er nooit komen!

En daarbij, ik moet mijn zoontje inmiddels 8 jaar, ook enorm teleurstellen en hij heeft adhd en pdd-nos en dat is moeilijk voor dat manneke want hij is heel gek op mijn vriend!!! En er is al veel verandering, want hij gaat over 3 weken naar een andere school met onbekende leerkrachten en onbekende leerlingen en regels!

Ik ben het verder helemaal met jullie eens, en zoals ik er nu over denk, kan ik ook niet verder zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff wat een verhaal zeg...

Ik snap heus allemaal wel dat het moeilijk is enzo, maar je kunt dit niet goedpraten wat hij heb gedaan!

Hij liegt alles aan elkaar vast, straks doet hij dat bij jou ook !! Dit kan gewoon echt niet, je kunt hem niet vertrouwen!

je bent verliefd en dan wil je dat niet zien, maar echt je verdient zoveel meer!

Kies voor je zelf en zoek een echte leuke vent ! Eentje die jou verdiend !!!!

Sterkte meis :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Jeetje wat een moeilijke situatie!

Ik kan me voorstellen dat je even niet weet wat je met jezelf (en met hem) aan moet....

Ik denk zelf dat vertrouwen echt belangrijk is in een gezonde relatie, en ik weet niet in hoeverre je dit nog hebt na alles wat er gebeurd is. Wat ook zoiets is, is dat hij binnen zijn relatie vreemd is gegaan met jou. Ben je niet bang dat hij dit bij jou ook doet? Zou ik wel zijn denk ik.

Vraag jezelf af: Ben je verliefd op hem of op de persoon die je graag wil die hij zou zijn?

Als je echt, echt verliefd op hem bent is er maar een optie en dat is om je hart te volgen. Loopt het op de klippen, dan is dat zo, maar dan kun je jezelf niet verwijten dat je het niet geprobeerd hebt.

Makkelijk zal het sowieso niet worden, welke keuze je ook maakt.

Heel veel sterkte en geluk ermee meis.

Liefs Marieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik quote je even:

Ik ben gewoon bang om alleen te zijn, en ben een zorgzaam type die mijn lieverd draagt op handen en daar alles voor over heb!

Ik zie altijd wel weer het goede in de mens en kan iemand makkelijk hun fouten vergeven!

Kijk, pas als jij je realiseert dat het feit dat jij zo bent als mens, er dus ook zulke mannen bestaan , zul je niet meer met minder genoegen nemen.

Echte liefde doet geen pijn en goede mannen bestaan, maar je moet wel voelen dat je ze waard bent.

Jij verdient het ook om op handen gedragen te worden, alleen al voor de simpele reden dat jij dat ook doet.

Laat die loser lekker tegen anderen liegen, jij bent geen dom blondje!

Jij bent die lieve, zorgzame, weet je nog?! Wens gewoon een man die net zo'n goed hart heeft als jij en op een dag kom je hem vanzelf tegen.

En wat betreft je zoontje, deze man is niet zijn vader, maak het niet groter dan hij waard is het is. Alsof jouw zoontje zou willen dat zijn mama bij een man blijft die haar ongelukkig maakt. Het kind zou zich nog schuldig kunnen gaan voelen als hij denkt dat je bij hem bent gebleven omdat je zoontje zo op hem gesteld is..! Want hij is nu al 8, die komt er snel genoeg achter dat die 'meneer' toch niet zo lief is voor zijn mama (als hij dat nu al niet merkt met al jouw stress).

Jij en je kind hebben hier geen baat bij!!!!

En je kunt best tegen je zoon in kindertaal uitleggen dat je geen vriendjes meer wil zijn met je vriend, omdat hij vaak heel gemeen is geweest tegen je.

Kinderen begrijpen dat best, die zijn zelf ook behoorlijk radicaal als ze iemand niet (meer) mogen.. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.