Ga naar inhoud

Borstvergroting ALTIJD mogelijk ? > anorexia bvb


B-Cupje

Aanbevolen berichten

Een welgevulde boezem, iedereen is er vol van.

Zelfs vrouwen hebben graag een cupmaat meer en zijn vaak niet tevreden met wat ze meekregen van Moeder Natuur.

Tegenwoordig worden de kleinste muggenbeetjes al tot stevige handjes vol verbouwd.

Nu wilden we wel eens in de boezem van zo'n chirurg kijken.

Toen we ons vol interesse aanboden, werden we alvast met open armen ontvangen, ondanks een verontrustende gezondheid...

BRON clint : lees het volledige artikel HIER (ook foto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc vertelde mij dat ik eigenlijk niet geschikt was voor een borstvergroting en beter eerst 5 kg aan kon komen.

Toch ging mijn borstvergroting door, maar mijn pc stond erop dat ik niet meer dan 230cc kreeg.

Mijn pc is dr. Visser van de Wellnesskliniek

Goede keus geweest :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben 3 jaar geleden in de WK geopereerd (Dr Parys) en wou borsten 'in verhouding' met mijn lichaam en heb die ook gekregen .

Dr Visser houdt idd rekening ook met die dingen .

Voor mij geeft dat artikel dus ook een dubbel gevoel .

Eigelijk denk ik niet dat ze iemand gaan opereren die een te groot risico inhoudt .

Slechte reklame kan niemand gebruiken denk ik dan .

Daarbij komt dat ze in de WK geen narcose maar slaaproes toepassen voor een bv ...

Ik heb ook een vragenlijst moeten invullen ivm ziektes , medicatie , roken enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dit artikel maar onzin... Ik heb ook een vragenlijst moeten in vullen en bloeddruk werd gemeten, ik heb ondergewicht maar ben gezond dus waarom zou het dan niet mogen? Bij anorexia patienten zullen ze heu wel merken aan de bloeddruk of andere dingen zoals extreem lage bmi dat er iets niet goed is. Kortom vind het maar onzin :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is haast niet te controleren. Ben je gewoon slank of heb je anorexia?

Maar ik wil wel gelijk aannemen dat het gevaarlijk kan zijn om met anorexia geopereerd te worden.

De lichaamlijke gesteldheid van anorexia patiënten leveren meestal dat risico op niet het gewicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.