Guest Merel78 Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Hallo!Ooit ging ik naar de thermen toe maare, de laatste tijd helemaal niet meer. Maar, nu dat je lijf toch weer meer in proportie is durf ik de sauna denk ik ook wel weer aan. Wanneer zou je daar weer naar toe kunnen? echt zwemmen doe je daar niet (kan wel) vooral relaxen en badderen en weken in badjes en bubbeltjes. De droge sauna's deed ik toch al nooit, veels te heet! maar de overige badjes enzo zijn wel erg relaxed. Weet iemand wanneer je weer naar de thermen kan?Groetjes!Merel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Jaaa daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar haha!Ik ga altijd graag naar Elysium (Bleijswijk) !! Heerlijk, zo'n dagje relaxen! En Elysium heeft een groot dodezee bad, wat heel goed is voor mn eczeem! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Ik ben na 7 weken naar de sauna geweest, geen probleem! Er is ook een topic zwemmen hier in het vragenhoekje, maar de antwoorden zijn nogal verschillend, als je al snel wilt gaan zou ik even bellen met je PC! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Merel78 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Hmm... dan denk ik dat 4 weken po een beetje vroeg is Jammer maar helaas maar heb geen zin in lelijke littekens. En zolang de rechterborst nog zo stom hoog staat ga ik toch niet. Wil wel met 2 gelijke borsten gaan, haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts