Ga naar inhoud

375cc 410 mc Ghan anatomisch


asje5

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van 40 jaar en as maandag krijg ik mijn bv.

Heel spannend dus. Zo lang naar uitgekeken en getwijfeld, nu ga ik er gewoon voor.

Ik heb 5 kindjes op de wereld gezet en mijn borsten zijn inmiddels helemaal leeg en slap.

Ik word geopereerd door Dr van der Weij. Iemand daar ervaring mee?

Ik ben 1.64 m en weeg 55 kg. Krijg 375cc anatomisch. Ben zelf erg bang dat het te groot word. Maar als ik hier de berichten lees went het erg snel.

Hebben jullie nog tips voor na de operatie. Ik heb namelijk nog 3 kleine kinderen thuis. (3,5 jaar en tweeling van 2)

Ik mag natuurlijk niet tillen.. Dat zal best wel lastig worden. De eerste week is mijn man nog thuis maar daarna niet meer...

Gelukkig wel wat oppasjes in de buurt die kunnen helpen.

groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Ik ben zelf geopereerd door dokter van der Weij en ik ben super tevreden! Ik heb 350 cc anatomisch voor de spier gekregen. In eerste instantie was ik ook bang dat het te groot zou worden, maar nu vind ik ze helemaal perfect. Ze zijn super natuurlijk, worden al heel zacht en ze passen goed bij mijn lichaam. Hij heeft zijn werk echt goed gedaan, want ook de littekens beginnen al te verdwijnen. Ik ben heel positief dus.

Ik zou vooral oppasjes regelen inderdaad, want je moet echt rustig aan doen hoor. Dan geneest het sneller en mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisa,

Mijn advis is om te zorgen dat je de 2e week ook iemand in huis hebt die jouw taken overneemt, anders pak je te snel zwaardere dingen op met alle risico`s van dien.

Suc6 met jouw BV.

Casandra

haloo

Wat fijn dat je dan nu eindelijk de stap hebt gezet,ben zelf mams van 2 kindjes een van 5 en de jongste is twee.

ben nu bijna 3wkn po en mijn ervaring is dat je de eerste twee weken echt hulp nodig hebt,is wel lastig want ook al is er iemand, mijn jongste begreep er niks van dat mama haar niet kon optillen dus ja

je weet wel wat dat voor gevolgen heeft,je merkt zelf wel snel aan je lichaam als je teveel doet hoor.Mijn hubby moest na een week weer aan t werk en ja ik had geen oppasjes in de buurt helaas.

Mijn hubby zette me wel alles op grijp hoogte wat ik nodig had zodat ik niet hoefde terekken.En er kwam wel iemand om haar ff in bedje te tillen en eruit te halen.

gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum! :D

Zou iig wel zorgen dat je hulp in huis hebt de eerste week,want je kan dan niet veel doen nog,maar zie dat je man dan thuis is,dus dat is al super!

daarna kan je wel langzaam aan dingen zelf doen,alleen moet je erg uitkijken met rekken en strekken ,dus geen kindjes optillen enzo.

Als je voor de spier krijgt geplaatst,dan scheelt dat wel in herstellen krijg je achter de spier of dual plane,dan heb je wat langer tijd nodig qua herstel.

Good luck! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier!

5!?? Wow.. Dan heb je zeker te weten hulp nodig voor de eerste 2 weken!

Je mag namelijk echt niet te zwaar tillen en huishoudelijke dingen doen..

Wanneer word je geopereerd?

Ik denk ook dat je voor het meeste moet gaan.. aantal cc went zo ontzettend snel!!

paar weken erna had je gewild dat je meer cc had genomen..

Success!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.