Ga naar inhoud

Gevoelloos en overgevoelig


Aanbevolen berichten

Hoi hoi allemaal

Ik ben nu bijna 5 weken po en ik merk dat de huid aan de onderkant van mijn boobies nog steeds gevoelloos is. Af en toe heb ik jeuk "in" mijn borst (vooral aan de onderkant) en ik neem aan dat dit dan de genezing is?

Mijn tepels zijn, sinds de eerste week po, juist erg gevoelig en enorm pijnlijk. Een aanraking is niet fijn maar geeft juist een steekje. (helaas waren mijn tepels voor de operatie super gevoelig waardoor mijn vriend er maar naar hoefde te kijken of ehm... ik drupte al, zeg maar :5: . Dit is dus nu helemaal weg waardoor ook de "bedsport" iets of wat anders is geworden :74: )

Herkennen jullie dit gevoelige en gevoelloze? En zo ja, hoelang duurt dit? Ik ben er wel klaar mee namelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik ben nu vier maand PO en die overgevoeligheid van mijn tepels is er nog steeds, hoewel het wel 'draaglijker' is dan net na mijn BV. Mijn vriend vindt het geweldig dat die krengetjes de hele tijd overeind staan (hij noemt het de kers op de taart die hij er gratis en voor niks bijkreeg). Zelf zou ik het niet erg vinden als ze zich eens even te rusten legden :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelukkig maar aan 1 kant dus mocht het niet goedkomen dan hebben we die ene tepel nog :125:

Ook aan die borst is mijn huid erom heen gevoelloos.

Valerie van be clinic zei mij dat dat met 2 weken tot een half jaar goed moet komen.

Heel soms blijven tepels overgevoelig maar wordt het wel dragelijker.

De zenuwen zijn beschadigd en daarom hebben we hier last van.

Zenuwen herstellen heel langzaam.

Ik hoorde dat dat 1 mm per maand was.

Dus nog even geduld maar wel heel vervelend dat vind ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid

Ik ben meer dan 1 jaar po en heb helaas nog steeds een gevoelloos gebied onder aan mn borst :( Ook voelen mn tepels gevoeliger en soms is aanraking niet zo fijn maar eerder pijnlijk, ben bang dat het bij mij niet meer weg zal gaan. Maar hoeft bij jou niet te zijn hoor. Duurt gemiddeld tot 3 a 6 maanden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een ellende....

Als ik dit van te voren had geweten (had ik het nog laten doen haha)

Maar jee, ik hoop dat het nog wat draaglijker wordt. Dat gevoelloze stuk boeit me niks... Maar die gevoelige tepels vind ik maar wat vervelend! (en vriendlief ook :24: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een ellende....

Als ik dit van te voren had geweten (had ik het nog laten doen haha)

Maar jee, ik hoop dat het nog wat draaglijker wordt. Dat gevoelloze stuk boeit me niks... Maar die gevoelige tepels vind ik maar wat vervelend! (en vriendlief ook :24: )

hoi

Wat toevallig hahahaha zat met de zelfde vraag heb ook zo,n naar gevoel bij begin van mijn oksel en ja over de tepels hoeven we t niet te hebben mmmmmm als ik me doe douchen voelt t al echt niet fijn hi.

Heb ook sommige momenten van de dag dat t lijkt of mijn boobs in de fik staan,echt heel stom.maar ben nu bijna 3 wkn po dus denk dat t allemaal wel goed komt maar is wel inderdaad een vervelend gevoel.

gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook bijna jaar po en nog steeds geen gevoel in de onderkant, echt heel erg raar !

Soms wel inderdaad jeuk,lijkt net in mijn borst te zijn, net onder me huid, maar als ik dan krab dan voel ik niks... :P

Best jammer eigenlijk maar verder kan ik er niet mee zitten....

Volgens mij blijft het vaker weg dan dat het terugkomt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij m'n eerst bv heb ik nergens last van gehad maar ze zijn toen ook anders geplaatst.

Nu is er een kans dat mijn rechterborst niet helemaal het gevoel terug krijg.

Maar dan nog vind ik het allemaal waard geweest. Ik zou er wel mee kunnen leven denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.