Ga naar inhoud

BEDANKT-BEDANKT meiden


girltalk_

Aanbevolen berichten

LIEVE.lIEVE meiden..

Heirbij wil ik jullie ALLEMAAL hartelijk bedanken voor

al de lieve berichtjes bij mijn topics. :116:

Ook iedereen die me als vriendin heeft toegevoegd

THANKS met een :53:

Dit forum gaat zo razend snel en mijn pc is so SLOW

dat ik dacht dan maar zo..

Ook iedereen die in de toekomst reageerd alvast thanks..

Heel veel lieveXXXX :53: van simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom bedank je ons? Ik vind het niet meer dan normaal hoor, dat er lieve berichtjes gestuurd worden en vriendinnen toegevoegd. Ik heb je verleden gelezen, maar ik denk niet dat iemand hier er een probleem van maakt of je ander behandelt. En gebeurd dat wel, dan vind ik dat nogal bekrompen van zo'n persoon

Maar ik snap je wel hoor! Je zult in je leven niet altijd leuke mensen tegen gekomen zijn en ik moet zeggen dat dit forum ook wel een warm bad is (ik kom hier in ieder geval ontzettend graag!)

Maar ik sluit me aan bij Miss, je bent lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat ontzettend lief.. Maar ik vind inderdaad ook dat het heel normaal is hoe wij tegen je doen !!

Zo zou iedereen namelijk tegen je moeten doen ! En vind het heel bekrompen van mensen die je niet respecteren..

Bij mijn vorige werk werkte er ook een meisje, en haar broertje wilde een meisje worden.. Ook bezig met hormonen en operatie in de planning. En zij wilt hem gewoon niet meer zien, ze schaamt zich voor hem. Ze zegt: hij is mijn broertje niet meer.

Kan daar zo kwaad om worden ! Dan denk ik wat lul je nou ? Wat maakt het nou uit dat je broertje een meisje wilt zijn ? Het veranderd helemaal niets, en weet je als hij daarom gelukkiger is.... Zijn geluk staat dan toch voorop ? Pff snap dat niet hoor !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gewoon jaloers op je hoe lief je bent (zoals hierboven al tig keer staat hihi)

Dus ik zal eens een voorbeeldje aan je gaan nemen ;) waar het forum toch allemaal niet goed voor is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.