Ga naar inhoud

Pony laten groeien wie helpt mee?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Ja ja tijd voor haar verandering :blush: Heb een nieuw doel tot mei hihi

Ik heb eigenlijk altijd mijn haar in 1 lange lengte gehad maar dat zat zo flut...

Toen dus een rechte pony geknipt :136: Nu na 1 jaar wil ik toch alles weer op 1 lengte en weet nu hoe ik mn haar beter kan verzorgen

Maar nu komt het vind mn pony nu zo lelijk!! heb alles op 1 lengte en mn pony tot mn ogen hihi

Hebben jullie tips hoe ik mn haar leuk kan dragen? Heb het nu opzij maar was het gister beu en had dus weer een pony geknipt grr spijt van! Moet dus even door zetten :rolleyes:

Ik draag het vaak in een speltje naar achter nog andere leuke ideeen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai girls.

Ik heb het ook wil ook naar een lengte toe.

Maar nu zit ik net daar dat ik de hele dag het haar uit mijn

mond moet halen .

Achter mijn oren kan nog net niet.

Wat voor zit kan nog net niet allemaal achter in een staart..

Dus echt wel dubio laat ik een pony knippen voor waar ik waarschijnlijk

spijt van krijg.

Of nog even tandjes bijten (haar eten hihi)of door sparen..

Liefs simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, herkenbaar....Ik heb ook een pony,die tot een jaar geleden net over mijn wenkbrauwen hing. Ik wilde wat anders, maar laten groeien vond ik geen optie: een pony staat beter bij m'n gezicht. Toen heb ik een ultra-korte pony laten knippen met de rest van mijn haar in een soort bob-line, ultra-blond en dat vind ik helemaal te gek!! Ik ben veranderd in een blonde Cleopatra...hahahahaha

Misschien niet laten groeien dus, maar nog korter....;)

:116:

xx Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dankje zal binnenkort is voor een haarbandje kijken

En het is net wat je zegt zo leuk als je het hebt maar je komt er niet meer vanaf.....

Je moet echt even door die stomme lengte... :blush:

Hihi nee een pony boven mn wenkbrauwen staat echt niet hihi!! Ik wil graag alles op 1 lengte beetje hippie kapsel noem ik het maar haha. Vind het wel stoer van je zeg!

Ik vind een pony super leuk staan maar als je in de wind loopt worden het echt sliertjes en helemaal met regen pff ziet er helemaal niet uit :P

Hihi ja ik heb het ook een tijdje schuin gehad ik veegde het elke dag weg haha wat een gedoe, nu hangt ie dus op mn wimpers :(

Oe meid ik stuur je pbtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.