Ga naar inhoud

Second opinion


Doperwt

Aanbevolen berichten

Heeey ladies,

Op 18 februari heb ik dus mijn borstvergroting gekregen. Helaas ben ik er niet zo tevreden over.

Het vervelendste is dat mijn rechterborst vanaf het begin 'los" aanvoelt en heb ik het idee dat ik mijn prothese kan wegduwen. Bij de 3x dat ik terug ben geweest, is mij gezegd dat er niets aan de hand was en alles dus goed is. De borst voelt niet fijn als ik erin knijp en (net als Marisjuh) de rechter kan ik ook niet zover inknijpen als de linker.

Verder twijfel ik al vanaf het begin over de platte bovenkant. Ik weet dat het er natuurlijk uitziet maar toch :139:

Ook ben ik niet echt blij dat ik medium profile heb gekregen. Mijn borsten zijn nu best breed, ze steken echt wat uit aan de (buiten)zijkant wat niet lekker ligt. Verklaard misschien ook wel dat ik met "maar" 255cc op een 70E ben uitgekomen!

Ik wil dus geen grotere borsten maar hoop dat er toch iets met die rechterborst kan want dat stoort me het meest.....

Ik heb dus vandaag (met pushen van mn man) een second opinion aangevraagd bij, ja ja, Dr. Plovier. Ik ben erg benieuwd wat hij ervan zegt en of mijn theorie een beetje klopt. 16 september kan ik al langs komen.

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey moppie!!

Hihi je kon het niet laten he, maar groot gelijk als je je niet fijn voelt gewoon erachter aan gaan (het levende bewijs :P)

Mag ik je vragen waarom naar plovier? Hij maakt best grote boobies hihi dus neem aan dat je echt voor een wissel wil? Je zegt dat je ook je borst niet zo ver kan inknijpen mischien zit er bij jou ook wat te veel kapsel? Ik zou dit zeker met je arts overleggen er moet gewoon een reden voor zijn!! ^_^

Ik vind je borsten heel erg mooi! Maar ben benieuwd wat plovier zegt en ik hou je dan ook zeker in de gaten hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Kon het inderdaad toch niet laten! Het blijft knagen. De ene dag denk ik, mooi, de andere dag denk ik, hmm, ze hadden wel wat meer volume aan de bovenkant mogen hebben.

Maar goed, dat losse gevoel blijft gewoon erg vervelend voelen.....

Ik ben dus al 3x bij de kliniek geweest (2x verpleegkundige en de eindcontrole bij de PC)en daar werd gezegd dat alles goed is zo en dat gevoel hoort. Nou, ik vind van niet want links voelt toch ook niet zo :139: Ik wil dus eigenlijk niet echt terug naar "mijn" PC omdat ik bang ben voor een no-response. Ben dus benieuwd wat een andere PC ervan zegt en dan kan ik gelijk 'zeuren' over het platte en het brede ;).

Ik wil ze btw zeker niet groter want de maat is goed zo, ben al niet ze groot maar denk dat hij kundig genoeg is en als ik dan moet wisselen, scheelt het weer in de kosten ;).

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh goed van je zeg dat je een second opion aanvraagt !!

Als je eigen arts zegt dat alles goed is maar je twijfelt nog steeds zou ik het zeker doen!

Denk dat je wel een goede keus maakt door naar dr.plovier te gaan!

Hij is echt een kundige arts, weet wat ie doet!!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je meid pff twijfels grrr

Net als jou vond ik mijn arts ook maar simpel, ja het is dit en klaar. Maar nu gaf hij toch toe dat er wat mis was.. maar als je het niet meer fijn vind vind ik het geel goed dat je verder zoekt :136:

Hihi scheelt een wissel in de kosten :blush: Dat moet ik ook hebben hihi! Nee ik denk alleen met ronde dat je maar 230 cc hoeft te hebben of max 250 anders weet ik zeker da je bigger boobies krijgt :136:

Komt goed meisje uiteindelijk ga je echt blij zijn en voelt het helemaal goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Doperwt,

Ooh wat jammer dat je ene borst zo anders aanvoelt dan de andere. Ben benieuwd naar je second opinion bij dr. Plovier. Ondanks alles vind ik je boobs prachtig, en over dat je ze breed vind? Denk persoonlijk niet dat daar veel kan aan veranderd worden :unsure: , dat ligt grotendeels aan de stand van je borsten. Als je pc ze meer naar het midden had geplaatst zouden je tepels aan de zijkant gestaan hebben, ook geen zicht natuurlijk. :wacko: De plaats van de tepels bepaalt waar de prothese moet gecentreerd worden. Begrijp wel dat je misschien toch liever ronde had gehad achteraf, als je de bovenkant wat plat vind. Ondanks dat je medium profiel hebt gekregen vind ik je borsten ook wel mooie projectie naar voren hebben. :blush:

Ik hoop dat Plovier je kan helpen met je problemen. Veel succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey,

@ Mii18: ik denk dat ik bij Dr. Plovier idd wel goed zit!

@ Marisjuh: mocht ik moeten wisselen dan wordt het idd niet meer dan wat ik nu heb, de grootte is prima zo!

@ Eefje: thanx! Dat moet ik ook zeker niet vergeten! Ik denk alleen dat de medium protheses wat breder zijn waardoor ze nu teveel uitsteken aan de zijkant. Als ik er dan oplig of mn armen naar beneden doe, voel ik ze zo zitten :(. Ik denk (hoop) dat het met een ander profiel smaller zal zijn. Mijn onderomvang is nu namelijk 68cm.

Ik wacht het gewoon af, komt wel goed!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: thanx! Dat moet ik ook zeker niet vergeten! Ik denk alleen dat de medium protheses wat breder zijn waardoor ze nu teveel uitsteken aan de zijkant. Als ik er dan oplig of mn armen naar beneden doe, voel ik ze zo zitten :(. Ik denk (hoop) dat het met een ander profiel smaller zal zijn. Mijn onderomvang is nu namelijk 68cm.

Ik wacht het gewoon af, komt wel goed!

Liefs!

Ik vind persoonlijk op je foto's je borsten er toch niet te breed uitzien, denk met een smallere prothese dat je borstkas niet mooi opgevuld zou zijn (hoop dat je een beetje begrijpt hoe ik het bedoel), dat je ze nu nog erg voelt zitten als je op je zij ligt, kan ook gewoon te maken hebben dat ze nu nog wat stug zijn, ik heb dat ook lang gehad en toch steken ze niet uit naast m'n lichaam, pas na 1 jaar po kon ik terug op m'n zij liggen zoals vroeger en dat ik ze niet meer voel in de weg zitten. Dus ik denk dat dat bij jou zeker ook nog zal verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen pas na 9 maanden heb ik echt mijn borsten ''geaccepteerd'' ik kwam van bijna niks naar 2 grote ballen voor mijn gevoel hihi ze zaten ook echt in de weg. Maar nu horen ze bij mij! Ondanks mn linker niet goed zit wil ik ze echt niet meer weg hebben :136: Zou je het er voor over hebben meid om alleen meer bolling te krijgen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey meid!

Nee, zeker niet! Als ik alleen voor de bolling zou gaan dan zou ik er niets aan laten doen. De voornaamste reden is dat de rechterborst gewoon niet lekker zit, los, soms pijnlijk, gewoon blub :139: . Het liefst zou ik willen dat die rechter net als links was, dan was een second opinion nooit in me opgekomen.....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ben echt benieuwd hoe die blub voelt (hihi klinkt zo grappig maar is het niet :blush:)

Ik denk als je zou wisselen naar ronde dat je namelijk alleen meer bolling krijgt maar als je ook zegt dat je borst niet fijn voelt snap ik je heel goed!! Hih zullen we wisselen ik wil links net als rechts :blush:

Ik zou na je afspraak bij plovier eens naar je eigen arts gaan(met info van plovier) kijken wat hij dan zegt. Ik vind je borsten namelijk ook erg mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze er zo ok mooi natuurlijk uit ziet doet me een beetje denken aan die van mij hihih

Ik heb als ik lig dat links anders aan voelt dan rechts als ofer de prothee schuift zeg maar.

Ik denk dat het bij mij te maken heeft omdat rechts meer weefsel had dan links dus die zit er wat losser in.Ik denk dat het tijd nodig heeft.

Zoals je bij mij kan zien heb ik ronde maar die zijn ook helemaal gezakt!Geen echte bolling meer boven hihih.

Ik hoop dat er een bevredigend antwoord komt .veel succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Eefje,

Ik begrijp wat je bedoelt en je berichtje stelt me enorm gerust, thanx :53: ! Dit zou dus een punt zijn die ik kan verwaarlozen :). Ze zijn idd ook echt nog stug.

Liefs!

Graag gedaan meid, ik denk echt dat dat gevoel zeker gaat verbeteren, voor ik een jaar po was, voelde het niet fijn als ik op m'n zij lag en m'n arm steunde op de zijkant van m'n boob, dan werden ze in het midden tegen elkaar gedrukt en dat voelde echt niet fijn, maar nu heb ik daar totaal geen last meer van, ze zijn echt nog veel zachter geworden na 1 jaar. Dus wat dat betreft zal het wel goedkomen!!! :D Hopelijk word dat loszittende gevoel ook vanzelf beter! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heeey meiden!

Was ik weer ff, haha.

@ Marisjuh: als Plovier ook zegt dat er niets is, dan laat ik ze zo. Ik vind het zeker niet de moeite om het alleen maar te doen voor meer bolling! En mocht er idd iets zijn dan ga ik eerst nog wel terug naar mijn 'eigen" PC, thanx Maris!

@ Marriebarrie: thanx! Ik vind die van jou idd ook erg op die van mij lijken! ik baal alleen zo van die rechter, hij doet vaak pijn, is nu harder en kan hem minder inknijpen (wat Marisjuh ook heeft :() en dan ook nog dat losse gevoel. Dat is echt zo erg dat zonder BH het echt vervelend voelt en ik ben nu toch al bijna 7 maanden PO.

@ Eefje: ik hoop het echt, thanx voor je bemoedigende woorden!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heey meiden,

Nou, morgen ga ik voor mn second opinion naar Plovier en ineens begin ik hem toch wel te knijpen, zucht...... Want wat als ik echt opnieuw moet, blub....

Ben ook een lijstje aan het maken met vragen en alle klachten, dan vergeet ik tenminste niets, hoop ik!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.