Ga naar inhoud

Sportbeha in maat 70c


parkiet

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 dagen PO en was vandaag in het dorp om een nieuwe sportbeha aan te schaffen. Ik wil mijn kliniekbeha graag even wassen en het lijkt mij wel fijn om in de tussentijd een andere bh te dragen en sowieso om een beetje te variëren.

Heb bij de Hema gekeken omdat hun bh's hier vaak genoemd worden en als positief worden ervaren. Echter, mijn maat zat er helaas niet bij.

De Hema verkoopt blijkbaar geen sportbeha's in omvangsmaat 70 :(

Ik heb het erop gewaagd en een 75B gekocht maar deze zit helaas voor geen meter. De cups zijn te breed en ze mogen wel wat dieper.

Heb hier ook wel eens gelezen over de Triumph bh's, dus heb net op de site gekeken maar daar beginnen de maten ook pas vanaf 75 voor zover ik zie.

De kliniekbeha die ik draag is een 70C Anita comfort beha, ik zou er nog wel een willen kopen maar er zijn geen verkooppunten in een straal van 50 km. bij mij vandaan zie ik op de site en ze zijn ook niet online verkrijgbaar.

Lieve dames, waar vind ik toch een sportbeha in maat 70C ?!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat net op de eerste site die ik tegenkwam toen ik triumph op google zocht maar blijkbaar was dat niet de officiële site, waar op staat dat 70C wél verkrijgbaar is! :D

morgen dus maar even langs de livera!

maar als jullie tips hebben voor een andere 70c beha (liefst wat goedkoper!) dan hoor ik het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha zo dus het kan nog flink gaan veranderen!

Nou ik ben al blij met wat ik nu heb, staat gewoon heel natuurlijk!

In sommige kleding mocht het wat meer zijn maar ach.. heb nu niets uit te leggen aan bekenden en bh's kopen wordt geen moeilijke opgave :P

Ben jij dr blij mee? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.