Ga naar inhoud

Barca04 : 4 juni 2009 : Dr. Maas : Kliniek Klein Rosendael


Gast Barca04

Aanbevolen berichten

Gast Barca04

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag mijn borstvergroting gehad.

Al jaren dacht ik erover na, maar durfde steeds niet, totdat ik een vriendin zag bij wie het echt super mooi was, toen heb ik de knoop doorgehakt.

Wat wel jammer is,is dat ik in januari al allemaal leuke bikini's gekocht heb! Die nu dus niet meer passen

Ik heb alleen verschillende consulten gehad, want wat en wie is goed?

De test door de consumentenbond zegt ook niet alles, sommige klinieken staan hoog, maar als je goed op google zoekt, zie je dat een aantal artsen die voor het medisch tuchtcollege zijn verschenen! Dus dames let goed op!

Ik zag enorm op tegen de narcose en de operatie(nachten wakker gelegen en gedroomd over mega borsten), maar dat viel enorm mee.

Moest me om 08.15 melden, de operatie was rond 10.00 en om 13.00 stond ik weer buiten (op eigen verzoek)

Ik had bh maat 75B en heb nu een sportbh maat 75D aan.

Ik ben benieuwd over 6 weken, kan niet wachten!

Ben alleen het slapen op mn rug nu al zat, dus dat gaat " goed". :rolleyes:

En ik had de tweede dag enorme pijn in mijn nek.

IK moet wel wennen aan mijn "nieuwe borsten" sta elke dag wel een paar keer voor de spiegel.

Ze zijn alleen nog heel hard/strak.

Verder voel ik me prima!

Groet Barca04 :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merel78

Hallo Barca,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat het tot nu toe goed bevalt!

Hoeveel CC heb je gekregen? en zijn de protheses rond of anatomisch, voor of achter de spier? En naar welke kliniek ben je uiteindelijk gegaan?

Ik kan alleen maar zeggen: join the club! En fijn dat je je ervaringen met ons wilt delen!

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je boobs Barca. is wel grapig maar ik wilde ook al lang de bv maar eindelijk heb ik gedan omdat ik ook bij een vriendin gaat gezien en ze waren ook heel erg mooi. nou meid geniet maar van je boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen donderdag mijn borstvergroting gehad.

Al jaren dacht ik erover na, maar durfde steeds niet, totdat ik een vriendin zag bij wie het echt super mooi was, toen heb ik de knoop doorgehakt.

Wat wel jammer is,is dat ik in januari al allemaal leuke bikini's gekocht heb! Die nu dus niet meer passen

Ik heb alleen verschillende consulten gehad, want wat en wie is goed?

De test door de consumentenbond zegt ook niet alles, sommige klinieken staan hoog, maar als je goed op google zoekt, zie je dat een aantal artsen die voor het medisch tuchtcollege zijn verschenen! Dus dames let goed op!

Ik zag enorm op tegen de narcose en de operatie(nachten wakker gelegen en gedroomd over mega borsten), maar dat viel enorm mee.

Moest me om 08.15 melden, de operatie was rond 10.00 en om 13.00 stond ik weer buiten (op eigen verzoek)

Ik had bh maat 75B en heb nu een sportbh maat 75D aan.

Ik ben benieuwd over 6 weken, kan niet wachten!

Ben alleen het slapen op mn rug nu al zat, dus dat gaat " goed". :rolleyes:

En ik had de tweede dag enorme pijn in mijn nek.

IK moet wel wennen aan mijn "nieuwe borsten" sta elke dag wel een paar keer voor de spiegel.

Ze zijn alleen nog heel hard/strak.

Verder voel ik me prima!

Groet Barca04 :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.