Ga naar inhoud

Wat moet ik allemaal vragen bij de intake


Aanbevolen berichten

As. dinsdag heb ik mijn intake bij de pc, maar wat moet ik allemaal vragen. Wat hebben jullie allemaal gevraagd?

Bespreek je dan al welke maat je wil, en of dat mogelijk is? Ik lees hier op het forum dat het niet altijd mogelijk is om de maat te krijgen die je wil, als je bijv. brede borsten hebt. Hoe zit dat?

En kun je ook voorbeeldfoto's meenemen? Heb de afgelopen dagen wat zitten googlen op voor en na foto's en vond niet alles mooi. Kun je dat aangeven, bijv. rond of peervormig?

En wat moet ik verder nog vragen, ik heb echt geen idee maar wil wel goed voorbereid daarheen gaan. Zal zeker het forum nog verder doorspitten maar alle tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anna,

-Als je borsten heel breed zijn en je wil een kleine cup dan worden ze te veel uit verhouding ze worden dan breed en heel plat (als een piramide die je een meter boven de grond afzaagt :P ) dat kàn wel, maar wordt niet mooi en is onhandig omdat je dan geen passende bh's zal kunnen vinden (als de beugel dan past, is de diepte van de cup te groot). De pc kan je een goed idee geven wat er mogenlijk is.

-neem veel foto's mee, van borsten waar NIET in gesneden is, de pc kan dan zien welke verhouding je mooi vind, zodat hij (of zij natuurlijk, maar hou het op hij ivm de leesbaarheid ;) ) daar rekening mee kan houden ook de vorm is dan van belang en de tepelplaatsing!

-verder vraag je natuurlijk welke methode

-of de arts veel bvk doet

Ga nu ff ontbijten,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem niet meteen terug, maar ergens op deze site moet een standaard vragenlijst te vinden zijn. Uiteraard kan je die steeds aanvullen met persoonlijke vragen, maar als je een goede PC hebt die de tijd neemt om je het nodige uit te leggen, ga je die lijst amper nodig hebben.

Of je anatomische of ronde protheses wil, is een keuze die je voor jezelf moet maken en vaak is die keuze ook bepalend voor de PC waar je voor kiest. Niet alle PC's werken namelijk met beide modellen.

Foto's meenemen is een goed idee, maar je dient er rekening mee te houden dat het enkel ter indicatie is, om de arts duidelijk te maken wat je wil. Want boobies van voorbeeldfoto's kopieëren op jouw lichaam is helaas niet altijd mogelijk.

Liefs

Sendai

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, nou ja, veel vragen zullen vast hetzelfde zijn. Dus evengoed bedankt. :116:

Ik zal nog eens zoeken naar die vragenlijst, heb gisteren nog gezocht en wel wat vragen gevonden maar geen specifieke vragenlijst. Maar tips blijven welkom, want beter teveel dan te weinig gevraagd denk ik dan maar.

Beter dus om foto's mee te nemen van "originele" borsten? Ik had hier ook bij voor en na foto's gekeken, en dan bij borsten die een beetje op die van mij leken waar ik het resultaat wel mooi van vond. Maar dat is dus niet handig om mee te nemen begrijp ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.