Ga naar inhoud

Be-Clinic


Katrien1988

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Eventjes een vraagje over de Be-clinic ivm een eventuele afspraak om mezelf te trakteren op nieuwe boobs !!

Ik heb hen al een paar dagen geleden gemaild en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Nu ben ik namelijk vandaag niet thuis geweest en ook geen tijd gehad om hen op te bellen. Ik ben van plan om morgen naar mijn 2 voorkeursklinieken te rijden om eventueel mijn afspraak vast te leggen.

Kunnen jullie mij wat wijzer maker maken over de kostprijs van je bv in de Be-Clinic.

Thx alvast !!!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs ligt tussen de 2700 en 3000 afhankelijk van de plaats van incisie (borstplooi of via tepel).

Ze zitten met vakantie, zijn daardoor wat minder goed te bereiken.

Maar je krijgt zeker weten morgen atwoord op de mail hoor!

Ik heb ook een paar keer heen en weer gemaild met Valerie van de be-clinic.

En ik wordt 1 okt geopereerd doo dr plovier :136: !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh volgens mij zit het prijsverschil in de 2 soorten prothese die hij gebruikt.... Sebbin en Eurosilicone. Sebbin is goedkoper en meer geschikt voor slanke en ranke lijfjes, Eurosilicone is een bredere prothese (correct me of i'm wrong?!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee hoor ik heb het dr plovier duidelijk gevraagd en het verschil in prijs zit inderdaad in de plaats van de incisie (onder borstplooi 2700, en tepel of oksel duurder 3000) en k heb eurosilliconen en 2700 betaald.

ze zijn inderdaad met vakantie nu dus minder goed bereikbaar.

naar welke andere kliniek ga je om te kijken?

ik ben zelf bij be-clinic dr plovier geweest en ben onwijs tevreden , hij en zn hele team een dikke vette 10!! echte aanrader!

succes met je keuze en afspraak

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh vandaar ;) ik krijg ze via mijn tepel....

Krijg wel een lift erbij, maar geen incisie in mijn borstplooi :D

Ps: heb hen vanmorgen gemaild en zag dat ik ook al antwoord terug heb gehad! Ging ergens anders over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.