Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift bij hangborsten


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik hoop dat de titel een beetje duidelijk is. Momenteel heb ik een 70 A en morgen heb ik een afspraak bij de plastische chirurg. Graag zou ik een borstvergroting willen om terug iets grotere borsten te hebben en om de 'theezakjes' terug wat gevuld te hebben, maar ik vraag me af of dit kan zonder lift. Ik ben al op zoek geweest naar foto`s (voor/na) met gelijkaardige borsten maar vind het niet meteen terug behalve een foto met een borstvergroting en liftend effect, wat dat ook mag zijn? Omdat ik toch al vaak geopereerd ben en al zo veel littekens heb zou ik graag de lift, met nog meer littekens, vermijden. De vraag is dan wat het resultaat zou zijn na enkel een borstvergroting? Iemand die kan helpen?

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dawn,

Je kunt even bij mijn foto`s kijken, ik zat tegen een lift aan maar wilde liever ook niet de littekens.

Ik heb 400cc dual plane.

Gr Fleur

Bedankt voor je reactie Fleur, ziet er super uit! Alleen denk ik zelf aan een prothese van een 240cc (omdat ik zo mager ben), maar ja ben benieuwd wat de pc voorstelt, mijn afspraak is morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook erg blij mee, de 400cc is echt op advies van mijn pc. Ik heb twee consults gehad en beide zeiden 400cc.

Ik zou zeker afgaan op zijn/haar advies, ze weten toch het best wat het mooiste resultaat voor je is. Succes morgen.

Bedankt. Morgen komt het verslag.

In ieder geval denk ik dat het dan toch mogelijk zou moeten zijn zonder lift. Ik had al een pc geconsulteerd en die adviseerde een borstlift, dus ben benieuwd wat deze morgen zegt. Ondertussen ook een foto toegevoegd aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik weet dat er hier genoeg dames zijn die heel tevreden zijn over de Welnesskliniek, maar ook iets over een schorsing hier in NL vanwege een mislukte penisoperatie. Ik wil je niet een dag vantevoren ongerust maken maar ik zou ook graag alles willen weten over mijn eventuele pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dawn

ik heb je foto s bekeken en volgens mij moet dat echt kunnen zonder lift

mijn borsten hingen ook door jaren borstvoeding te geven

ze waren wel iets groter dan de jouwe, maar hingen zeker even sterk door (pc zei 2,5 cm doorhang)

ik heb 295 cc gekregen (ben wel groot en niet mager), ronde prothese (om lege bovenpool op te vullen) voor de spier (als je ze achter de spier zet bij hangborsten en dan buk je je voorover zou je nog steeds zakjes zien volgens mijn pc)

resultaat is heel natuurlijk, ze hangen echt zoals een natuurlijke borst, maar wel terug vol nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dawn

ik heb je foto s bekeken en volgens mij moet dat echt kunnen zonder lift

mijn borsten hingen ook door jaren borstvoeding te geven

ze waren wel iets groter dan de jouwe, maar hingen zeker even sterk door (pc zei 2,5 cm doorhang)

ik heb 295 cc gekregen (ben wel groot en niet mager), ronde prothese (om lege bovenpool op te vullen) voor de spier (als je ze achter de spier zet bij hangborsten en dan buk je je voorover zou je nog steeds zakjes zien volgens mijn pc)

resultaat is heel natuurlijk, ze hangen echt zoals een natuurlijke borst, maar wel terug vol nu :)

Bedankt Hoesje, vind het al een geruststelling om dat te lezen, dus ik zou toch graag willen gaan voor een borstvergroting zonder lift.

Tja Dr. Damen, er zullen altijd wel voor- en tegenstanders zijn van een bepaalde dokter. Ik ben afgegaan op de positieve referenties die ik meende te vinden. Maar altijd goed om weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Dawn,

Ik denk ook wel dat het moet lukken zonder lift hoor! Je tepels zitten op de juiste hoogte, je borst is alleen van boven leeg. Ikzelf heb wel een lift gehad (je kunt mijn foto's bekijken in de galerij bij de liften), maar je ziet daar ook een voor foto, en mijn tepels hingen gewoon echt onderaan, en wezen ook nog naar beneden. Misschien dat je wel wat meer cc nodig hebt om de leegte helemaal op te vullen.

Succes ermee, zal vast supermooi worden.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dawn,

Ik denk dat je echt wel zonder lift kan hoor! :)

Ik had helaas wel een borstlift nodig, niet omdat mijn tepels laag stonden want dat was niet het geval. Maar ik had wel hele grote lege borsten :(

Die van jou zijn klein en leeg, dit gaat vast heel mooi worden! Misschien heb je iets meer cc nodig? 280/300cc ??

Succes vandaag!

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dawn,

Ik denk dat je echt wel zonder lift kan hoor! :)

Ik had helaas wel een borstlift nodig, niet omdat mijn tepels laag stonden want dat was niet het geval. Maar ik had wel hele grote lege borsten :(

Die van jou zijn klein en leeg, dit gaat vast heel mooi worden! Misschien heb je iets meer cc nodig? 280/300cc ??

Succes vandaag!

Groetjes Xanaa

Bedankt voor jullie reacties lieve mensen. De afspraak is mij goed meegevallen, de chirurg bevalt me wel, is vrij direct maar dat mag. Hij heeft geadviseerd om zo wie zo enkel voor een borstvergroting te gaan, later eventueel voor de lift mocht dat nodig blijken na enkele jaren. Maaaaar hij adviseerde om voor een prothese van 380 cc te gaan maar dat vind ik nu echt veel te veel. Ik ben 1m62 en ik weeg 52 kilo, vrij klein en fijn voor het moment dus de verhoudingen kloppen dan niet meer. En hij gaf me daar gelijk in, maar om een lift te vermijden zou ik groter van volume moeten gaan. Zelf had ik gedacht aan een 220 cc, dus ja wil daar eventueel wel wat in tussen komen, maar 300 cc lijkt me nog zoveel. :blink: Als ik kleiner ga van volume dan ga ik heel waarschijnlijk toch nog hangborsten hebben, of juist niet (bij 300cc) maar het is een risico. In ieder geval, mijn datum ligt wel al vast, 14 september, ik moet alleen het volume nog afspreken. En ze zouden worden geplaatst onder de borstspier.

Wat denken jullie er van? Ik had het liever geheim gehouden voor mijn omgeving dat ik een borstvergroting krijg, maar als ik zo een volume erbij krijg, tja,...... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kan je zonder lift :141:

Ja ik had al verwacht dat je dan meer cc zou krijgen. Maar vlg mij moet 300cc ook wel voldoende zijn toch? En je krijgt ze onder de spier, dus dat zullen ze in de toekomst ook niet gaan hangen vlg mij :)

Ik heb 345 cc gekregen en ben uitgekomen op 70E/75D, maar ik ben 1.71 en 62 kilo. Groter en voller als jou. Maarja cc vallen bij iedereen ook anders....

Misschien kan je gaan passen met zakjes rijst in je bh om te kijken hoe het bij je lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig kan je zonder lift :141:

Ja ik had al verwacht dat je dan meer cc zou krijgen. Maar vlg mij moet 300cc ook wel voldoende zijn toch? En je krijgt ze onder de spier, dus dat zullen ze in de toekomst ook niet gaan hangen vlg mij :)

Ik heb 345 cc gekregen en ben uitgekomen op 70E/75D, maar ik ben 1.71 en 62 kilo. Groter en voller als jou. Maarja cc vallen bij iedereen ook anders....

Misschien kan je gaan passen met zakjes rijst in je bh om te kijken hoe het bij je lijkt.

ik heb al geexperimenteerd met zakjes water en ik zou toch voor niet meer dan 260cc willen gaan. Ik denk als ik 260cc krijg voor de spier, ik nog op een C-cup ga uitkomen? Meer wil ik toch niet hebben, daar ben ik te mager voor denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig Dawn, mijn pc zei ook dat ik meer cc moest hebben om weer hang te voorkomen. Maarja ik ben 1.72 en 67 kilo dus 400cc mag ik wel hebben. Krijg je nu voor of onder de spier? Ik snap dat je graag minder cc wil dan de pc je wil geven, maar ben je bereid meer risico te lopen op veel sneller weer hang met weinig cc? Zou zonde zijn als je veel te vroeg terug moet voor een wissel en je al een hoop geld betaald hebt. En daarbij een goede pc ziet heel goed wat je wel en niet zou passen/staan. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

260cc voor de spier zal ongeveer gelijk uitvallen als 300cc achter de spier!

Met gevulde zakjes heb je echt een vertekend beeld, (spreek uit eigen ervaring) met zakjes lijkt het veel groter dan dat het in je borst zit!

Ik denk dat die 300cc in je borst onder de spier ongeveer het zelfde beeld geeft als nu met zakjes 260cc.

Heel veel succes . . . . .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

260cc voor de spier zal ongeveer gelijk uitvallen als 300cc achter de spier!

Met gevulde zakjes heb je echt een vertekend beeld, (spreek uit eigen ervaring) met zakjes lijkt het veel groter dan dat het in je borst zit!

Ik denk dat die 300cc in je borst onder de spier ongeveer het zelfde beeld geeft als nu met zakjes 260cc.

Heel veel succes . . . . .

Hey,

bedankt voor jullie reacties. Het geeft me toch weer wat tips. Ja, ik denk dat ik zo wie zo het risico neem en voor minder ga. Heb daarjuist nog eens gepast en ik vond 300 cc te veel, 240 vond ik redelijk, dus rekening houdend met het feit dat het minder zal zijn dan dat het eruit ziet met die zakjes zou ik graag opteren voor 260cc. Zal toch wie zo een verbetering zijn, daar ga ik toch van uit.

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm lastig Dawn, mijn pc zei ook dat ik meer cc moest hebben om weer hang te voorkomen. Maarja ik ben 1.72 en 67 kilo dus 400cc mag ik wel hebben. Krijg je nu voor of onder de spier? Ik snap dat je graag minder cc wil dan de pc je wil geven, maar ben je bereid meer risico te lopen op veel sneller weer hang met weinig cc? Zou zonde zijn als je veel te vroeg terug moet voor een wissel en je al een hoop geld betaald hebt. En daarbij een goede pc ziet heel goed wat je wel en niet zou passen/staan. Succes.

Als ik het goed heb krijg ik ze voor de spier, minder risico op doorhangen dacht ik? Ik ga dus inderdaad toch wel voor het risico gaan om minder te nemen, hopelijk een goed besluit. :unsure:

Groetjes,

Dawn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ze toch achter de spier krijgen?

is een risico. In ieder geval, mijn datum ligt wel al vast, 14 september, ik moet alleen het volume nog afspreken. En ze zouden worden geplaatst onder de borstspier.

Ik ben 1.76 en weeg 57 kg veel groter als jou maar ook heel slank ik heb 325 dual-plane en vind het heel natuurlijk geworden :136: heb nu een 70E heel soms F maar lijkt een natuurlijke C ;)

Kortom ik zou voor de 300 gaan achter de spier is ongv 260 voor de spier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Je zou ze toch achter de spier krijgen?

is een risico. In ieder geval, mijn datum ligt wel al vast, 14 september, ik moet alleen het volume nog afspreken. En ze zouden worden geplaatst onder de borstspier.

Ik ben 1.76 en weeg 57 kg veel groter als jou maar ook heel slank ik heb 325 dual-plane en vind het heel natuurlijk geworden :136: heb nu een 70E heel soms F maar lijkt een natuurlijke C ;)

Kortom ik zou voor de 300 gaan achter de spier is ongv 260 voor de spier :D

Hey, bedankt nog voor je reactie. Achter de spier zou ik toch nog hangborsten hebben, vandaar voor de spier, aldus de chirurg. Ondertussen ben ik aan het aftellen, nog een weekje. Op dit moment heb ik doorgegeven dat ik ga voor de 260 cc, maar ik ga de plastische chirurg nog zien voor de operatie dus ik kan dit nog even met hem bespreken en het kan nog veranderd worden. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkijk je niet op de cc's hoor. Ik wilde ook absoluut geen grote borsten krijgen en ging voor een natuurlijke C, kleine D. Ik had ook behoorlijke hangborsten en de pc wilde graag 400cc plaatsen. Ik kreeg haast een rolberoerte toen ik dat hoorde, want ik wilde eigenlijk voor 280cc gaan. Ook met zakjes passen vond ik het veel te groot. Maar vandaag ben ik precies 8 weken po en het is heel mooi geworden met de 400cc, het had van mij zelfs wel wat meer mogen zijn, want ik vind ze vrij klein uitgevallen voor de hoeveelheid. Maar goed, het is dus bij iedereen anders. Ik heb ook een album bijgehouden van voor en na, als je het leuk vind kun je eens kijken.

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag even reageren, ik ben 1,60 m en 55 kilo. Ik wilkde een d cup en kreeg 400 cc dual plane, ik heb op dit moment een 70E, en ben daar zo blij mee. Als ik een gewoon shirt

aan heb lijkt het op een c/d cup maar dit is natuurlijk per persoon verschillend. Ik zou ze nu idd niet kleiner willen, zeker omdat het een hele hoop geld is en het jammer is als je achteraf spijt krijgt.

Denk er dus goed over na en wat voor cup zou je willen hebben. Ga vooral af van wat de pc zegt, die kunnen dat in de ok het beste zien.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook graag even reageren, ik ben 1,60 m en 55 kilo. Ik wilkde een d cup en kreeg 400 cc dual plane, ik heb op dit moment een 70E, en ben daar zo blij mee. Als ik een gewoon shirt

aan heb lijkt het op een c/d cup maar dit is natuurlijk per persoon verschillend. Ik zou ze nu idd niet kleiner willen, zeker omdat het een hele hoop geld is en het jammer is als je achteraf spijt krijgt.

Denk er dus goed over na en wat voor cup zou je willen hebben. Ga vooral af van wat de pc zegt, die kunnen dat in de ok het beste zien.

Succes!

Bedankt Andrea voor je reactie. Heb ondertussen je foto's gezien en dat ziet er super uit!

Cerise, ja, ik zou graag uitkomen op een C-cup, een D-cup vind ik te groot voor mij. Maar het is blijkbaar heel erg moeilijk inschatten op welke cup je uitkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.