Ga naar inhoud

Zere nek en harde borsten


Gast Barca04

Aanbevolen berichten

Gast Barca04

Hallo,

Ik ben 3 dagen geleden geholpen.

Ik heb alleen een enorme(spier)pijn in mijn nek.

Weet iemand daar wat voor? En hoe lang duurt het voordat je borsten zachter beginnen te worden? :wacko:

Thanks!

Barca04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu je 'voorgevel' ineens wat zwaarder weegt moeten de nekspieren zich aan dat gewicht aanpassen en dat gaat niet op enkele dagen .

Zelf heb ik enkele weken met die klacht rondgelopen maar dat is voor iedereen anders .

Ik betraptte me er dikwijls op met opgetrokken schouders te lopen .

De hardheid en beweeglijkheid is ook voor iedereen verschillend maar wacht eerst je 6 weken herstel af (na 2 weken is 'het ergste' voorbij) .

Vanaf 3 maanden zijn ze al redelijk zacht en na een half jaar lijken het je eigen borsten (je voelt ze niet meer , later begrijp je wel wat ik bedoel) .

Ik weet dat het geen pretje is , niet zoals je gehoopt had en tijd duurt zo lang : nu ... wanneer je achteraf terugkijkt leek het zo om .

Even doorbijten nu ! Sterkte !

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als het echt niet meer uit te houden is, zou ik je adviseren om even naar de huisarts

te gaan voor wat spierverslappers. Je zit nu waarschijnlijk je spieren krampachtig in te

spannen door het extra gewicht en als bijverschijnsel van de operatie, dan kan worden

verminderd met een (lichte) spierverslapper!

Heel veel sterkte met je herstel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook die nekpijn. Alhoewel, bij mij was het meer de schouder. Net als Nina zegt ben ik naar de huisarts gegaan om het boeltje te laten ontspannen.

Bij mij was de oorzaak dat ik echt NIKS durfde. Heb de eerste tijd zo krampachtig gedaan dat ik dus ruim 3 weken mega pijn had :)

Dus een tip; beweeg genoeg en wees niet te bang als je iets doet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ohh pff jullie ook al! Bij mij doet de spier precies in mijn nek naar mijn schouders zo'n pijn!

Helemaal hard ook. Gister ben ik even gemasseerd en dat was echt lekker. Ik loop volgens mij ook veel te gespannen rond met opgetrokken schouders ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.