Guest Barca04 Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Hallo, Ik ben 3 dagen geleden geholpen. Ik heb alleen een enorme(spier)pijn in mijn nek. Weet iemand daar wat voor? En hoe lang duurt het voordat je borsten zachter beginnen te worden? Thanks! Barca04 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Nu je 'voorgevel' ineens wat zwaarder weegt moeten de nekspieren zich aan dat gewicht aanpassen en dat gaat niet op enkele dagen .Zelf heb ik enkele weken met die klacht rondgelopen maar dat is voor iedereen anders . Ik betraptte me er dikwijls op met opgetrokken schouders te lopen .De hardheid en beweeglijkheid is ook voor iedereen verschillend maar wacht eerst je 6 weken herstel af (na 2 weken is 'het ergste' voorbij) . Vanaf 3 maanden zijn ze al redelijk zacht en na een half jaar lijken het je eigen borsten (je voelt ze niet meer , later begrijp je wel wat ik bedoel) .Ik weet dat het geen pretje is , niet zoals je gehoopt had en tijd duurt zo lang : nu ... wanneer je achteraf terugkijkt leek het zo om .Even doorbijten nu ! Sterkte ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 En als het echt niet meer uit te houden is, zou ik je adviseren om even naar de huisartste gaan voor wat spierverslappers. Je zit nu waarschijnlijk je spieren krampachtig in te spannen door het extra gewicht en als bijverschijnsel van de operatie, dan kan wordenverminderd met een (lichte) spierverslapper!Heel veel sterkte met je herstel!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tietie Posted June 7, 2009 Share Posted June 7, 2009 Hoi Barca,Ik heb er ook last van hoor, ook het verkeerd liggen en lopen speelt hierin mee.Ik heb mijn mannetje heel lief aangekeken en die heeft vanmiddag mijn nek ff gemasseerd, dat deed ook wonderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chantal Posted June 11, 2009 Share Posted June 11, 2009 Had ik ook die nekpijn. Alhoewel, bij mij was het meer de schouder. Net als Nina zegt ben ik naar de huisarts gegaan om het boeltje te laten ontspannen. Bij mij was de oorzaak dat ik echt NIKS durfde. Heb de eerste tijd zo krampachtig gedaan dat ik dus ruim 3 weken mega pijn had Dus een tip; beweeg genoeg en wees niet te bang als je iets doet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Ohh pff jullie ook al! Bij mij doet de spier precies in mijn nek naar mijn schouders zo'n pijn! Helemaal hard ook. Gister ben ik even gemasseerd en dat was echt lekker. Ik loop volgens mij ook veel te gespannen rond met opgetrokken schouders ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts