Ga naar inhoud

Vragen over kleding en werk na BV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Zit even vol met vragen, ik weet dat het nog even voor mij duurt voor ik de operatie onderga nl. 17 oktober maar wil graag goed voorbereid zijn.

Ik zit met de volgende vragen eerst over kleding, wat voor kleding moet mee je kan niet een t-shirtje meenemen want je kan/mag je armen niet optillen of boven je hoofd reiken hier zou ik graag antwoord op willen van meiden die de operatie al ondergaan hebben en die dus weten wat het makkelijkst en lekkerst zit naar eigen ervaringen.

Verder heb ik twee weken na de operatie vrij genomen/vakantie van mijn werk, ik werk in de ouderenzorg/verzorging en ik twijfel of ik aan die twee weken genoeg heb om hierna mischien de lichtere werkzaamheden weer op te pakken op mijn werk. Op mijn werk weten ze niet dat ik een BV ga doen en ook twijfel ik eraan dit te melden ik wil het liefst dat zo weinig mogelijk mensen het weten (niet dat het na de tijd niet te zien is, maar ja)

Wie kan mij hier bij adviseren/helpen?

Bvd Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwa kledij de dag zelf.

Die iets aan waar je je goed in voeld.

Het bovenstuk liefst iets wat je niet over je hoofd moet aandoen.

Doe een bloese met knoopjes langs voren aan.

Trainingsvest met ritsva een jogging.

Ik heb het op mijn werk ook niet verteld op 1 persoon na. Kzal het morgen onder vinden.

Morgen eerste werkdag. Ben wel 4 weken thuis geweest met verlof.

Twee weken kan best lukken maar gewoon oppassen met tillen en naar je lichaam luisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf 3 weken vakantie en mijn eerste vakantiedag is ook mijn operatie.

Dus lang genoeg om te herstellen dacht ik zelf.

Op het forum lees ik verschillende berichten.

Sommige meiden gaan met 5 dagen aan het werk en andere ook pas na 2 of 3 weken verlof/vakantie.

Mij lijkt in de zorg wel zwaarder werk voor je armen dan mijn kantoorbaan als secretaresse.

succes!

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dalmindy,

Ik had zelf een wijde blouse aan met knoopjes aan de voorkant. Dat zat erg prettig. Ben nu 4 dagen PO en heb blouses gedragen en een keer een wijd elastisch shirtje waar ik zo in kon stappen met mijn benen en mijn vriend heeft hem toen verder omhoog geschoven, dat is ook een optie! Verder heb ik gewoon lekker m'n joggingbroek aan, de band moet trouwens niet te strak zijn anders kan het lastig zijn hem goed aan te doen.

Ik denk eigenlijk dat 2 weken te kort is hoor, lijkt mij vrij zwaar werk!

Maar misschien merk je tegen die tijd wel of het gaat, en zo niet dan neem je wat ziektedagen op.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Donderdag mag ik , mijn OK is ook op mijn eerste dag van mijn vakantie.

4 Weken heb ik vakantie en hoef dus helemaal niets, alleen maar herstellen

Mijn dochter is 9 en kan alles lekker zelf, daarnaast is mijn man ook thuis dus de eerste week voorzien van goede zorg.

Qua kleding neem ik ook een vest met rits mee en een jogging broek. Mijn ondergoed zal een hipster zijn en de akelige Bh die de Bergman gebruikt hahah.

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties, het zal dan een vestje en jogging broek zijn, mijn man is de eerste week po ook vrij dus die week gaat voor mij in ieder geval :106: een makje worden (voor mijn man iets minder denk ik).

Ik heb zelf ook twee kinderen 10 en 7 jaar die zijn dus vrij zelfstandig, wel handig ook voor mij denk ik.

Wat werk betreft moet ik nogmaar even bedenken of ik het ga melden of dat ik idd gewoon een paar ziekte dagen erachteraan plak.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties! :116:

Groetjes Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.