Ga naar inhoud

littekens overgehouden aan de kliniek bh wat nu!!!!


esie21

Aanbevolen berichten

hai dames

ik wilde even vragen of er meerdere dames zijn die littekens hebben overgehouden aan de kliniek bh.

door dat die bh zooo ongelooflijk strak zat had ik van die brand marks op me rug. nu na bijna een half jaar zitten ze er nog steeds ik vind dit persoonlijk heeeeeeel erg, want ik ben er heen gegaan voor mooie boobs. nu heb ik misschien wel mooie boobs maar me rug bevat nu littekens van die stomme kut bh grrrr. :145:

zijn er meedere dames die dit hebben of iets anders maar soort gelijks hoor ik het graag :140:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oghh meisje! had je de bh niet losser kunnen doen of de kliniek bellen? :unsure:

Ik zou er wat creme op doen doet ook wonderen :136:

de kliniek zei dat ik me bh niet af mog doen en dat ik hem moest aan houden maar deze brandblaren heb ik opgelopen op dag en en 2 en toen durft ik de bh nog niet eens uit te doen dana heb ik er een truitje onder gehad de bh was gewoon veel ste klein denk ik. dit is wel jammer maar er zijn dus nog geen andere meisden die dit hebben ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Niet van de bh, maar bij mij was er onder de arm wel een stukje huid wat los was gekomen na het verwijderen van de tape (had een lift), dat is ook een tijdje lelijk geweest. Niet echt een litteken, maar een donkerdere (bruinachtige) vlek. Een maand geleden ofzo viel me ineens op dat ik die plek niet meer zag (ben nu 10 1/2 maand po), dus er is nog hoop. Ik smeerde wel altijd goed met littekencreme, maar weet ook niet of dat nou echt helpt (ik doe maar onder t motto, baat t niet, dan schaadt t niet).

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.