Ga naar inhoud

Gezocht een goede chirurg voor BVK?


Aanbevolen berichten

Hey,

Spit even door de operatie verslagen, ik weet het het zijn er veel maar er staan ook waar ze uitgevoerd zijn etc en of het wel niet een goede dokter is..

Ik zelf zit helemaal in roosendaal dus aan mijn Pc heb je misschien niks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks dames!

De park kliniek doen volgens mij geen BVk's in Rotterdam, volgens mij moet je dan naar Hilversum? Ik kan het mis hebben hoor en in de war zijn met de Velthuis kliniek.

Dordrecht is te doen, alleen lijkt het me niet fijn om na de BVK een stuk veder te moeten rijden weer naar huis. Die dr. Holtzer, in welk ZH zit hij?

Inmiddels had ik bij de operatieverslagen ook nog 2 pc's gevonden, 1 in Gouda en 1 in Bronovo.

Ik moet maar eens een keus gaan maken, maar vind het zo moeilijk!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Holtzer zit in Albert Schweitzer ziekenhuis.

op zich valt de reis best mee hoor, als je een kussentje meeneemt om de boel te ondersteunen is het prima te doen.

En anders ga je op consult bij de pc's waartussen je twijfelt. :)

Kan je ze vergelijken en uiteindelijk naar de pc gaan waar jij je goed bij voelt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks weer voor jullie antwoorden!

De pc van Bergman had al gezegd dat het op zeker vergoed zou gaan worden door de zorgverzekering, ondanks mijn "zware" overgewicht ( ik sta helemaal krom en voorover, dus dan krijg je zo'n gezellige puddingrol in je taille en lijk je dikker) Mijn BMI was 28 en mijn borsten waren groot genoeg en dan vergoedt de verzekering het.

Ik probeer nog wat meer af te vallen....maar het is een ramp, want ik heb een te langzame schildklier( ik slik er medicijnen voor) en ik ben nog eens in de overgang ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je zoektocht! :)

Ik wil je nog meegeven dat na de bvk naar huis gereden worden over de snelweg goed te doen is, een stukje door de stad is veel meer afzien, verkeersdrempels, remmen/optrekken, van richting veranderen,....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Ik heb naar een goede plastisch chirurg gezocht en niet naar een kliniek in de buurt. Zelf persoonlijk vind ik het erg belangrijk om een goede PC te vinden en dan is voor mij de kliniek of ziekenhuis ondergeschikt. Gelukkig is Nederland niet zo groot. De huisarts had het wel over een ziekenhuis in de buurt, maar ik had daar niet zulke goede dingen over gehoord en gelezen, ivm borstverkleining. Nu gekozen vor de Bergmankliniek in Heerenveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.