Ga naar inhoud

Pixie : Nieuw hier!


Pixie

Aanbevolen berichten

Hee :)

Ik ben nieuw hier en zal me even netjes voorstellen.

Ik ben een trotste mama van bijna 24. Mijn zoontje is 2 en 3 maanden geleden is onze dochter geboren. Samen met deze heerlijke kids en mijn lieve verloofde woon ik in Noorwegen.

Na de zwangerschap van mijn zoon ging ik van een 75C na een triest hangende 80B. Op het moment ben ik de borstvoeding aan het afbouwen en geniet ik nog van een volle D cup maar ik weet dat dit niet lang zal blijven. Helemaal als de laatste zwangerschaps kilo's er ook af gaan.

Dus het onderwerp borstvergroting is weer ter sprake gekomen, en ik hoop hier mee te kunnen kletsen over de weg er naar toe!

groetjes Pixie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom hier :D !

Zijn er in Noorwegen ook goede klinieken? Of ben je van plan om je in NL te laten opereren?

Mag ik vragen waarom je in noorwegen woont ? :)

Heel veel plezier hier op het forum! :58:

Hoi

je zult hier wel menige tijd verdrijven heeft mij uiteindelijk veel geholpen om een keuze te maken,en gezellig is t ook nog hahahahaha

Veel lees plezier ben benieuwd??? gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pixie,

Ik had je al een pm gestuurd in reactie op het andere topic over zwangerschap en borsten. Ik herken de schommeling van de bh maten maar al te goed. Ook ik had weinig borsten meer over na 4 kinderen en flink wat gewichtsschommelingen. Ik ben nu 3 weken po en heb nu weer mooie borsten! Als je het leuk vindt kun je in mijn album kijken naar de voor en na foto's.

Liefs Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pixie,

Welkom! :D

Veel lees- en postplezier op het forum, je vind hier vast wel de info die je zoekt!

Liefs, :54:

PS: ik zet even je naam in je titel, dat maakt het wat persoonlijker! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Pixie,

Je gaat hier zeker de nodige info vinden .

amai Noorwegen is niet bij de deur natuurlijk.

Zijn er daar ook goede pc of gaat het mss in Nederland door?

Komt wel goed. Eerst veel informatie zoeken en als er vragen zijn er zijn hier dames genoeg.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.