Ga naar inhoud

Beugelbh


Sabia

Aanbevolen berichten

Hey meiden met een BV

Ik heb gisteren een beugelbh gedragen maar nou deed hij op een gegeven moment hartstikke zeer.

Niet mijn borsten maar mijn ribbenkast eronder was helemaal beurs op de plek waar de beugel had gezeten.

Hij zat niet te strak in de omvang trouwens.

Ik heb hier nooit last van gehad voor mijn bv.

Hebben jullie daar ook last van sinds de bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb daar ook even last van gehad.. denk dat het komt omdat die beugel nu net op een andere plek zit ofzo? Of omdat het nog wat opgezet is door vocht misschien..

Ik had in ieder geval hetzelfde maar dat is alweer een tijdje helemaal weg bij mij ben nu +- 3 maanden po :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, komt me heel bekend voor. Als ik de sportbh aan heb gehad en daarna een beugelbh draag merk ik het. Dacht dat t misschien door de strakke sportbh kwam die daar op het stukje ribbenkast onder mijn borst duwde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komt dit omdat je nog maar 4 weken PO bent ?

Beugelbhs zijn slecht voor je inkapselproces zoizo de eerste 6 weken zou ik ze niet dragen..

Ik heb gewacht tot 6 weken en bij mij deed het gelukkig geen pijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig hier dus niet de enigste.

@ mii ik kreeg een brief mee waarin stond de eerste 4 weken de kliniekbh te moeten dragen dus toen sie waren voorbij waren ben ik ben er van uit gegaan dat ik dan een beugelbh kon dragen.

Niet een push up hoor want ik weet dat dat niet mag voorlopig maar wel een gewone bh met beugels.

@ mutsje daar zat ik ook aan te denken hij zit nu natuurlijk lager op mijn borstkast dus misschien wel logisch dat ik last krijg.

@ caatje ja zie je wel. Het mag dus toch. Ik ging al twijfelen maar goed ik draag nu nog maar even een sportbh zolang het zeer doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk dat het daardoor komt Sabia!

Ik had na 2-3 weken normale beugelbh's dragen geen last meer van dat beurse gevoel op die ribben dus denk dat het gewoon even wennen is ofzo? Vanaf 5 weken po begon ik ze te dragen.

Maargoed zal bij jou ook wel wegtrekken, zou idd ook gewoon nog even die sportbh's blijven dragen :)

Sport bh draag ik nu trouwens ook nog steeds bijna elke nacht hihi :P veilig gevoel denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, appeltje eitje?

Mmm nu ik gezien heb hoe mooi mijn borsten zijn in een bh (en dan vooral die *!&@^#%$ tepels...) wil ik niets anders meer!

(maar 'savonds gaat die fijne sportbh weer aan, dan kan ik lekker onderuit op de bank :3: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.