Ga naar inhoud

Dalmindy : 13 oktober 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

jaja het is nu 10.15uur dus jij zal zo wel naar binnen geroepen worden. Spannend hoor. Ook voor Peetje, zij moet dan nog 45min wachten en dat duurt lang als je daar zit.

Ik houd de tijd in de gate en bedenk erbij waar je op dat moment zal zijn. Ik ben dus in gedachten bij je. Sterkte meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden, hier een kort verslagje.

We zijn 7.00 uur vertrokken naar Bocholt we waren ongeveer 9.30 aanwezig (beetje vroeg maar beter te vroeg als te laat).

We zijn dus met zijn allen vertrokken ik, mijn man, mijn zusje (peetje89) en haar vriend erg gezellig zo met zijn allen in de auto!

Maar bij binnenkomst werd ons al verteld dat ze een iets uitliepen dus dat het iets later zou worden.

Na nog eens twee uren gewacht te hebben was ik eindelijk aan de beurt (inmiddels 12.15).

Naar het kamertje kreeg een mooi operatie hesje aan mutsje en charmante slofjes, toen werd er door Connie verteld dat de anestesist zo eerst zou komen en hierna van Onselen voor foto's maken en aftekenen.

Dus nog maar even wachten dan na +/- een 10 min. een kwartier kwam de anestesist hele verhaal uitgelegt (begreep er niet veel meer van de zenuwen sloegen toe,maar gelukkig kan mijn man wel een aardig woordje duits verstaan dus die vertaalde het even).

Infuusje erin en wachten op van Onselen die kwam niet veel later nam wat foto's en tekende de boel af, nog even wachten toen mocht ik eindelijk de ok in nog even afscheid nemen van mijn mannetje met een dikke tût en knuffel en de ok in.

Ging op de tafel liggen en er werd van alles aangesloten toen werd er gezegt nu aan iets leuks denken vakantie met cocktailtje ofzo dus dat deed ik, het ging mij allemaal niet snel genoeg dus ik dacht heb ik weer het werkt niet en bij die gedachte werd ik duizelig en was ik weg.

Voor mijn gevoel 5 min. later weer wakker en ja hoor even spieken in mijn vestje een grote bh met band te zien (goed gevoel) verder niks te zien natuurlijk.

half twee mocht ik naar de gezamelijke kamer waar ik met mijn zusje kwam te liggen, die op dat momment al onder het mes lag werd mij verteld.

Rond twee uur werd mijn zusje binnengereden, nog niet helemaal wakker en ontzettend bleek.

Ik heb verder weinig last gehad die dag, ontzettende honger na operatie maar ik moest even wachten tot mijn zusje ook mocht eten dat was nl. wel zo gezellig. dat broodje ging erin of was het yoghurt, heerlijk, bakje koffie erbij ook heerlijk.

rond vijf uur mochten we naar huis, beide dus zowel ik als mijn zusje hebben een goede rit gehad, geen pijn of dergelijk.

Dus ik denk als dit zo blijft dan is het prima, maar nee hoor, de nacht moest nog komen met alle ellende van dien.

Het constant moeten liggen in 1 houding hield ik niet lang vol en was dus al kwart over 4 weer wakker en kon ook niet meer slapen, moest gewoon mijn bed uit kon niet meer liggen/zitten op bed.

Vanmorgen het gevoel of er inderdaad een olifant op mijn borst stond en enorm dorstig.

Nu het gevoel of ben ik een luchtballon alles opgezet ook mijn buik en hard, maar ja zal er wel bij horen.

Ga vanavond even lekker douchen, voel me ondertussen weer iets beter.

Tot zover mijn verslagje.

Liefs Dalmindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat jullie zo lang moesten wachten totdat jullie aan de beurt waren, maar ja als je eenmaal de beurt ben vergeet je dat ook wel weer.

De dag na de operatie is volgens mij echt het ergst dus die heb je al weer bijna achter de rug. Vanaaf douchen, spannend hoor. Dan zal je ook wel ervaren dat je geen gevoel hebt in onderkant van je borst, vind ik zo n raar gevoel.

Ik ben nu 4dagen PO en moet zeggen gaat echt zo beter. Valt bij mij dus wel mee, hoop dat het bij jou ook mee gaat vallen.

Sterkte meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zussie, wat leuk om je verhaal te lezen. Maar wel minder dat wachten krijg je toch de zenuwen van. Ik vind het wel spannend hoor zo jullie verhalen te lezeb jemig maar wel erg leuk. Zo kun je elkaar ervaringen lezen. Nou hoop dat je herstel een beetje snel gaat en spannend hoor als je straks mag kijken na je bv. Groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Balen dat jullie moesten wachten ! Ik ben gelukkig niet de enige die ook een opgezwollen buik heb..... Ik wens jullie heel veel succes tijdens het herstel ! Ik ben nu 4 dagen PO en de pijn is een stuk minder!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.