Ga naar inhoud

Dalmindy : 13 oktober 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, heb al een tijdje deze site bezocht maar voelde er niks voor om mijn verhaal te benoemen.

Maar ik zit er zo vol mee en heb er echt veel zin in!

Ik heb in juni een consult gehad in zevenaar bij dr.van Onselen, loop al heel lang te dubben voor een bv maar ja je doet zoiets niet zomaar het is een hele ingreep en kost een boel geld.

Maar heb na +/- 10 jaar toch de stap gezet, 17 oktober is de datum geworden een bv van 340 cc.

Heb er echt veel zin in en benieuwd hoe het eruit zal gaan zien.

Groetjes Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

welkom op het forum...! :43:

gefeliciteerd met je datum..

Heb je titel iets aangepast en je topic verhuist naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt!

Welke maat ga je uitkomen denk je?

Veel plezier hier op het forum...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind het zelf ook heel spannend, en Eendjuh heb je fotos gezien hoop dat die van mij er ook zo uit gaan zien!

Ik heb alleen nog niks gehoord of gekregen van de kliniek, zou twee weken na consult een brief krijgen met alle info erin, kliniek al gebeld maar die vertelden mij dat door de drukte er vertraging was met het versturen van de info etc.

Wacht het nog maar even af en anders bellen we gewoon weer!

Ik zit idd bijna elke dag (als het mogelijk is) op dit forum, het valt heel erg op dat dit een groot luisterend oor en steunpunt is voor iedereen die deze site bezoekt :136: :136:

Ik zal deze site ook blijven bezoeken tot mijn bv en zeker ook hierna want er is zoveel info hier weg te halen en de ervaringen zijn ook erg hulpzaam :109: :109:

Echt grote respect voor deze site :116: :116:

Groetjes Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Ik zie dat jij 13oktober geopereerd wordt door van Onselen. Ik ben 10oktober aan de beurt bij hem en heb nu 340 en 380 staan, maar ik ga nog een keertje heen om te passen aangezien ik zoveel lees dat de grote uiteindelijk tegenvalt.

Mijn brief met informatie is precies 2maanden voor de operatie gestuurd dus 10aug, waarschijnlijk krijg jij hem dus ook van de week binnen, zo niet kan je aan mnij wel vragen stellen dan kijk ik in mijn brief. Het is wel jammer dat de operatietijd nog niet bekend is.

Ik had mijn datum eigenlijk ook op 17okt, maar heb het zelf verplaatst, anders hadden we misschien dezelfde dag gemoeten.

Veel succes nog met aftellen.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ,

Welkom op het forum. Ook ik heb een borstvergroting gehad bij dr van Onselen links 335 cc en rechts 340 cc ben erg blij mte het resultaat, past perfect bij mijn lijf!!! Hoelang ben en wat weeg je? Succes met alle voorbereidingen!

Liefs Ellie79

Hoi Ellie, ik heb je verhaal al een beetje in de gaten gehouden, vind het zo spannend.

Heb nu ook de brief binnengekregen dat maakt het toch meer echt en dichterbij.

Om antwoord te geven op jou vraag ik ben 1.68 en nu 59 kg, maar wil eigenlijk nog ongeveer 5 kg kwijt.

Ja lijkt mij idd ook erg mooi en wil denk ik ook niet groter.

Ik zou graag een beetje op een c-cup uit willen komen, weet jij al een beetje wat jou definitieve maten zijn?

Groetjes Dalmindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaan we zeker doen. Wel jammer dat we alle drie een andere datum hebben anders konden we elkaar in Bocholt nog een beetje steunen. hihi.

Ik vind het zo spannend, kan echt niet wachten.

Heb er idd ook erg zin in en kan ook niet wachten, vind het zo spannend en met de papieren nu erbij wordt het echt echt :131: en we houden zeker contact.

Ik ben de laatste van het rijtje, moet het langste wachten :124: Hoop dat jullie lekker vlot zijn met de operatie verslagen ben erg nieuwschierig hoe alles gaat lopen.

En het is idd wel jammer dat het allen verschillende datas zijn.

groetjes Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vandaag de brief op de post doen en morgen de eerste aanbetaling doen dus vanaf dan geen weg terug. Dat wil ik ook zeker niet, maar dan is het echt echt en dat brengt zoveel zenuwen en twijfels met zich mee. haha.

Ik heb al wel heel lang de neiging om van alles alvast voor mijn operatie te kopen, bijv. een nieuw huispak met rits, een lang pyama shirt met knoopjes zodat ik erin kan stappen. Gister heb ik dan al wel een coolpack gekocht en in de vriezer gestopt. haha. Kan gewoon niet wachten, maar duurt nog zo lang. Moet nog 55dagen wachten.

Jolanda mag als eerst (jaloers), ik hoop ook dat zij haar verslagje erop heeft staan voordat ik mag, terwijl ik zoveel verslagjes al gelezen heb, maar deze is dan echt belangrijk. Helaas Dalmindy moet jij als laatste, maar op zich is het maar 3dagen na mij, jij dus mog 58dagen, haha.

Sterkte dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb idd ook van alles wat ik al wil kopen, een vest met rits etc.

Moet je die coolpacks hebben? Heb dat nog niet gelezen ergens, moet ik die ook nog maar in huis hebben het is denk ik ook wel lekker idd.

Heb er echt veel zin!!!!

Ja ben de laatste van de drie, maar ja moet toch iemand de laatste zijn, als het resultaat maar goed is he?

Liefs Dalmindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal zeker een verslag maken!! probeer zo snel mogelijk na me operatie verslag te doen! als dat gaat natuurlijk!

weet iemand hoeveel mensen er mee mogen? ik wil dat me vriend meegaat en me beste vriendin.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoe gaat het met aftellen?? Ik ben nog steeds iedere dag aan t aftellen, moet nu nog 45dagen, maar mijn verslaving hier op het forum wordt al minder en kan ook alweer een beetje aan andere dingen denken en van andere dingen dromen, hihi.

Jij hebt er weer eentje bij van wie je het verslag kan lezen, sophietjee heet ze volgens mij, ze wordt 26 sept geopereerd bij van Onselen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met aftellen?? Ik ben nog steeds iedere dag aan t aftellen, moet nu nog 45dagen, maar mijn verslaving hier op het forum wordt al minder en kan ook alweer een beetje aan andere dingen denken en van andere dingen dromen, hihi.

Jij hebt er weer eentje bij van wie je het verslag kan lezen, sophietjee heet ze volgens mij, ze wordt 26 sept geopereerd bij van Onselen.

Liefs

Hoi Schorpioen,

Ik moet eerlijk bekennen ik ben er best wel veel mee bezig, verslagen lezen fotos bekijken etc.

En eigenlijk kan het mij niet snel genoeg gaan, ben nu al best wel zenuwachtig en het duurt nog een maand en 1 week voor ik geopereerd wordt, hoe idioot is dat!

Ik heb er zo ontzettend veel zin in, en geduld daar ben ik niet mee overladen.

Maar met jouw gaat het iets beter heb ik wel in de gaten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.