Ga naar inhoud

Hoe vertel je zo iets?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 22 en zit al enige tijd te denken aan een borstenvergroting. Ik heb alleen een paar problemen, en weet niet zo goed hoe ik die moet aanpakken, vandaar mijn aanmelding op deze website.

Even in het kort, ik ben 55 kilo en heb maat 75 B. Ik ben niet erg onzeker voor mij lichaam, maar als ik meiden zie met grotere borsten prikkelt er wel iets in mij van binnen. Met de tijd denk ik er steeds vaker aan en met vriendinnen kan ik er makkelijk over praten..

Het probleem is bij mij, dat ik me er wel voor schaam om er met mijn vriend (31) over te praten... ik wil niet dat hij het idee krijgt dat ik onzeker ben. Wat ik ook denk is dat als ik er over begin, dat hij meer op mijn borsten zou gaan letten...

Nou denken jullie natuurlijk, welke man wil dat nou niet! Zeg het hem en het komt helemaal goed!, Ik weet dat hij enkele exen heeft gehad met borstvergrotingen en hij heeft een keer geroepen dat hij dat niks vindt. Maar ook heb ik hem horen zeggen dat hij een C cup het mooist vindt en natuurlijk... als er iemand met opvallende borsten langs loopt kijkt hij wel even....

Nou moeten jullie niet denken dat ik het voor mij vriend zou willen doen, ik zou het echt voor mijzelf willen doen en zodat ik me nog mooier zou voelen dan ik me nu voel....

Daarnaast de financien... Wij hebben het best breed en 5000 euro zouden wij, rond de 2/3 maanden wel over hebben.. maar wat als mijn vriend het helemaal niet wil, en me niet serieus neemt?

Ik hoop dat jullie mij wat advies zouden kunnen geven, en misschien hoe jullie dit zelf hebben gedaan?? :126:

Bedankt!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet weten, alleen ik zou persoonlijk denk ik gewoon straight to the point zijn en zeggen waar het op staat! Vertellen hoe jij je voelt en denkt. Waarom wil je niet onzeker zijn? Ik denk dat ieder mens dat wel eens is

Ja, dat is ook wel zo.. maar door het niet te vertellen weet hij het niet.. maar als ik niks vertel.. verandert er ook niks.. zit een beetje vast dus... vraag me daarom af hoe anderen het hebben aangepakt :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meisje,

Ik herken jouw verhaal wel een beetje, zag er ook tegenop om het tegen mijn viend te vertellen, hij is echt een "doe maar normaal" type...

Zijn reactie was eigenlijk heel neutraal: Van hem hoefde het niet, maar als ik het graag zou willen had hij er geen probleem mee. (Ik heb mijn bv wel zelf betaald)

Ik was ook niet superonzeker, ondanks dat ik cup A had. Ik heb hem ook gezegd dat ik het meer zag als een aanvulling dan een oplossing van een probleem.

Ik denk dat je pas weet hoe je verder moet als je het hem verteld hebt. Ik zou bijvoorbeeld een keer als je voor de spiegel staat ofzo zeggen dat je het wel gaaf zou vinden grotere borsten te hebben, en dat dat helemaal niet zo duur is etc...

Ik kan me voorstellen dat hij het in het begin niet zo ziet zitten, maar het kan helpen hem er gewoon heel veel info over te geven; veel mannen vinden het niks omdat ze gewoon niet weten wat het inhoudt.

Succes ermee in ieder geval!

GrX Marieke

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 22 en zit al enige tijd te denken aan een borstenvergroting. Ik heb alleen een paar problemen, en weet niet zo goed hoe ik die moet aanpakken, vandaar mijn aanmelding op deze website.

Even in het kort, ik ben 55 kilo en heb maat 75 B. Ik ben niet erg onzeker voor mij lichaam, maar als ik meiden zie met grotere borsten prikkelt er wel iets in mij van binnen. Met de tijd denk ik er steeds vaker aan en met vriendinnen kan ik er makkelijk over praten..

Het probleem is bij mij, dat ik me er wel voor schaam om er met mijn vriend (31) over te praten... ik wil niet dat hij het idee krijgt dat ik onzeker ben. Wat ik ook denk is dat als ik er over begin, dat hij meer op mijn borsten zou gaan letten...

Nou denken jullie natuurlijk, welke man wil dat nou niet! Zeg het hem en het komt helemaal goed!, Ik weet dat hij enkele exen heeft gehad met borstvergrotingen en hij heeft een keer geroepen dat hij dat niks vindt. Maar ook heb ik hem horen zeggen dat hij een C cup het mooist vindt en natuurlijk... als er iemand met opvallende borsten langs loopt kijkt hij wel even....

Nou moeten jullie niet denken dat ik het voor mij vriend zou willen doen, ik zou het echt voor mijzelf willen doen en zodat ik me nog mooier zou voelen dan ik me nu voel....

Daarnaast de financien... Wij hebben het best breed en 5000 euro zouden wij, rond de 2/3 maanden wel over hebben.. maar wat als mijn vriend het helemaal niet wil, en me niet serieus neemt?

Ik hoop dat jullie mij wat advies zouden kunnen geven, en misschien hoe jullie dit zelf hebben gedaan?? :126:

Bedankt!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisje,

Bij mij ging het iets anders, mijn vriend wist wel hoe ongelukkig en onzeker ik was!!

Hadden het al super vaak over een borstvergroting gehad, en toen zei hij misschien moet je het maar doen dan..

samen op consult geweest en tadaaa daar was mijn bv ..

kijk het is altijd lastig om zoiets te vertellen maar het gaat om jezelf en jou lichaam!!

Als jij dat echt wilt moet hij dat gewoon accepteren!!

Heb je al een kliniek op het oog ? hihi 5000 euro is wel heel veel geld voor een vergroting, :P orienteer je maar eens op verschillende klinieken, succces meis!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meisje,

Ik begrijp wel dat je je vriend niet op je onzekerheid wil richten.

Maar het is wel je vriend, je partner en waarschijnlijk je maatje. Bij hem moet je juist terecht kunnen met je "probleem". Ik heb ook wel eens een relatie gehad waar ik mezelf stoerder en zelfverzekerder in heb voor gedaan, maar daar heb je op lange termijn niks aan!

Ik zou het toch ter sprake brengen dat je aan een borstvergroting denkt. Natuurlijk doe je een bv alleen voor jezelf en niet voor een ander.

Sterkte ermee! :)

Gr. Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kijken naar andere borsten heeft niks met jou maat te maken... mijn vriend ziet ook genoeg mooie andere borsten en ik heb 70F/G, genoeg dus zou je denken ;) Dus daar hoeft na de vergroting geen verandering in te komen.

Verder heb ik er geen ervaring mee maar je partner zou je dit soort dingen wel aan moeten kunnen vertrouwen! de kans is groot dat hij het helemaal niet ziet aankomen. Ik ben ook wel onzeker over bepaalde dingen en m'n vriend snapt daar niets van, die ziet dat niet. Bv m'n buik, ik voel me daar dik/uit model, hij vind m'n buikje lekker zacht en kent genoeg meiden die een dikkere buik hebben, dat zegt hij dan, terwijl ik juist meer meiden zie die minder hebben haha. mannen zijn gewoon heel anders in dat soort dingen! Die maken zich weer om hele andere dingen druk. (ookal beweren ze van niet)

succes ermee in ieder geval en het komt vast helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

als je t sowiezo wil doen...is t wel handig om hem in te lichten ja! je kunt het ook gewoon meedelen als je geen "discussie" wil. Schat ik ga een borstvergroting doen, dan en dan heb ik een consult bij die en die ga je mee? Jij laat dan zien hoe serieus je bent en je betrekt hem toch bij het proces...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter om het hem toch te vertellen, vind ik. Zwijgen heeft geen zin, stiekem een bv uit laten voeren lukt ook niet echt. Als hij van je houdt, zal hij het accepteren als hij echt merkt hoe belangrijk jij het vindt. Het is natuurlijk wel lief van hem dat hij je zo ook mooi vindt. Geef het in ieder geval aan en kijk of de financiering hiervan haalbaar is. Succes, moeilijk lijkt het me wel. Ik heb het mijn kinderen en ex ook niet verteld overigens. Ben zogenaamd gevallen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Mijn vriend was de eerste die ervan op de hoogte was.. En hij wist ook dat ik enorm onzeker over mijn lichaam was ( nog steeds ben ).

En vooral over me borsten dan. En zat ook al paar maanden te surfen op het net en op te zoeken en toen ik de stap ging ondernemen ben ik dit forum tegen gekomen :) en pas als ik me consult ging maken heb ik het hem gezegd, en ook gewoon franchement to the point: ik wil een borstvergroting doen, en ik ga die dag op consult bij die dokter en als alles oke is is dit mijn operatiedatum.

En hij keek wel ffie van wow van waar komt dat ineens, maar kreeg ook als reactie als het jou gelukkig maakt moet je het zeker doen :). Heb hem ook gevraagd of hij het oke vind, dat hij me nog aantrekkelijk zou vinden met valse borsten. En zie meisje, mannen zijn mannen, nep of echt maakt hun echt niks uit. Boobs zijn boobs en hoe groter hoe liever ( voor de meesten :) ).

Ik ga mijn Bv ook zelf betalen. En ik heb dan een ander probleem dat ik mijn ouders niet op de hoogte kan brengen hiervan. Mijn moeder is om te zeggen een echt ' tante nonneke ' en zou me niet begrijpen en het echt taboe en weggegooit geld vinden :) en vind dat veel erger.

Ik heb mijn vriend er dan wel in kunnen betrekken door enorm veel boobies op te zoeken, en hem te vragen wat hij mooi vond en wat niet ( gouden tip :P ) en had hem ook gevraagd om borsten op te zoeken maar dat heeft hij niet gedaan. Hij vond het ook erg fijn dat ik hem erbij betrok en met hem over praatte :). Dus ben er zeker van dat als je het er ineens uitgooit bij die van jou, hij het ook wel oke vind :)

En je onzeker voelen, sjah daarvoor zijn we vrouwen :P, de ene haar kont, de andere haar buik, de ander haar borsten..

Kzou het er gewoon uitflappen als ik jou was, je zou verschieten hoeveel steun je zou krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er zeker een keer over beginnen bij hem.

Ik zou hem zeker eens foto`s laten zien van wat je wilt. Ik wilde namelijk zelf alleen een lift, ik schaamde me kapot voor mn hangborsten tegenover mijn man, het werd zo erg dat ik niet meer wilde dat hij me naakt zag. Dus op een gegeven moment kwam hij er al zelf mee wat me nou dwars zat :141:

Hij stelde zelf voor om eens naar een pc te gaan voor info.

Daar werd duidelijk dat ik niet alleen een lift nodig had maar ook protheses. daar schrok ik erg van dat wilde ik absoluut niet. Ik weet ook dat mijn man borstvergroting niet mooi vond. maar toen liet de pc voor en na foto`s zien en mn mond viel open. Ik kon absoluut niet zien dat er siliconen in zat....

Ik dacht altijd bij een bv dat je van die ballen kreeg. maar dat is tegenwoordig helemaal niet meer zo. Je kunt het echt niet meer zien en lijken zo natuurlijk. misschien dat dat ook een geruststelling is voor je vriend. Mijn man was meteen al overtuigd en zei dat ik het zeker moest doen.

Terwijl hij ook altijd anti siliconone was... Ik zou hem er echt bij betrekken, neem hem ook mee naar een consult.

En idd 5000 euro is veel te duur hoor, waar ik me laat opereren is het 2000 eruo. Dus dat is zeker nog het shoppen waard@!

Succes! Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.