Des Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hoi allemaal, Na 10 jaar met lege borsten rond te hebben gelopen,heb ik de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een BV. Vorige week ben ik op consult geweest bij Bergman kliniek in Heerenveen bij Berend van der Lei. Ik moest er om 11.00 zijn en had meteen een gesprek met Berend van der Lei (hele aardige rustige man). Na het gesprek wilde hij natuurlijk mijn borsten zien , en wat ik ervan verwachte. Tja niet te groot...gewoon weer vol,zoals vroeger Omdat ik onder nog genoeg weefsel had wordt het een ronde prothese dual plane. Ik had de keus van 300 cc tot 450 cc Ik heb daarna 300 cc gepast en waren alle twee overtuigd dat dit de juiste maat is. Vervolgens een afspraak gemaakt voor 9 jan ( moet mijn baas nog inlichten dat ik er een maand niet zal zijn ) Thuis aangekomen toch nog met een aantal vragen blijven zitten STOM STOM STOM .... nog wel denkende dat ik me er zo goed ophad voorbereid. Inmiddels de kliniek een mailtje gestuurd en hoop op de juiste antwoorden, zodat ik de formulieren ondertekend kan terug sturen.En dan maar wachten tot het 9 jan wordt. Ik heb i.i.g heel veel hier opgestoken en ben blij met al jullie ervaringen die jullie geplaatst hebben. Groetjes Marion Link to comment Share on other sites More sharing options...
parkiet Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hey Marion,Welkom op het forum!Knap van je dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt.Mag ik vragen waarom je pas in januari geopereerd word?En als je nog vragen hebt kun je ze hier uiteraard altijd stellen!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Hoi Des, Welkom hier op het forum ! Gefeliciteerd met je datum !! Nu lekker gaan aftellen!! Welke cup wil je uitkomen of heb je het daar niet echt over gehad? Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatie verslagen aangezien je al een datum hebt ! Liefs ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Hoi allemaal,Na 10 jaar met lege borsten rond te hebben gelopen,heb ik de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een BV.Vorige week ben ik op consult geweest bij Bergman kliniek in Heerenveen.Ik moest er om 11.00 zijn en had meteen een gesprek met Berend van der Lei . Na het gesprek wilde hij mijn borsten zien , en wat ik ervan verwachte. Tja niet te groot...gewoon weer vol,zoals vroeger;-)Omdat ik onder nog genoeg weefsel had wordt het een ronde prothese ,dual plane. Ik had de keus van 300 cc tot 450 ccIk heb daarna 300 cc gepast en waren alle twee overtuigd dat dit de juiste maat is.Vervolgens een afspraak gemaakt voor 9 jan ( moet mijn baas nog inlichten dat ik er een maand niet zal zijn :-( )Thuis aangekomen toch nog met een aantal vragen blijven zitten .... nog wel denkende dat ik me er zo goed ophad voorbereid.Ook heb ik nog twijfels over de cc , maar als ik hier op het forum lees hebben meerdere daar last van :-)Inmiddels de kliniek een mailtje gestuurd en hoop op de juiste antwoorden, zodat ik de formulieren ondertekend kan terug sturen.En dan maar wachten tot het 9 jan wordt.Ik heb i.i.g heel veel hier opgestoken en ben blij met al jullie ervaringen die jullie geplaatst hebben.Groetjes Marion Link to comment Share on other sites More sharing options...
susi Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Hoi allemaal, Na 10 jaar met lege borsten rond te hebben gelopen,heb ik de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt voor een BV. Vorige week ben ik op consult geweest bij Bergman kliniek in Heerenveen. Ik moest er om 11.00 zijn en had meteen een gesprek met Berend van der Lei . Na het gesprek wilde hij mijn borsten zien , en wat ik ervan verwachte. Tja niet te groot...gewoon weer vol,zoals vroeger;-) Omdat ik onder nog genoeg weefsel had wordt het een ronde prothese ,dual plane. Ik had de keus van 300 cc tot 450 cc Ik heb daarna 300 cc gepast en waren alle twee overtuigd dat dit de juiste maat is. Vervolgens een afspraak gemaakt voor 9 jan ( moet mijn baas nog inlichten dat ik er een maand niet zal zijn :-( ) Thuis aangekomen toch nog met een aantal vragen blijven zitten .... nog wel denkende dat ik me er zo goed ophad voorbereid.Ook heb ik nog twijfels over de cc , maar als ik hier op het forum lees hebben meerdere daar last van :-) Inmiddels de kliniek een mailtje gestuurd en hoop op de juiste antwoorden, zodat ik de formulieren ondertekend kan terug sturen.En dan maar wachten tot het 9 jan wordt. Ik heb i.i.g heel veel hier opgestoken en ben blij met al jullie ervaringen die jullie geplaatst hebben. Groetjes Marion hoi des wat fijn dat je de stap eindelijk dan hebt gezet je zult er hardstikke blij mee zijn en dan nu aftellen geblazen.hihihi Hoop dat je je antwoorden nog zult krijgen en anders weten de dames hier o t forum je ook wel vaak een handje te helpen. gr van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Bedankt voor jullie welkom, als eerste merkte ik dat mijn voorstel topic verdwenen was en niet in de gaten heb gehad dat hij was verplaatst Dus heb ik mezelf nog een keer heb voor gesteld Ik zelf heb nu een kleine C en wil graag weer rond en vol hebben .Ik had genoeg ruimte om tot 450 cc te gaan maar was zelf bang dat ze dan te groot zouden worden.Heb daarom voor 300 cc , en hoop daarmee een goede keus te hebben gemaakt. En waarom ik het pas 9 jan laat doen heeft alles met mijn werk te maken, liefst ga ik volgende week , maar omdat we een klein bedrijf zijn en er drukke tijden aankomen waar niemand vrij krijgt blijft er weinig over . Ook zit ik er best wel mee om het aan mijn baas te vertellen , omdat ik het eigenlijk toch wel iets persoonlijk vind .Maar het gaat i.i.g gebeuren en kijk er heel erg naar uit. Groetjes Marion Link to comment Share on other sites More sharing options...
lelie Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Hoi Des, welkom hier op het forum. Ik ben ook bij dr. van der Leij geholpen (20 september 2010) en zeer tevreden over het resultaat. Je bent in goede handen! PS: ik vond het ook lastig om te vertellen op mijn werk, maar viell uiteindelijk reuze mee. Mocht je nog vragen hebben, dan kan / mag je me altijd een PB'tje sturen. Liefs: Lelie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted August 7, 2011 Author Share Posted August 7, 2011 Hoi Des, welkom hier op het forum. Ik ben ook bij dr. van der Leij geholpen (20 september 2010) en zeer tevreden over het resultaat. Je bent in goede handen! PS: ik vond het ook lastig om te vertellen op mijn werk, maar viell uiteindelijk reuze mee. Mocht je nog vragen hebben, dan kan / mag je me altijd een PB'tje sturen. Liefs: LelieHoi Lelie , heb ook de volle vertrouwen in hem, alleen de twijfel over de cc is vervelend en heb daarom ook in een mail gevraagd of het voor de ok nog te veranderen is. Helaas heeft mijn baas/in geen slot op haar mond en ben ik bang dat 90% van onze klanten het straks weten.Maar ik heb dus nog even om te kijken hoe ik dat ga oplossen.Wat ik me verder afvraag is of jullie verlof /vakantie er voor hebben genomen of dat jullie in de ziektewet zijn in gegaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Bedankt voor jullie welkom, als eerste merkte ik dat mijn voorstel topic verdwenen was en niet in de gaten heb gehad dat hij was verplaatst Dus heb ik mezelf nog een keer heb voor gesteld Hihi, niet erg meid, heb je tweede voorsteltopic samengevoegd met je operatieverslag! Staat alles weer lekker samen! Ook namens mij welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammammie Posted August 7, 2011 Share Posted August 7, 2011 Hoi welkom hier!!Wat goed van je dat je al een datum hebt gepland, lekker naar uitkijken nu!Oei, wel lastig dat van je werk. Weet dat ik het in het begin ook echt niet op mijn werk bekend wilde maken (bedoel alleen mijn leidinggevende hoor), maar zag geen andere oplossing dan het toch maar te zeggen. (ik had gedacht dat ze heel afwijzend zou zijn hierin). Ongelofelijk maar was de reactie heel fijn, heb wel uitdrukkelijk vermeld dat ik verder niemand op de hoogte wilde brengen binnen het bedrijf. Dus voor iedereen ga ik gewoon lekker vakantie houden thuis.Ik neem zelf ook vrij, mijn leidinggevende wist niet of dit bij ons in ziekteverlof zou vallen en zou ze dus moeten informere en dat wilde ik dus echt niet. Vandaar deze keuze!Veel succes voor jou.Nou, veel leesplezier hier en lekker aftellen naar je datum.liefs, Sammammie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted September 1, 2011 Author Share Posted September 1, 2011 Omdat ik nog vragen had na mijn eerste consult , heb ik een tweede consult gehad met Dr van der Lei .Ik heb na dit gesprek besloten om mijn BV niet door hem te laten uitvoeren. Wel heb ik nu 3 okt een gesprek mij Dr Plovier met een operatie datum van 17 okt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Hey Des, Je titel is aangepast, veel aftelplezier naar je consult toe en straks naar de operatie! Zal er snel zijn!!! Liefs, Eefje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 Eefje bedankt he en ook jij aardbeitje bedankt .Een BV blijft voor iedereen het zelfde ongeacht de ................en........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 He Des!Als ik het goed heb ben je gisteren geopereerd?!Alles goed gegaan?Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!En beterschap gewenst!!!Lfs Janine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 He Des! Als ik het goed heb ben je gisteren geopereerd?! Alles goed gegaan? Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! En beterschap gewenst!!! Lfs Janine. Hoi Janine, Nou het is me alles mee gevallen,ik moest er om 8.00 zijn om 9.00 zou ik mijn bv met tepel lift krijgen.Na twee uur terug op de kamer en twee uur later alweer op weg naar huis Je krijgt nu preventief antibiotica mee , en met paracetamol is het goed te doen.Moet alleen niet mijn borst spieren aanspannen Oja en het lijkt nu wel of ik water ballonen heb En wat de de Be-Clininc en Dr Plovier betreft Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Proficiat!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Proficiat!! Thanks Moontje, nu alleen nog afwachten hoe ze onder de kliniek bh vandaan komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
roo_ Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Gefeliciteeerd !!Hoe gaat het nu en hoe voelde je je toen je wakker werd?Groetjesss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Gefeliciteeerd !! Hoe gaat het nu en hoe voelde je je toen je wakker werd? Groetjesss Het gaat nu super, heb alleen de eerste 15 min na het wakker worden de mezelf vervloekt .Kreeg voordat ik naar huis ging nog een pijnstiller voor onder de tong ,en heb tot nu toe alleen nog maar een paracetomal 1 gr op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daantjuh Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Gefeliciteerd meid hoop dat de resultaat mooi is spannend daantje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianne1977 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hoe kan het nu dat jij zo snel aan de beurt bent?? Ik moet 7 weken wachten??? Ik ben 29 september geweest voor het consult en wordt pas 22 november geholpen terwijl ik heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk wil???Maar gefeliciteerd met je borsten!!x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Des Posted October 18, 2011 Author Share Posted October 18, 2011 Hoe kan het nu dat jij zo snel aan de beurt bent?? Ik moet 7 weken wachten??? Ik ben 29 september geweest voor het consult en wordt pas 22 november geholpen terwijl ik heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk wil??? Maar gefeliciteerd met je borsten!! x Ik heb in augustus bij de kliniek al mijn datum laten vast leggen ,heb netjes op mijn beurt gewacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hee Des!Als je de pijnmedicatie op tijd slikt en er 's nachts de wekker voor zet, dan zul je weinig last hebben he.Alleen zittend slapen is wat lastig misschien? (Ik sliep als een blok, misschien door de tramadol...)Nou ben benieuwd! Maar het ziet er vast prachtig uit joh! Morgen mag je douchen denk ik?Oh dus je krijgt nu uit voorzorg antibiotica...nou misschien ook wel omdat je een tepellift hebt gehad?Heb je 300 cc gekregen?Nou fijn dat je het achter de rug hebt in ieder geval! JIJ hebt ZE!x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rianne1977 Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Ik heb in augustus bij de kliniek al mijn datum laten vast leggen ,heb netjes op mijn beurt gewacht oh haha ik dacht ook al hoe doet ze dat ?? Nou ja ik moet nog 5 weken wachten die zijn hopelijk zo voorbij. Geniet er lekker van ondanks de pijn! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiki Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Hai Des Gefeliciteerd met je nieuwe Laat je lekker in de watten leggen! Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.