Ga naar inhoud

Fanatieke hardloopster


Gast Roosje2011

Aanbevolen berichten

Gast Roosje2011

Beste Dames,

Even een vraagje van mijn kant.

Ik ben een fanatiek hardloopster, en volgende week donderdag krijg ik mijn BV.

WIe heeft er ervaring met hardlopen na de Bv . En wanneer kon dit al.

Ik weet dat ik 6 weken geen intensieve sporten mag beoefenen.

Graag jullie ervaringen.

Liefs ZOnnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dommelson,

Normaal kun je na die 6 weken weer stilletjes aan gaan opbouwen met het hardlopen, heb zelf zo'n kleine 2 maanden gewacht, maar met een goede stevige sportbh lukt het je vast al vroeger.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Eefje bedankt voor je antwoord

maar zijn er niet meer meiden die hardlopen?????? Of fanatiek sporten???

Stylista, spannend he nog 4 weken ik zelf nog maar een paar dagen, heb toch wel even twijfels gehad maar ben daar weer overheen gelukkig

Succes in iedergeval ik zal laten weten hoe het mij is vergaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Hier ook een heerlijke sportster, ik doe heel fanatiek aan Zumba en helaas werd mij dit zeker 6 maanden afgeraden.

Sporten waarbij je veel springt e.d. mag ik een half jaar niet doen. En eigenlijk is zijn (mijn pc) voorkeur dat ik het een jaar niet zou doen, maar dat is een beslissing die ik moet nemen. Maar een half jaar stond echt vast voor hem.

Dit vond ik echt heel moeilijk om te horen, maar ik ga zeker geen risico nemen dus zal me dat half jaar er netjes aan houden..

Maar dit is hoe mij pc erover denkt... dat kan waarschijnlijk dus nog wel verschillen begrijp ik.

Succes.

liefs, Sammammie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

HOI SAMMAMMIE,,

wauw een half jaar is mij toch echt veels te lang. ik ga kijken hoe mijn lichaam reageert, ik heb gelukkig ook een wielrenfiets waar ik ook lekker kan sporten dus dat scheelt.

6 weken zal wel heel erg vroeg zijn dat geloof ik ook wel.

we gaan het zien eerst maar eens donderdag de OK in..

Gr Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ook ik ga heel graag hardlopen!

Volgens mijn pc mocht het na 3 weken al, maar zou het wrs nog niet lukken dan.

Dus bij 5 weken heb ik het geprobeerd, maar het voelde helemaal niet goed aan.

6 weken voelde nog steeds raar.. En plots, de 7e week, ging het goed!

Grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, hoi,

Ik loop minimaal 4 x per week hard maar ik ben echt pas na 2 maanden weer rustig begonnen met een goede sportbh. Houd er rekening mee, dat je protheses tijd nodig hebben om goed in te kapselen dus begin niet te vroeg met hardlopen of andere intensieve sporten.

Succes!

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het van te voren aan mijn pc gevraagd, hij zei dat ik dat na 3 maanden pas weer mocht doen. In andere zaken was hij juist milder en/ of zelf aanvoelen. Bij de nacontrole 1 week po, zei hij dat ik wel zou kunnen gaan zwemmen! Moet er nog niet helemaal aan denken, want ik zie erg blauw en gezwollen, maar heb toch voor de zekerheid in uitverkoop een passende bikini gekocht voor op vakantie straks. Hardlopen mocht echt pas met 3 maanden herhaalde hij. Toch wel even wachten dus......

Ik heb ook een hardloopband thuis (handig in winter ed) daar kan ik waarschijnlijk het beste op beginnen ivm goede demping. :63:

Succes met je bv ! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Roosje2011

Ik heb het van te voren aan mijn pc gevraagd, hij zei dat ik dat na 3 maanden pas weer mocht doen. In andere zaken was hij juist milder en/ of zelf aanvoelen. Bij de nacontrole 1 week po, zei hij dat ik wel zou kunnen gaan zwemmen! Moet er nog niet helemaal aan denken, want ik zie erg blauw en gezwollen, maar heb toch voor de zekerheid in uitverkoop een passende bikini gekocht voor op vakantie straks. Hardlopen mocht echt pas met 3 maanden herhaalde hij. Toch wel even wachten dus......

Ik heb ook een hardloopband thuis (handig in winter ed) daar kan ik waarschijnlijk het beste op beginnen ivm goede demping. :63:

Succes met je bv ! :116:

Hoi Roentje

Er zijn genoeg andere dingen die ik kan doen

Gelukkig heb ik mijn wielrenfiets en kan ik wandelen

Toch bedankt voor alle antwoorden en ik zal zeker een X aantal maanden wachten voor ik weer ga rennen.

Liefs Zonnetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.