Ga naar inhoud

Los stukje voelen onderin linkerborst ?? Wat kan dit zijn?


chimpie

Aanbevolen berichten

Hee allemaal!

25 mei heb ik een BV gehad, alles verder goed verlopen!

Nu stond in een paar weken geleden in de douche en voelde dat er onderin mijn linker borst dat er een soort stukje weg floepte?!?

Als ik sta voel ik t zitten en t glipt ook weg? als ik voorover buk voel ik t niet meer?

Echt heel maf?!?!

Iemand dit probleem nog meer?

Chimp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat dus ook in mijn linkerborst, maar dan meer aan de zijkant. Ik ben nu ruim 3 weken po en heb het al vanaf het begin ongeveer. Ik moet gelukkig nog terug voor nacontrole, dus dan kan ik het gelijk vragen. Eerst dacht ik dat het nog vocht was, maar zo voelt het helemaal niet, misschien is het een kliertje of de rand van de prothese (hoewel ik dat ook niet geloof..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies zoals jij het omschrijft heb ik het ook !

Mijn man dacht de rand van de prothese, maar dat is t volgens mij echt niet?!

Ik ben bij de WK geweest Dr Damen...

Ik wacht jou ff af ben echt benieuwd zeg...

Jij hebt ook geen pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Misschien is het mondor's cord, ik heb dat ook gehad. Het is een geirriteerd bloedvaatje, kan geen kwaad en trekt vanzelf weer weg.

Ik had het onder mijn borst echt naar beneden.

Als je op google zoekt kom je vanzelf foto's tegen, meestal onder de borst maar erop kan ook.

GrX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Marieke,

Zo te zien op de foto's is t dat niet wat jij zei... Het zit bij mij echt in de borst.

Zoals ik al zei als ik druk net boven t litteken als ik sta voel ik een stukje (dat lijkt) kan t weg duwen maar komt terug...

Ik kan weleens bellen naar de kliniek, het is nogal ver rijden...

Denk dat de huisarts ook niet echt verstand heeft van siliconen of wel? Geen idee

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

ik was vanmidag bij dr damen en hij zei direckt dat het mogelijk was dat ik mijn implantaten voel onder bij mijn litekens en heeft het bij mij naar gekeken en gevoelt en zei dat het inderdaad de implantaten zijn hij zei dat het komt omdat ik best grote implantaten heb 425 cc en dat zakt altijd wat naar beneden en omdat ik weinig weefsel heb onder en hij zei dat het altijd belangrijk is een goede bh te dragen altijd en zo weing mogelijk zonder bh lopen en verder zag het er heel goed uit ben er verder ook wel heel tevreden mee maar vraag mij af of de andere die ook grote implantaten hebben daar ook last van hebben ik hoop dat hier wat aan hebt maar je zelf ook nog hier voor terug bij dr damen geweestt of er over gebeld? groetjes sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay dames!

Ik heb het ook en het zijn idd de implantaten (heb ik gevraagd bij mijn controle). Ik heb er wel geen last van. Maar ik vermoed dat dit bi mij redelijk 'normaal' is aangezien ik voor de spier heb.

^_^

Lfs,N

Ik voel ook mijn prothese zitten, aan de onderkant en aan de rechterkant van mijn linkerborst.

Ik maakte me daar nogal zorgen over, maar ik lees hier dat ik dus niet de enige ben.

Nilu, ik heb trouwens ook voor de spier, misschien is de kans dan idd groter dat we het voelen.

Groetjes Caressa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had dit ook. Er zijn redelijk wat dames die bij Damen geweest zijn, die dat 'bobbeltje' hebben.

Kan alleen maar zeggen, dat het bij mij vanzelf weer is verdwenen! Nog niet zó lang geleden trouwens. Ik schat 6 maanden ofzo.

Bij het dragen van sommige bh's was het ook soms erger...

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

ik denk dat het zoals dr damen tegen mij zei dat het door de zware implantaten komt en je kon er verder ook niks tegen doen gewoon gewoon altijd een stevige bh dragen ik slaap ook nog steeds met een sport bh dr damen zei ook dat het met de jaren wel meer gaat hangen komt omdat het zo zwaar verder moest ik mij geen zorgen maken alles was goed ik ben in ieder geval wel gerust gesteld ik hoop dat ik julie ook hier wat aan hadden groetjes sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.