Ga naar inhoud

JMH : 29 juli 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hee dames :116:

Ik ben Jennifer 21 jaar jong en werk in het jeroenboschziekenhuis in Den bosch op de administratie en ga volgende week weer met een opleiding beginnen als secretaresse 1 ochtend in de week. Ik woon bij mijn vader in Zaltbommel en verder hou ik ervan om te shoppen, leuke dingen te doen met vrienden en lekker uitgaan. Vanaf mijn 15/16de wil ik al een borstvergroting en ben nou zo zeker van mijn zaak dat ik de stap graag begin mei wil gaan zetten. Maar dan komt het moeilijkste gedeelte welke kliniek, welke dokter, welke protheses, en de prijs is ook niet onbelangrijk natuurlijk. Heb wel al 16 april een consult afspraak staan bij ACCZ.

Dus al jullie ervaringen tips trucs en adviezen zijn van harte welkom.

Alvast bedankt!

Groetjes Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb volgens mij alleen goede berichten gelezen over ACCZ. Ik ben zelf bij Dr Plovier op consult geweest in Brussel en word ook door hem geopereerd op 18 maart. Ik heb over hem veel lovende berichten gelezen. Over het kiezen van een prothese is het handig eerst eens op consult te gaan om door de arts te laten bepalen wat bij jou de mogelijkheden zijn, want echt elk lichaam is weer anders! Laat je niet leiden door hoeveel cc iemand heeft, want het resultaat daarvan is weer geheel afhankelijk van wat die persoon voor de bv voor borsten had. Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeker eens bij dr.plovier gaan kijken... :D

accz schijnt ook goed te zijn maar die werken bijna altijd dual plane en anatomisch!

Dr.plovier juist alleen maar met ronde prothesen!

Ga eens rond kijken op het forum en bekijk foto's !

Komt heus wel goed..

als je vragen hebt mail me maar !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook zeker eens bij dr.plovier gaan kijken... :D

accz schijnt ook goed te zijn maar die werken bijna altijd dual plane en anatomisch!

Dr.plovier juist alleen maar met ronde prothesen!

Ga eens rond kijken op het forum en bekijk foto's !

Komt heus wel goed..

als je vragen hebt mail me maar !

xx

Ik heb 9 april een afspraak bij plovier gemaakt maar de OK zou dan alleen nog maar 4 mei om 6 uur s'morgens kunnen pfieuww.

En heb de meeste positieve verhalen gehoord over ronde protheses

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

Heehee,

Een week geleden was het dan zover mijn BV bij dokter van Onselen. :1bouncingboobs:

Alleen nu komt het: ben zooo bang dat ik ze te klein vind :24: want in t-shirtjes zie je het verschil helemaal niet zo goed behalve aan de linker kant maar die is nog het meest opgezwollen en die vind ik eigenlijk mooier :23:

Hoe was dit bij jullie na de operatie omdat ik vaker heb gelezen dat de meeste ze juist te groot vonden door de zwelling.

En kan dit misschien ook nog komen door te band die ze naar beneden drukt?

Pff hoop echt niet dat ze te klein zijn :102:

Ik had afgesproken dat er 335 cc en 300 cc in zou gaan maar dokter van Onselen heeft er nog 25cc bij gedaan omdat hij dacht dat dat mooier zou zijn

Alvast bedankt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Aan het begin waren ze bij mij ook veel kleiner dan nu hoor. De protheses moeten nog dalen. Je hoeft je nu echt nog geen zorgen te maken. Na een week of 10 hebben ze pas de vorm en maat die je (waarschijnlijk) houdt.

No panic!

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me aan bij Dollie :136:

ten eerste je hebt nu je sport bh aan met band die drukt echt alles plat!!

Plus je huid moet nog rekken en alles moet nog naar voren komen kortom geef het zeker 3 maanden de tijd ;)

In het begin vond ik het ook tegen vallen met band om maar nu eenmaal met bh's en een jaar verder jippie :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke cup wilde je graag uitkomen? Valt me op dat siliconenborsten vaak wel de ronding vanuit het vooraanzicht hebben, maar vanuit zij aanzicht is het vaak niks. Neemt niet weg dat je dan toch wel een behoorlijke cupmaat kan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar een bij dames die net geopereerd zijn, je zult zien dat ze best plat lijken maar paar maanden verder mooie volle boobs!!

Grr ja Aardbeitje heeft pech maar die krijgt straks ook big boobies :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slinken doen ze altijd wel wat want ze gaan natuurlijk wat meer hangen :136:

Maar niet bij iedereen hoeft dit een volle cup te zijn ;)

Bij mij was dit na 9 maanden en ben nu 2 cm ''geslonken'' halve cup maat (mijn 75E zitten niet zo mooi meer hihi). En nu meer dan een jaar verder niks meer veranderd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Nou, die van mij zijn ab-so-luut niet geslonken. Sterker nog, ik kan tegenwoordig gewoon een 70G aan en vorig jaar een 70F... En ik ben niet aangekomen.. Dus ik denk echt dat het bij iedereen anders is...

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa moet ik me nou wel of geen zorgen maken :84: want nu weet ik eigenlijk nog niks? Word het straks beter of slechter of is dit gewoon bij iedereen verschillend?

Me vader zei het zelfs dat die eigenlijk geen verschil zag :22: nou dat wil wel wat zeggen

Pfff als ze te klein zijn word ik echt gek :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa moet ik me nou wel of geen zorgen maken :84: want nu weet ik eigenlijk nog niks? Word het straks beter of slechter of is dit gewoon bij iedereen verschillend?

Me vader zei het zelfs dat die eigenlijk geen verschil zag :22: nou dat wil wel wat zeggen

Pfff als ze te klein zijn word ik echt gek :122:

Gewoon geduld hebben voorlopig, pas na enkele maanden weet je je uiteindelijke resultaat. :44: Iig nu nog veel te vroeg om te gaan panikeren! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.