sammammie Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hai,Ik wil graag alvast 2 foto's plaatsen van voor mijn borstvergroting, maar ik heb geen idee waar en hoe ik dit het beste kan doen.Wat is het verschil tussen foto's in de galerij en foto's in je album op je profiel?Ik wil graag dat niet iedereen alles kan zien, wel diegene die vrienden bij mij zijn.Waarschijnlijk is deze vraag al veel vaker gesteld, maar na een tijdje zoeken op het forum kon ik bovenstaande vragen niet allemaal terugvinden. Sorry daarvoor.Alvast super bedankt voor een reactie.liefs, sammammie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luanna Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Hoi Sammammie,Er is wel ergens een topic over hoe je foto's kan plaatsen.... maar waar hihi....Misschien kan één van de moderators je helpen? Gr. Luanna Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinki Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Mss kan dit je al helpen voor enkel de vriendinnen. of deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleur_xx Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Succes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammammie Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 hey Bedankt voor jullie snelle reactie.Ik ga eerst proberen in de gallerij de foto's te zetten.een dikke THANX!!liefs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.