Ga naar inhoud

PrinsesN: 31 oktober 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Zal mezelf dan toch even voorstellen na lang ronddwalen op het forum :unsure:

Ik ben 20 jaar oud en droom al van mijn 17de van een borstvergroting.

Heb nu eindelijk besloten om ervoor te gaan.

Had eerst een consult gepland in de WK maar door de verre afstand (voor de nazorg enzo) heb ik besloten om (na het verlof) op consult te gaan bij Dr Demeyere.

Als jullie ervaringen hebben mogen jullie mij altijd contacteren!

Laat jullie weten wanneer ik op consult kan& wanneer de grote dag eraan komt (hopelijk snel :blush: )

Groetjes

N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Prinses N,

Welkom! :D

We hadden al contact via pb, fijn dat je een beslissing hebt genomen ivm waar je op consult zult gaan. Heel goeie keuze meid, is lekker dichtbij en een topkliniek en -chirurg! Hopelijk kun je snel langsgaan en ook snel geholpen worden aan je droomboobs!

Veel lees- en postplezier op het forum, ik hou je topic in de gaten, ben benieuwd hoe alles verder loopt! ;)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo meiden!

Mijn operatie is heel goed verlopen.. :1bouncingboobs:

Had vrij weinig zenuwen (meer schrik voor het infuus dan voor de operatie zelf :69: )

Was misselijk (moest nuchter blijven tot het middaguur) maar moest gelukkig niet meer wachten in de wachtzaal, mocht direct binnen & omkleden.

Na een kort gesprekje met de chirurg & anesthesist & het aftekenen van mijn borsten mocht ik naar de operatiezaal

Daar aangekomen kreeg ik een dekentje over mij heen & werd mijn infuus gestoken (viel supergoed mee trouwens!)

Hierna even inademen via maskertje & na amper 2 zuchtjes lag ik al te slapen..

Na een uurtje operatie ( & zalig dutje!) werd ik wakker in een verwarmd bedje

Ik was helemaal niet misselijk & klaarwakker!

Na het verwijderen van het infuus & enkele slokjes water heb ik mijzelf aangekleed, nog kleine bespreking met de chirurg & ik mocht naar huis toe.

Heb iets minder cc gekregen dan verwacht (200 ipv 240) maar meer kon er niet geplaatst worden

Heb de eerste dagen amper 'pijn' gehad (wel stijf gevoel & jeuk) maar voel me voor de rest supergoed

Ben zeer te vreden over de kliniek & de arts!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is goed om te horen prinsesN. Je gaat lekker slapen en wordt wakker met nieuwe borsten... :136:

Gefeliciteerd met je boobs!

Nou lekker rustig aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen!

Het herstel valt tot nu toe nog altijd héél goed mee.

Groetjes

hallows,

gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

maakt je er ook foto's van?

Ik ben altijd opzoek naar foto ronde de 200/ 250 cc

dan weet ik een beetje wat ik zelf kan verwachten.

ik ga zelf 8dec.

heel erg spannend.

hoe voelt de pijn aan?

welke profiel heb je gekregen?

xx sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.