Ga naar inhoud

Grotere cupmaat


Annadiva

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Misschien herkent een aantal van jullie het probleem? Heb je een grotere cupmaat dan is het moeilijk leuke lingerie te vinden. Zelf bestelde ik daarom maar in het buitenland. Mijn idee is nu een eigen webwinkel te beginnen, zie http://www.annadiva.nl Ik wil o.a. Freya in de collectie opnemen (http://www.freya-lingerie.nl). Mijn vraag zijn er meer mensen die moeite hebben leuke lingerie te vinden en welke merken kunnen jullie tippen die ik in mijn collectie zou moeten opnemen?

Groet

Marielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb absoluut geen moeite om aan grote maten lingerie te komen!! Maar wel aan " BETAALBARE " grote cupmaten. Ik zie liever merkloze betaalbare bh's dan dat ik standaard al meer betaal omdat er bijv Marie Jo instaat.

Succes met het opstarten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Curvy is echt bij best veel online shops verkrijgbaar vind ik (veel sale nu ;) ) maar ik vind 55+ euro al "duur" worden voor een bh voor de fun of als wissel. eBay is me vreemd, bestel je dan alleen in het buitenland, en zijn de verzendkosten dan niet behoorlijk??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie leuke reacties! ik wil idd mooie, betaalbare lingerie gaan verkopen. Ik draag zelf 70 F dus de grote cupmaten met smalle omvang komen zeker in het assortiment. Kennen jullie het merk Panache Superbra? Daar koop ik zelf vaak beha's van in Engeland. Die hebben echt hele mooie dingen maar het merk is in Nederland lastig verkrijgbaar. Volgende week heb ik een afspraak met de vertegenwoordiger van Panache. Spannend!

Ik heb trouwens al wel een Facebook pagina opgestart daar staan al wat foto's op van de merken die ik graag wil gaan verkopen: www.Facebook.com/annadiva.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.