Ga naar inhoud

Mijn protheses maken geluid?!?!


Tessje

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Ik zie niemand in de Chat dus probeer ik het via een topic.

Ik ben afgelopen maandag mijn borstvergroting gehad en ze zijn echt prachtig!

Alleen heb ik nu even een klein vraagje. Soms als ik ga liggen of opsta maken mijn protheses geluid :blink:

als of er lucht in zit zeg maar en soort interne scheet (sorry voor het woord hahaha. ) En soms voel ik ook kleine luchtbelletjes dat kietelt dan een beetje is dit normaal? En hadden jullie dit ook?

Verder vroeg ik me af of iemand tips heeft mbt slapen snachts. Je mag natuurlijk alleen maar op je rug slapen maar ik ben echt een buikslaper en doe tot nu toe bijna geen oog dicht

HELLUUUPPPPP!!

Liefs, Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

Ik zie niemand in de Chat dus probeer ik het via een topic.

Ik ben afgelopen maandag mijn borstvergroting gehad en ze zijn echt prachtig!

Alleen heb ik nu even een klein vraagje. Soms als ik ga liggen of opsta maken mijn protheses geluid :blink:

als of er lucht in zit zeg maar en soort interne scheet (sorry voor het woord hahaha. ) En soms voel ik ook kleine luchtbelletjes dat kietelt dan een beetje is dit normaal? En hadden jullie dit ook?

Verder vroeg ik me af of iemand tips heeft mbt slapen snachts. Je mag natuurlijk alleen maar op je rug slapen maar ik ben echt een buikslaper en doe tot nu toe bijna geen oog dicht

HELLUUUPPPPP!!

Liefs, Tess

ik weet het niet maar een interne scheet lijkt me dat er lucht in zit, maar waar da??? de prothese of je borst? ik zou de pc bellen...

s6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh, dat is gewoon vocht! Niks aan de hand, is heel normaal. Duurt een paar dagen tot een paar weekjes, gaat weer over hoor! Kan ook dat je het op sommige plekken voelt "kraken".

Kan je bed omhoog? Anders grote kussens (van de bank bijvoorbeeld) onder je matras, dan lig je wat omhoog en doet je rug minder zeer (en kun je 'smorgens beter uit je bed)

Gaat je herstel verder goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog he hahahahahah :blush: :blush:

Nee joh, dat is gewoon vocht! Niks aan de hand, is heel normaal. Duurt een paar dagen tot een paar weekjes, gaat weer over hoor! Kan ook dat je het op sommige plekken voelt "kraken".

Kan je bed omhoog? Anders grote kussens (van de bank bijvoorbeeld) onder je matras, dan lig je wat omhoog en doet je rug minder zeer (en kun je 'smorgens beter uit je bed)

Gaat je herstel verder goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff thanks voor je reactie ben helemaal opgelucht. Ben blij dat dit forum er is! Ik heb het bijna altijd bij mijn linkerborst als ik opsta. Is dat ook normaal dat het bij de ene borst wat minder kan zijn?

Mijn herstel gaat super!

Heb eigenlijk helemaal geen pijn gehad alleen de eerste dag en nacht

Ze voelen ook heel mooi zacht en soepel.

Aleen heb ik ontzettende spierpijn in mijn armen en nek. Mijn lichaam moet echt wennen aan mijn nieuw voorgevel hahaha

Ik kwam van een lege 75B en heb nu een grote C kleine D :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zorgen maken dat hoort erbij.

Bij mij waren die blaasjes er een tweetal weken.

De spierpijn gaat wel over.

Die kraakjes had ik ook vooral bij het recht komen uit bed.

De eerste keer dacht ik Sh.t der is iets verkeerd geschoten. Geen zorgen komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tessje,

Zoals de andere dames al zeiden, idd helemaal normaal verdwijnt vanzelf weer die vreemde geluidjes hihi ^_^

Wat het rugslapen betreft, een kussentje in je knieholtes neemt een beetje de druk op je onderrug weg, en ook half tussen rug en zij in liggen met een dik kussen in je rug zodat je niet terugrolt helpt ook al een beetje om beter te slapen en minder pijn te hebben aan de rug. Hoop dat je er iets aan hebt! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd wat Eefje zegt helpt heel goed tegen de rugpijn. Een kussen onder je knieholte neerleggen.

Ik had ook een groot kussen van de bank onder mijn matras, zodat ik wat meer rechtop zat.

Het is even doorbijten, maar straks ben je deze pijntjes snel vergeten :)

En wat betreft de rare geluidjes, dit had ik ook. Ik had ongv. 3 weken 'last' van bubbeltjes in mn boobs.

Ik ben ook echt een buikslaper. Na een maand kon ik op mijn zij liggen en na ongv. 8 weken kon ik weer op mn buik slapen.

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.