Ga naar inhoud

Drs. Posch


Gast melina

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb binnenkort 2e gesprek met mevrouw Posch. Maar kan nergens info of ervaringen over haar vinden. Terwijl ze zegt dat borstrecontructies haar specialiteit zijn. Ze komt fijn over maar ben toch onzeker omdat ik niks van haar werk of verhalen vind. Ik vraag haar natuurlijk nog fotos van haar werk.

Maar wie me kan helpen aan info, onwijs welkom!! ergens in juli zal OK gepland worden.

groetjes Melina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Melina,

Ik ben ook bij haar op consult geweest ook ik vond haar erg aardig,

alleen vond ik dat ze niet naar mij luisterde we hebben beetje onenigheden

gehad over aantal cc`s zij vond namelijk dat ik max 280cc kon hebben

en ik was van mening dat er echt wel meer dan 350cc in kon.

Toen werd ze beetje ongeduldig en ze zei nou vooruit dan maar ik probeer 300cc

als dat niet genoeg is ga je anders naar een andere kliniek als je het zo goed weet :angry::blush:

Ik was binnen 10min eruit helemaal huilen en in de war was immers mijn 1ste consult! :107::139:

Nee sorry ik vond haar tig keer niks.

Wel aardig maar ze luistert niet naar t wens van een patient jammer!

Eerlijk is eerlijk ik vind zowiezo vrouwlijke PC niks.

Heb tig consulten gehad waarvan 3x vrouwllijke PC ze gingen echter niet hoger dan 300cc!

Mannelijke PC`s hebben meer inzicht op vrouwen borsten vind ik!

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Beste Melina,

Ik ben zelf geopereerd door Nicole Posch in het Hagaziekenhuis. Mijn ervaring was heel positief. Ik had een aangeboren afwijking aan één borst. Daardoor waren mijn borsten niet gelijk qua vorm en grootte. Zij heeft dit heel natuurlijk en mooi rechtgetrokken via de operatie met implantaten.Ik heb in totaal drie orientatie-gesprekken gehad bij drie verschillende plastische chirurgen. Ik ben onder ander geweest bij Van Selms in het Jan van Gooyen Kliniek (privé kliniek) en bij Koopman in de Bergman Kliniek (privé kliniek). Ik vond dat Posch er het beste uitkwam. Ik had bij haar echt het gevoel dat ik bij een dokter was en ze is ook heel lief en zorgzaam. Ik vond dat de chirurgen in de privé klinieken me een beetje 'manipuleerden' zodat ik bij hun me zou laten helpen. Van Selms 'vergat' mij te vertellen dat ik een aangeboren afwijking had.Ik vond Van Selms wel erg vriendelijk. Koopman zat alleen maar het ziekenhuis af te zeiken. Hij beweerde dat als je geholpen wordt in het ziekenhuis de verpleging op je neerkijkt en dat alle patienten door elkaar liggen. Je zou bij wijze van spreken tussen de chemo patienten terecht kunnen komen. Dat is natuurlijk allemaal onzin. Ik wist natuurlijk donders goed dat hij mij alleen maar bang wil maken, omdat ik dan met hem in zee zou gaan. Ik ben overigens uitstekend geholpen in het ziekenhuis en de verpleging was heel aardig. Van Selms en Koopman zullen waarschijnlijk hele goede chirurgen zijn, maar ik vind dat ze niet helemaal recht door zee zijn. Ik had geen goed gevoel bij hun. Je moet een klik hebben en je plastisch chirurg vertrouwen. Bovendien ken ik wel 4 mensen die mij Posch hebben aangeraden, omdat ze zelf door haar zijn geholpen. Een collega die ik toevallig tegenkwam in de wachtkamer heeft een BVK bij haar laten doen. Ze was heel erg tevreden ook over Posch.

Ik wilde ook even reageren op Meloentje. Als drie churgen zeggen dat 300 cc het maximum is denk je niet dat Posch misschien gelijk had dat het geen goed idee is om er nog meer in te doen. Je hebt maar zoveel ruimte waar het in past en je vel kan maar zoveel uitrekken. Voor Posch is het natuurlijk veel makkelijker om te zeggen wat je graag wil horen, maar ze is een arts ze moet dus advies geven wat voor jouw lichaam het beste is. Je moet niet zo eigenwijs zijn en je kan beter naar de chirurg luisteren i.p.v. je zin doordrijven. Waarschijnlijk ben je nu wel geholpen door iemand die naar jouw pijpen heeft gedanst, maar misschien was dat niet zo een goed idee. Als je moet huilen nadat iemand je net heeft verteld dat 300cc het maximum is i.p.v 350 cc, ben je dan wel in 'the right state of mind' om zo een operatie te ondergaan. Je moet je geluk niet laten afhangen van 60 cc,Het is maar een nummer en bovendien zullen je borsten er ook mooi uitzien met 300 cc. Een borstvergroting gaat echt niet je leven veranderen, je hebt alleen maar mooiere borsten .Posch heeft heel goed naar mij geluisterd. Ik kon zelfs groter krijgen, maar ik wilde dat zelf niet. Ze gaf precies hetzelfde advies als de twee mannelijke PC's waar ik was geweest. Kortom je moet echt luisteren naar het advies van een plastisch chirurg en niet eigenwijs zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Hallo!

Ik hoop dat jullie reageren, aangezien het al een tijd geleden is dat jullie op dit bericht hebben gereageerd. Toch wil het proberen. Ik wordt ook waarschijnlijk door Dr posch geholpen. Vind het een hele aardige vrouw, alleen kan ik maar weinig ervaringen van mensen vinden, daarom hoop ik dat jullie mij misschien kunnen vertellen of jullie nog steeds te vrede ermee zijn. Ook heb ik nog geen voor en na foto's gezien van haar. Dus was ook beetje stiekem benieuwd hoe jullie littekens zijn geworden enzo. Hoop dat jullie mij iets meer daar over kunnen vertellen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

En zijn jullie tevreden? ik ken een vrouw in Den Haag die hele mooie borsten heeft, zijn gezet door Dr. Posch, maar zij kent die vrouw ook. Heeft ook nooit hoeven betalen. Maar hoeveel kost het bij Dr. Posch? Er is nog steeds geen info te vinden over haar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.