hayden Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Dag dames, Al even geleden hier iets gepost, maar ik blijf wel regelmatig meelezen hoor Hebk wel een klein vraagje, ik heb (om met mn nieuwe te pronken ) een heel tof, echt diep gedecolleteerd bloesje met open rug gekocht. De voorkant gaat zo echt langs mijn borsten tot iets boven mn navel bloot (in de winkel had ik het precies anders aan want toen leek het toch minder diep ). is dus echt voor zonder beha eronder aan te doen. Maar nu vraag ik me af of ik dat bloesje langs de zijkant niet wat kan plakken aan mn huid, zodat het niet kan 'openwaaien' Heb wel tepelcovers, maar zou het toch wel wat bescheidener willen... Bestaat zoiets om je kledij aan je lichaam vast te plakken? en zoja weet iemand waar ik het kan vinden? Zo kan ik dit weekend met mn nieuwe aanwinst op stap, zonder constant te moeten kijken of dat ding nog goed zit Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Femmy Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Fashion Tape Misschien heb je hier iets aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
yc_angel Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Kleding tape bestaat idd, je kan het misschien in de lingerie winkel vinden daar hebben ze ook losse cups die je aan kleding kan plakken...als je in google kleding tapeintikt vind je ook al heet wat hits en websites die het hebben..xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twijfelaartje Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Je kan die kopen bij de hunkemöller xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayden Posted August 3, 2011 Author Share Posted August 3, 2011 Dankuwel dames, ga ik morgen gelijk even naar kijken :-)xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Ja anders gewoon dubbelzijdig tape,oei ik zou me er niet prettig in voelen hoor,hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayden Posted August 4, 2011 Author Share Posted August 4, 2011 Heb ze gevonden! nu hopen dat het werk , want voel me vaak ook niet echt goed met die dingen... maar het was echt zoooooooooooo'n mooi bloesje, misschien foto morgen bedankt hoor dames ))) xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
caatje_pj Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Welke winkel heb je die gekocht? Ben ook op zoek naar zon truitje hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted August 5, 2011 Share Posted August 5, 2011 Ik ben zo muts die doet dr gewoon een hemdje onder hahaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.