Ga naar inhoud

kledij 'plakkers'


hayden

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Al even geleden hier iets gepost, maar ik blijf wel regelmatig meelezen hoor :1boobs:

Hebk wel een klein vraagje, ik heb (om met mn nieuwe :1boobs: te pronken :blush: ) een heel tof, echt diep gedecolleteerd bloesje met open rug gekocht. De voorkant gaat zo echt langs mijn borsten tot iets boven mn navel bloot (in de winkel had ik het precies anders aan want toen leek het toch minder diep :159::blink: ). is dus echt voor zonder beha eronder aan te doen.

Maar nu vraag ik me af of ik dat bloesje langs de zijkant niet wat kan plakken aan mn huid, zodat het niet kan 'openwaaien' Heb wel tepelcovers, maar zou het toch wel wat bescheidener willen...

Bestaat zoiets om je kledij aan je lichaam vast te plakken? en zoja weet iemand waar ik het kan vinden? Zo kan ik dit weekend met mn nieuwe aanwinst op stap, zonder constant te moeten kijken of dat ding nog goed zit :106:

Liefs :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleding tape bestaat idd, je kan het misschien in de lingerie winkel vinden daar hebben ze ook losse cups die je aan kleding kan plakken...als je in google kleding tapeintikt vind je ook al heet wat hits en websites die het hebben..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.