Ga naar inhoud

Ziekenhuis of privékliniek????


Lyla

Aanbevolen berichten

Hey girls,

Ik zou liever in een ziekenhuis geopereerd worden. Ik ben bang dat ik een privékliniek te commercieel,luxeues en snobbistisch ga vinden. En dat ik meer de prijs zou betalen voor decoratie van de operatiezaal, ZH-kamer en consultatieruimte dan de operatie zelf. Of heb ik het mis? Ik denk dat ze in algemeen ziekenhuis meer materiaal hebben als er iets misloopt. Ik heb schrik voor een privékliniek, maar ik weet niet echt waarom? Er bestaan ook strikte kwaliteitsregels, terwijl in privéziekenhuis weet ik niet of de kwaliteit even goed is. Akkoord je krijgt waarschijnlijk meer een holistischere nabehandeling in privékliniek dan in zh. In ZH is dit meer enkel somatischer (lichamelijke nazorg). En bekijken bepaalde verpleegsters mss je raar in een zh???? Even op internet zitten zoeken en ik vond de borstkliniek van Sint-Augustinus Antwerpen goed. Die heeft een internationaal label gekregen voor borstkliniek. Heeft er iemand ervaring met een pc van een gewoon ziekenhuis???

Grtz,

Lyla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.