soraya85 Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Hallo damesik zou graag mijn borsten willen laten liften (en misschien een borstvergroting als ze bij het liften kleiner worden)maar nu mijn vraag aan jullie, zijn er ervaringen met betalen in termijnen waar kan dat?ik heb het geld helaas nu niet in 1 keer,wel ben ik vreselijk onzeker geworden alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamavan3 Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Hey,Ik denk niet dat ze dat bij een kliniek zelf doen, ik denk dat als jij echt niet meer wilt wachten de enigste manier is om een financiering bij een bank of zón verstrekker, las eens bij bergman dat Meeus een beautyplan financierd, doorlopend krediet misschien?? ikzelf ben hier geen voorstander van, maar kan me voorstellen als het je ongelukkig maakt en je het geld niet ineens hebt of er lang over moet doen dat je dit overweegd te doen, maar hoe dan ook als je geld leent dan kost het je ook extra geld...wellicht dan andere dames hier ervaring mee hebben..?succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blonde Dollie Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Ik ken ook een meisje die het op deze manier wilde doen. Maar uiteindelijk zit er aan een lening toch weer een rente vast, dus ze zou veel meer kwijt zijn voor haar borstvergroting door deze rente.Je kunt bij bekenden/familie/vrienden een onderhandse lening afsluiten indien mogelijk. Hier moet je echter wel duidelijke afspraken over maken.http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/lenen/onderhandslenen/introductie.htmlSucces!Dollie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Ribank Link to comment Share on other sites More sharing options...
toverfee Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 Ik heb laats gehoord dat klinieken ook betalingsregelingen hebben en dat je zelf uitstel van betaling kunt aanvragen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.