Ga naar inhoud

betalen in termijnen?


soraya85

Aanbevolen berichten

Hallo dames

ik zou graag mijn borsten willen laten liften (en misschien een borstvergroting als ze bij het liften kleiner worden)

maar nu mijn vraag aan jullie, zijn er ervaringen met betalen in termijnen waar kan dat?

ik heb het geld helaas nu niet in 1 keer,wel ben ik vreselijk onzeker geworden

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk niet dat ze dat bij een kliniek zelf doen, ik denk dat als jij echt niet meer wilt wachten de enigste manier is om een financiering bij een bank of zón verstrekker, las eens bij bergman dat Meeus een beautyplan financierd, doorlopend krediet misschien?? ikzelf ben hier geen voorstander van, maar kan me voorstellen als het je ongelukkig maakt en je het geld niet ineens hebt of er lang over moet doen dat je dit overweegd te doen, maar hoe dan ook als je geld leent dan kost het je ook extra geld...

wellicht dan andere dames hier ervaring mee hebben..?

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik ken ook een meisje die het op deze manier wilde doen. Maar uiteindelijk zit er aan een lening toch weer een rente vast, dus ze zou veel meer kwijt zijn voor haar borstvergroting door deze rente.

Je kunt bij bekenden/familie/vrienden een onderhandse lening afsluiten indien mogelijk. Hier moet je echter wel duidelijke afspraken over maken.

http://www.abnamro.nl/nl/zakelijk/lenen/onderhandslenen/introductie.html

Succes!

Dollie:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.