Ga naar inhoud

4 weken PO, en ze worden er niet mooier op.


Diesel

Aanbevolen berichten

Hee Meiden,

Ik heb, nu mijn borsten wat soepeler en zachter worden, twijfels gekregen.

Ik vind, als ik ze vanaf de zijkant bekijk in de spiegel, dat ze een rare vorm hebben.

Ik zal het proberen uit te leggen.

Vanaf de bovenkant tot aan de tepel is een mooie bolling, vanaf bovenkant tepel tot onderkant tepel is recht/plat,(alsof ik tegen een muur ben aangelopen).

En aan de onderkant zit wel een bolling, maar een beetje slapjes.

Als ik mn schouderbladen helemaal tegen elkaar aanduw is het wel mooi, maarja zo loop ik niet.

Dus, heb ik nou huid over?, Is het niet helemaal goed opgevuld?, Moeten ze nog dalen?

(maar dan ben ik bang dat ik de bolling boven kwijt raak)

Heb ik de verkeerde prothese gekregen? (heb nu ronde Full protection)had het misschien de Extra Full moeten zijn?. Of de druppelvorm? Maarja ik was aan de bovenkant helemaal plat, dus daar moest een bolling komen.

Is er misschien te weinig cc in gegaan?

Of komt het allemaal nog goed?

Ik moet 30 augustus op eindcontrole komen, dus ik heb nog 4 weken de tijd om te kijken hoe het dan is.

Ik hoop goed, want ik zit niet te wachten op een wissel of wat dan ook.

Met de maat ben ik trouwens wel blij. 80D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het een beetje begrijp , je beschrijving , is je tepel(hof) nu wat 'naar binnen' getrokken én je bolling onderaan is minder dan bovenaan .

Ik heb een bv gehad en geen wissel dus weet ik 't ook niet 100% , 't is maar een gedachtengang.

Je nieuwe prothese heeft toch aanzienlijk meer cc dan de vorige dus 'te klein' zal ze niet zijn . Je borsten zijn belange nog niet ingedaald , integendeel , dat begint nu pas goed en gaat door tot 3 mnd . Eens goed ingedaald zal je wel wat meer bolling onderaan krijgen en die bovenaan gaat niet weg door het hoge profiel : dat kan niet ineens plat worden dan .

Denk niet dat er wat aan de hand is hoor , nog wat geduld hebben ...

Gelukkig ga je bijna op controle en kan je die onzekerheid even aankaarten , als 't tegen dan nog 'nodig' is :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.