Ga naar inhoud

Hoe handig zou dit zijn zeg!


Jazzy

Aanbevolen berichten

:o

Dit apparaat meet de hele omvang van je borsten en kan zo precies uitrekenen hoe een bepaald aantal cc bij jou gaat worden!

Zouden ze hier in NL en BE ook moeten gebruiken, hebben we meteen een goed beeld van hoe het eruit komt te zien :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:o

Dit apparaat meet de hele omvang van je borsten en kan zo precies uitrekenen hoe een bepaald aantal cc bij jou gaat worden!

Zouden ze hier in NL en BE ook moeten gebruiken, hebben we meteen een goed beeld van hoe het eruit komt te zien :35:

hoi

ja inderdaad zou de keuze denk ik meteen een stuk makkelijker maken voor t aantal cc gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

ik weet niet of het hetzelfde is,maar volgens mij doen ze dat nu ook in de Global Care Clinic in Zolder.

Dit staat er op hun site,maar het was er nog niet beschikbaar toen ik mijn intake had.

Vanaf nu: virtuele 3D-simulator tijdens uw intake-gesprek voor een borstvergroting!

thumb_featured_product4_2_thumb_copy_1.png

Voor het eerst in de geschiedenis van de plastische chirurgie kunnen patiënten die een borstvergroting willen, hun nieuwe lichaam reeds voor de operatie in 3D visualiseren!

De Global Care Clinic ® introduceert een nieuwe versie van postprocedure simulatie technologie door de integratie van een virtuele 3D simulator, inclusief een nieuwe 3D-volumetrische editor. Hierdoor biedt het de perfecte oplossing om volumes aan te passen op specifieke regio's van het lichaam zoals de borsten, en het resultaat te visualiseren in 3D! Dit geldt helaas niet voor de ietwat ‘uitgezakte’ borsten waarvoor een lifting meer aangewezen is.

Prijs €50 (Bij het boeken van een operatie krijgt u 25€ terug!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.