Ga naar inhoud

Sylvana :15 augustus 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik zal me even voorstellen, Omdat ik nieuw ben op dit forum, ik had al enige tijd

rond gesnuffeld en alle verhalen gelezen. Door de verhalen is elke dag te lang voor me,

ik kan gewoon niet meer wachten om dan eindelijk 'met borsten wakker te worden'

3 mei ben ik op een concult geweest bij het ACCZ. Toen ik binnen kwam schrok ik

toch wel even! De hele wachtkamer zat vol. Dus ik dacht 'Hmm dat wordt lang wachten'

Maar toen ik echter wilde gaan zitten., werd ik al naar binnen geroepen.

Mijn vriend keek me aan van "zo zo, dat komt niet vaak voor dat je zo snel geholpen wordt"

Eenmaal binnen zijn mijn vagen beantwoord en heb ik alle informatie gekregen die ik wilde.

Toen mochten we 'tieten'gaan uitzoeken. Heeeeerlijk toch' Ik heb van mezelf 70 A soms B

Maar dat ligt ook weer aan de winkel. Ik wilde graag volle C kleine D

Maatje 5 ging eerst in de pas bh. Maar ik vond zelf persoonlijk dat er nog wel wat bij kon!

Dus geef mij die 6 maar. ha ha Eenmaal gepast kwam de arst zelf. even kijken en voelen of het

allemaal zou lukken. Omdat ik best smal ben. Om een lang verhaal kort te maken

heb ik die dag gelijk een datum geprikt. 15 augustus Dat was toen nog een eeuwigheid wachten.

En heb ik maar een kalender gemaakt om de dagen af te strepen. Maar nu is het nog 14 dagen.

en komt het allemaal heel dichtbij. gezonde kriebels spelen op. Gelukkig ben ik de eerste week

niet alleen. En heb ik allemaal spulletjes geregelt om het voor mezelf makkelijk te maken.

Zodra mijn vriend weer gaat werken sta ik er wel alleen voor. Met 2 hondjes. maar gelukkig

hebben ze speciale riemen die je om je middel kan doen. Dus ik zeg.. Kom maar op met die

borsten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Sylvana,

Voor jou is het echt bijna zo ver. Spannend zeg. Ik kan ook echt niet wachten tot ik ze heb. Ik moet nog 58dagen wachten tot van Onselen met mij aan de slag gaat. Word jij door Kruppa of door van Onselen geopereerd?

Heel veel succes maandag en dan eindelijk word je wakker en heb je borsten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sylvana,

Voor jou is het echt bijna zo ver. Spannend zeg. Ik kan ook echt niet wachten tot ik ze heb. Ik moet nog 58dagen wachten tot van Onselen met mij aan de slag gaat. Word jij door Kruppa of door van Onselen geopereerd?

Heel veel succes maandag en dan eindelijk word je wakker en heb je borsten.

Groetjes

Hoi hoi, nou k ben alweer thuis, vandaag was de dag, alls viel me erg mee, dokter van Onselen, is erg aardig

en de mensen daar in t algemeen ook. Nu wel erg veel pijn, erge druk op de borst, en adem halen en opstaan

doet zeer, zelf plassen kan je ook wel vergeten.

groetjes, en jij veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat je dan nu al een berichtje typt. Laat je even lekker gewennen en doe niet te veel. Hoop dat je pijn snel minder wordt en het herstellen soepel zal verlopen. Ik hou je topic in de gaten voor wanneer je een verslagje schrijft over je dag, maar nu niet hoor, nu even niets doen!!

Sterkte

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 dagen veder en ik

Moet zeggen de pijn is er niet minderom!

De druk is wel wat erger geworden!

Zelf uit bed komen gaat iets beter! Als je een bed heb die je hoog kan zetten scheelt echt een stuk! Zelf plassen gaat ook beter! Het zijn nu echt steken van pijn, en enorme spierpijn zoals als de borsten als me bovenarmen! Ik slaap veel en dat helpt enorm! Maar kleine dingetjes als niezen/hoesten wil je niet voelen! Zelf lache doet pijn! Maar k ben al wel heeeel blij met ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sylvana,

Van harte gefeliciteerd met je boobs, hoeveel cc heb je gekregen? Ik ben 29 Juli geholpen door dr van Onselen, en ben erg tevreden, inderdaad de eerste 3 a 4 dagen pijn maar daarna gaat het echt stukken beter, tja wie mooi wil zijn....heel veel beterschap en pak je rust daar waar je het pakken dan, dan kun je straks lekker genieten van je boobs :1big_boobs: !

Liefs Ellie79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cc k heb geen idee haha! K weet alleen dat ik maat 6 heb gekregen! Had jij ook zo'n branderig gevoel? En nu trek de spierpijn nr me boven armen! Maar t gaat al beter als gisteren! En die band dat is toch wel een verschrikkelijk ding! Haha! Maarja ze zien er al best mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dag 2 met mijn nieuwe borsten is alweer byna om! Maandag 15 aug. Moest ik 9 uur aanwezig zijn in Bochelt duitsland! Daar kreeg ik gelijk een pijnstiller die 24 uur zou werken! Rond half 10 moest ik mee om me om tekleden! Dokter van Onselen kwam nog even fotos maken en leuke zonnetje op mijn borsten tekenen! Hij stelde mii erg op mijn gemak! Het infuus was gelukkig zo geprikt! Eenmaal afscheidt genomen van mijn vriend gingen ze mij aansluiten op de monitoren! Toen zei de arts nog 1 x dat k aan wat leuks moest denken... En k voelde me al wegzakken! Op dat moment moet jeje maar overgeven aan de medische kennis! Rond half 12 werd ik wakker en jawep met tieten...... Bibberend van de kou bleef k daar nog +- 30min! Toen werd k met een rolstoel naar mijn kamer gebracht! Kreeg wat te eten.! En moest nog even plassen! Dokter vab Onselen kwam nog even kijken en voelen! Alles is door de zuster nog goed uitgelegt! En werd met de rolstoel naar de auto gebracht! Gisteren had k echt heftig pijn! De borstspieren zijn flink opgerekt! Wat nu ook naar mijn boven armen schiet! Zelf uit bed komen lukt nu aardig! Terwijl gisteren dat echt niet aan de orde was! Alleen het punt dat k weer wil gaan liggen doet nOg erg veel pijn! Plassen lukt me nu ook aardIg alleen! K slaap byna heel de dag zodat alles goed tot rust komt! Mr me boobs zijn geweldig!!!! En daar gaat het om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, goed dat je weer terug bent en dat alles zo goed verlopen is.

Gelijk weer een positief puntje voor mij heb de operatie voor 13 oktober bij van Onselen gepland, al die positieve verhalen zijn goed om te horen.

Rustig aan en hoop dat je goed hersteld, hou je topic in de gaten zo kan ik een beetje het verloop van jou herstel volgen en weet ik een beetje wat mij te wachten staat.

Groetjes Dalmindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn wordt idd al minder! Die bh is alleen echt vreselijk! Die snijdt flink in me oksels! Tis nu meer spierpijn! En steken! Maar alles gaat beetje bij beetje beter! Slaap minder Als de eerste dagen! Al doet slapen wel wonderen! De rust pakken die ik pakken kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net lekker gedoucht en ik ben nu al helemaal verliefd op mijn 2 nieuw kanjers!!!! Vandaag weinig pijn gehad!

En dat na 3 dagen al! Toen de bh af was met douche had voelde k helemaal geen pijn en kon k goed adem halen! Dus tis echt aftelle tot dat ding afkan! Happy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meid,

Fin te lezen dat alles goed verlopen is en dat je blij met het resutaat :1big_boobs: Hoeveel cc heb je gekregen? Ik ben 29 Juli geopereerd door dr van Onselen en ben morgen 3 weken po, ben onwijs blij met het resultaat en het word elke dag mooier...dus dat beloofd wat voor jou meid. Geniet van je boobs en pak je rust daar waar je het pakken kan!

Lieve groetjes Ellie79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb maatje 6 gekregen! K heb geen idee hoeveel cc het is! Me bh maat van het accz is nu 70 D! Die is iets te ruim dus zal op een C uitkomen! Dat was ook mijn wens! Tot nu toe zien ze er mooi en gelijk uit! Alleen nog spierpijn! Maar dat wordt met de uren minder lijkt het wel! K heb de eerste dag tochwel even gedacht ' waar ben ik aan begonnen' maar nu!!! Kan niet wachten op volgendjaar zomer! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sophietjee,

Ik zweer bij het accz! Super gegaan alles van t begin tot t eind! Zoveel pijn ik dinsdag en woensdag had! Zo goed voel ik me nu! Alleen nog wat spierpijn! En we zijn nog maar 4 dagen veder! Af en toe nog een steek maar ik voel me super! En dan ga je al snel weer teveel doen! Terwijl je nog geen week geleden onder t mes lag! Kan snel gaan! Accz hb ook nog gebelt hoe het gegaan is de afgelopen dagen! Vond k erg netjes! En vandaag ben ik jarig en me huis vol mensen! En tuurlijk helpt vriendlief me! Maar k kan alles weer aan! Sta er zo van te kijken! Een blouse aangedaan en een mooie decollete kwam te voorschijn! Haha ilove it

Jij veel succes bij het consult! Spannend hoor!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.