Ga naar inhoud

Checklist borstvergroting


Aanbevolen berichten

Er is toch ook nog een ander topic over dit onderwerp? Er staat mij namelijk iets bij als, dextro,zout etc voor de terugreis?

Sport bh mee.. ;)

Nog meer tips?

ja klopt, maar werd in de shoutbox net gevraagd naar een topic zoals dit, en ik kon alleen dit vinden hihi...

Weet jij nog hoe de titel heette? Of wacht, ik zoek nog ff verder....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, L-girl,die Dextro deed het hem!! Die ingevoerd in de zoekbalk en tadaaaaaaaaaa, wat rolt eruit?

http://www.borstenforum.com/topic/11279-wat-nemennamen-jullie-mee-naar-de-operatie/page-2#entry258118

Dat is m he?


ja idd. dat is waar...... dextro maar dan ook voor van te voren !! omdat je niks gegeten hebt....

Volgens mij mag je geen dextro van te voren.. Als je zelfs geen kauwgum mag, dan mag dextro mijns inziens ook niet.... Of zeg ik nu iets stoms?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi....

ik heb het zo op mijn formuliertje staan:

geen make up geen / nagellak / acryl of gel nagel van de wijsvinger verwijderen! (dit is voor het hartslag apparaatje op de vinger)

geen contactlenzen geen crèmes / oliën of andere cosmetische producten

sieraden en piercings thuis laten

voor de operatie niks eten tot 23.00 de avond ervoor mag er voor het laatst gegeten worden.

tot 2 uur voor de tijd dat je aanwezig moet zijn alleen heldere het liefst suiker houdende dranken nuttigen:

zwarte koffie of thee zonder melk... suiker mag eventueel wel

water / limonade (geen jus d'orange) en geen dranken met vruchtvlees

geen alcohol niet roken en geen kauwgom

2 weken voor tot en met 2 weken na de ingreep stoppen met roken alcohol en drugs

wijde comfortabele kleding bij voorkeur kleding die niet over het hoofd hoeft en gemakkelijke schoenen

verder de voorgeschreven medicijnen volgens recept innemen

en na de ingreep 24 uur niet deelnemen aan het verkeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 1 augustus 2011 om 18:14 zei Vlinder:

Checklist als je een borstvergroting ondergaat

Enkele dagen voor de operatie

 

  • Zorg dat het vervoer naar de kliniek en weer naar huis, ongeveer 5 uur later, geregeld is.
  • Zorg voor kinderopvang.
  • Zorg voor opvang van de huisdieren. Ook de eerste dagen na de operatie is het uitlaten van de hond niet aan te raden.
  • Haal de voorgeschreven medicijnen op bij de apotheek.
  • Zorg dat de boodschappen zijn gedaan. Koop ook wat lekker makkelijke maaltijden voor de eerste dagen.
  • Koop, of leg klaar, makkelijk zittende kleren, vooral geen kleren die je over je hoofd uit moet doen.
  • Koop een cool-pack bij de drogist.
  • Maak een lijstje met de laatste zaken die je de chirurg wil vragen.


De dag voor de operatie

 

  • Zorg dat het huis "aan kant is". Opgeruimd, was en afwas gedaan etc. Daar heb je de eerste dagen geen zin in.
  • Haal wat boeken, tijdschriften of dvd's in huis. De eerste dagen ben je toch aan huis gekluisterd.
  • Zorg dat de spullen die je de eerste dagen nodig hebt niet in hoge kastjes of op hoge planken liggen. Kleding, eten enzovoort.
  • Leg een extra setje makkelijke kleren klaar.
  • Zorg dat het cool-pack in de koelkast ligt.
  • Leeg alle prullenbakken en breng vuilnis zakken weg.
  • Organiseer je badkamer. Alles bij de hand? Zodat je niet hoeft te reiken naar WC-rol, handdoeken etc.
  • Leg de route beschrijving klaar.
  • Laad je mobieltje op.
  • De dag vóór de operatie beter geen koffie en geen alcohol.
  • Eet nog iets lichts vlak voor het slapen gaan. De volgende dag nuchter!
  • Print deze checklist, en leg hem klaar om hem de morgen van de operatie nog even te bekijken.
  • Slaap lekker!
  • Zet de wekker op tijd, als je vroeg in de kliniek moet zijn.

 

 

De operatie dag

 

  • Op tijd op, geen gehaast!
  • Géén ontbijt.
  • Lekker douchen, haren wassen.
  • Geen make-up, geen crèmes, geen body-lotion!
  • Makkelijke kleren aan.
  • Misschien goed om een bril ipv contact lensen te dragen.
  • Neem een flesje water mee, voor de terug weg.
  • Leg de medicijnen die zijn voorgeschreven klaar.
  • Leg het laatste-vragen-lijstje klaar.
  • Ga op tijd weg! (ivm met eventuele files)
  • Succes!

 

Wat een toplijst vlinder!!!

ik vond cola op de terugweg ook fijn dan wel als je thuis komt! Tegen misselijkheid, wagenziekte of duizeligheid.

en zorg dat je lekker voorin zit als je snel misselijk wordt hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 minutes ago, Daantje73 said:

Misschien een rare tip, maar ik was ongesteld toen ik geopereerd werd. Ik raad aan geen tampon in te doen, die krijg je er niet uit. En om dat een ander te laten doen blehhhh hhhhhhh. 

:20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Daantje73 said:

Geschokt? Hahaha. Is mij niet overkomen hoor.

Ooooohhhh ik dacht van wel! Hahaha zag het al helemaal voor me. Mijn vriend zou me niet helpen hoor :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bruisend:

Ooooohhhh ik dacht van wel! Hahaha zag het al helemaal voor me. Mijn vriend zou me niet helpen hoor :45: 

Hahaha, nee joh. Maar het is maar wel goed dat ik daar vantevoren ineens over nadacht. Het is zo'n gewoonte een tampon te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 5 weeks later...

Haha dat is inderdaad een goeie wat betreft tampons... Gaat zo automatisch. 

 

Weet trouwens iemand vanaf wanneer je ongeveer weer je hond kunt uitlaten? Ligt er natuurlijk aan of ze op of onder de borstspier geplaatst zijn en hoe het herstel gaat. Maar vroeg me af wat jullie ervaringen of ideeën zijn? Ik ben namelijk single en heb een hond dus dat wordt een uitdaging. :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 Denk dat hier ook dezelfde regels voor gelden als niet tillen? 
Weet niet of je een hele brave hond hebt die niet trekt e.d. maar ik zou de hond zeker de eerste twee weken proberen door iemand anders uit te laten. 


Heb het zelf een keer noodgedwongen moeten doen omdat mijn man veel later thuis was uit z'n werk.
Riem om m'n middel vastgemaakt. Handen vrij en geen angst voor de hond die trekt. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker Ja daar was ik dus ook al bang voor... 

 

Ze loopt over het algemeen rustig aan de lijn maar ze heeft zo haar momenten waarop ze plots aan de lijn trekt of dat ik haar even moet corrigeren. Dus dat lijkt me te riskant.

 

De riem om je middel zou dan inderdaad een idee kunnen zijn. 

 

Vanaf wanneer heb jij het weer zelf gedaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 Pas in week 4 ben ik een keer met de ene hond naar de dierenarts gegaan, maar die luisterde heel goed en die was ook ziek dus die trok niet. De ander heb ik ook diezelfde week een keer uitgelaten maar op de momenten dat het buiten rustig was en met veel koekjes in m'n broekzak haha. 


Vanaf week 6 ben ik ze wel steeds gaan uitlaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk12:

@Rocker Ow oké.... :wacko: Dat gaat dan nog een heel geregel worden haha! 

 

Ja hihi je moet er wat voor over hebben :P Is helaas niet zo'n simpele operatie als iedereen denkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Anouk12:

@Rocker. Haha nee dat wist ik wel maar had stiekem wel gehoopt dat ik al eerder zelf mijn hond zou kunnen uitlaten. Soort van wishful thinking. :36:


Hahaha ja dat heb ik ook een paar keer gehad :45: 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Debbie van Esdonk
Op 1-8-2011 om 18:14 zei Vlinder:

Checklist als je een borstvergroting ondergaat

Enkele dagen voor de operatie

 

  • Zorg dat het vervoer naar de kliniek en weer naar huis, ongeveer 5 uur later, geregeld is.
  • Zorg voor kinderopvang.
  • Zorg voor opvang van de huisdieren. Ook de eerste dagen na de operatie is het uitlaten van de hond niet aan te raden.
  • Haal de voorgeschreven medicijnen op bij de apotheek.
  • Zorg dat de boodschappen zijn gedaan. Koop ook wat lekker makkelijke maaltijden voor de eerste dagen.
  • Koop, of leg klaar, makkelijk zittende kleren, vooral geen kleren die je over je hoofd uit moet doen.
  • Koop een cool-pack bij de drogist.
  • Maak een lijstje met de laatste zaken die je de chirurg wil vragen.


De dag voor de operatie

 

  • Zorg dat het huis "aan kant is". Opgeruimd, was en afwas gedaan etc. Daar heb je de eerste dagen geen zin in.
  • Haal wat boeken, tijdschriften of dvd's in huis. De eerste dagen ben je toch aan huis gekluisterd.
  • Zorg dat de spullen die je de eerste dagen nodig hebt niet in hoge kastjes of op hoge planken liggen. Kleding, eten enzovoort.
  • Leg een extra setje makkelijke kleren klaar.
  • Zorg dat het cool-pack in de koelkast ligt.
  • Leeg alle prullenbakken en breng vuilnis zakken weg.
  • Organiseer je badkamer. Alles bij de hand? Zodat je niet hoeft te reiken naar WC-rol, handdoeken etc.
  • Leg de route beschrijving klaar.
  • Laad je mobieltje op.
  • De dag vóór de operatie beter geen koffie en geen alcohol.
  • Eet nog iets lichts vlak voor het slapen gaan. De volgende dag nuchter!
  • Print deze checklist, en leg hem klaar om hem de morgen van de operatie nog even te bekijken.
  • Slaap lekker!
  • Zet de wekker op tijd, als je vroeg in de kliniek moet zijn.

 

 

De operatie dag

 

  • Op tijd op, geen gehaast!
  • Géén ontbijt.
  • Lekker douchen, haren wassen.
  • Geen make-up, geen crèmes, geen body-lotion!
  • Makkelijke kleren aan.
  • Misschien goed om een bril ipv contact lensen te dragen.
  • Neem een flesje water mee, voor de terug weg.
  • Leg de medicijnen die zijn voorgeschreven klaar.
  • Leg het laatste-vragen-lijstje klaar.
  • Ga op tijd weg! (ivm met eventuele files)
  • Succes!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.