Ga naar inhoud

Wordt dit een volle C-cup?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, help!

Hoe meer ik op deze site naar foto's kijk en topic's lees, hoe zenuwachtiger ik word :-( haha

Na twee zwangerschappen zijn ook mijn borsten veranderd in twee theezakjes (slappe kleine B, misschien wel A).

Ik had voor mijn zwangerschappen een volle B cup. Ik weeg 72 kilo (moeten nog wat zwangerschapskilootjes vanaf, haha) en ben 1.74cm lang.

Nu ben ik op consult geweest bij dr. van Onselen (accz kliniek) en hij heeft mij het volgende aanbevolen:

anatomisch, dual plane, 390 cc / kipfiet nr 5,5

Ik wil echt graag een C-cup. Niet groter!!!

Maar ik heb zo'n idee dat het groter wordt.

Wat denken jullie? Moet ik de kliniek bellen en om minder cc vragen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, help!

Hoe meer ik op deze site naar foto's kijk en topic's lees, hoe zenuwachtiger ik word :-( haha

Na twee zwangerschappen zijn ook mijn borsten veranderd in twee theezakjes (slappe kleine B, misschien wel A).

Ik had voor mijn zwangerschappen een volle B cup. Ik weeg 72 kilo (moeten nog wat zwangerschapskilootjes vanaf, haha) en ben 1.74cm lang.

Nu ben ik op consult geweest bij dr. van Onselen (accz kliniek) en hij heeft mij het volgende aanbevolen:

anatomisch, dual plane, 390 cc / kipfiet nr 5,5

Ik wil echt graag een C-cup. Niet groter!!!

Maar ik heb zo'n idee dat het groter wordt.

Wat denken jullie? Moet ik de kliniek bellen en om minder cc vragen?

Groetjes

hoi hoi

Ik denk dat als hij je dat aanraad naar na jou wens te hebben geluisterd hij wel weet wat ie doet,uiteindelijk hebben hun toch de ervaring ermee.

En ja t is inderdaad zo je moet erop vertrouwen ............

Ik zelf ben op 25 juli geopereerd en toen de tape werd verwijderd dacht ik ook van pfffffff die zijn echt te groot maar er zit dan ook behoorlijk zwelling in dus ja vertrouw erop en dan komt t wel goed denk ik.

Maar jij moet je wel een prettig gevoel hebben bij je beslissing lijkt me want uiteindelijk is t jou lijf !!!!!!!!!!!!!!!

gr van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee blauwoog :-)

Is het wat voor je om met zakjes water of rijst het uit te proberen? Zelf heb ik 27 juli 220-240 cc op de spier gekregen en dit aantal cc mocht ik zelf thuis uitzoeken met waterzakjes. Mbv digitaal weegschaaltje ging dat prima. Bij tweede concult vroeg mijn pc ernaar en zei pas daarna wat hij zelf in gedachte had (200cc) Voor mij werkte het op deze manier, maar begrijp dat jij dual plane krijgt? Dan is dat misschien toch anders hoor. Hoe dan ook succes! :116:

Groetjes Roentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben in februari ook door van Onselen geopereerd en heb 380cc gekregen. Ik kwam met passen uit op nr 5.

De cc's vallen bij iedereen anders uit en je moet echt op hem vertrouwe!

Het passen met pasprothesen geeft ook een vertekend beeld, ze zijn/lijken dan groter dan dat het in je eigen borst zit, en daarbij hebben anatomische prothesen meer cc nodig dan ronde prothesen om dat de vorm in een druppel is.

Iedereen die een borstvergroting heeft ondergaan draagt vaak een grotere bh-maat dan natuurlijke borsten, dit komt door de breedte van de prothese en niet door de grote van je borst.

Op even terug te komen op je vraag . . . . ik denk dat je met de 390cc een hele mooie natuurlijke C cup krijgt en ik zal daar zeker niet aan gaan twijfelen, en je moet het niet vergelijken met andere dames, want echt de één krijgt 390cc en komt op een E/F cup uit zeg maar en de ander komt met 390cc op hooguit een C cup uit!!

Vertrouw maar op van Onselen, het komt helemaal goed meis, al herken ik je onzekerheid en twijfel, zo zat ik in februari ook hier op het forum en wilde ik ook minder cc aanvragen, maar ben nu heel blij dat ik dat niet heb gedaan want ze zijn voor mij echt perfect nu!!

Heel veel succes meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, help!

Hoe meer ik op deze site naar foto's kijk en topic's lees, hoe zenuwachtiger ik word :-( haha

Na twee zwangerschappen zijn ook mijn borsten veranderd in twee theezakjes (slappe kleine B, misschien wel A).

Ik had voor mijn zwangerschappen een volle B cup. Ik weeg 72 kilo (moeten nog wat zwangerschapskilootjes vanaf, haha) en ben 1.74cm lang.

Nu ben ik op consult geweest bij dr. van Onselen (accz kliniek) en hij heeft mij het volgende aanbevolen:

anatomisch, dual plane, 390 cc / kipfiet nr 5,5

Ik wil echt graag een C-cup. Niet groter!!!

Maar ik heb zo'n idee dat het groter wordt.

Wat denken jullie? Moet ik de kliniek bellen en om minder cc vragen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo blauwoogje

ikzelf heb zelf een borstvergroting ondergaan ook omdat bij mijn de boel weg was door 3 zwangerschappen ik zag dat je 390 cc gaat krijgen

dit is als het goed is een low profile zoals ik heb kunnen zien ik ben van een a naar een tot nu toe d gegaan met 485 cc low profile

dus zou die 390 aan houden maar zeker zeggen kun je het nooit omdat het inderdaad bij iedereen ander uit valt maar wens je alvast succes

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate, bedankt voor je antwoord. Heeft me wel wat gerustgesteld. Ook doordat je zei dat de pasprothesen groter uitpakken dan in werkelijkheid.

Heb nog wel een vraag. Mag ik vragen hoe lang en hoe zwaar jij bent (kan ook in priveberichtje antwoorden haha).

Ik lees dat jij naar een D/E cup bent gegaan. Is het mensen opgevallen dat je een borstvergroting hebt ondergaan. Lijjkt me toch een groot verschil hihi.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik ben in februari ook door van Onselen geopereerd en heb 380cc gekregen. Ik kwam met passen uit op nr 5.

De cc's vallen bij iedereen anders uit en je moet echt op hem vertrouwe!

Het passen met pasprothesen geeft ook een vertekend beeld, ze zijn/lijken dan groter dan dat het in je eigen borst zit, en daarbij hebben anatomische prothesen meer cc nodig dan ronde prothesen om dat de vorm in een druppel is.

Iedereen die een borstvergroting heeft ondergaan draagt vaak een grotere bh-maat dan natuurlijke borsten, dit komt door de breedte van de prothese en niet door de grote van je borst.

Op even terug te komen op je vraag . . . . ik denk dat je met de 390cc een hele mooie natuurlijke C cup krijgt en ik zal daar zeker niet aan gaan twijfelen, en je moet het niet vergelijken met andere dames, want echt de één krijgt 390cc en komt op een E/F cup uit zeg maar en de ander komt met 390cc op hooguit een C cup uit!!

Vertrouw maar op van Onselen, het komt helemaal goed meis, al herken ik je onzekerheid en twijfel, zo zat ik in februari ook hier op het forum en wilde ik ook minder cc aanvragen, maar ben nu heel blij dat ik dat niet heb gedaan want ze zijn voor mij echt perfect nu!!

Heel veel succes meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniek

Bedankt voor je antwoord! Erg fijn.

Ik krijg inderdaad low of mediumprofile. Tja als ik jouw antwoord lees dan denk ik inderdaad dat 390 op een C-cup zal uitkomen. Ben jij ook door dr van Onselen geholpen? mag ik vragen hoe lang en hoe zwaar jij bent :-s

Nou ik denk dat ik het zo maar laat, maar ik ga het voor de operatie nog wel even heeeeel duidelijk zeggen dat ik niet groter dan een cup C wil, haha.

Groetjes

hallo blauwoogje

ikzelf heb zelf een borstvergroting ondergaan ook omdat bij mijn de boel weg was door 3 zwangerschappen ik zag dat je 390 cc gaat krijgen

dit is als het goed is een low profile zoals ik heb kunnen zien ik ben van een a naar een tot nu toe d gegaan met 485 cc low profile

dus zou die 390 aan houden maar zeker zeggen kun je het nooit omdat het inderdaad bij iedereen ander uit valt maar wens je alvast succes

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniek

Bedankt voor je antwoord! Erg fijn.

Ik krijg inderdaad low of mediumprofile. Tja als ik jouw antwoord lees dan denk ik inderdaad dat 390 op een C-cup zal uitkomen. Ben jij ook door dr van Onselen geholpen? mag ik vragen hoe lang en hoe zwaar jij bent :-s

Nou ik denk dat ik het zo maar laat, maar ik ga het voor de operatie nog wel even heeeeel duidelijk zeggen dat ik niet groter dan een cup C wil, haha.

Groetjes

hallo blauwoogje

ik ben idd door van onselen geopereert op 8 juli dus nog niet zollang geleden

ik ben 1.59 en 48 kilo een klein tenger vrouwtje hahaha ik zou eigenlijk 430 cc hp krijgen maar toen ik wakker werdt

na de operatie is dit 485 lp geworden ik denk omdat mijn borsten vrij breed zijn heb daar nog geen andwoord op gekregen

maar dat ga ik na vragen op de controle maar als ik de cc zie die er bij mijn zijn geplaatst vindt ik de cupmaat dus best klein

ook al ben ik er tevreden mee maar denk dat je wel op een c uit zal komen hoor wens je in iedergeval heel veel succes wanneer wordt je geopereert

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniek,

Ik word 15 augustus geholpen!

Oh dus jij had afgesproken om 430 cc te krijgen en dr Van Onselen heeft tijdens de operatie zelf besloten om daar 485 van te maken???

Mag dat zomaar?

Maar uiteindelijk ben jij misschien wel blij dat hij dat gedaan heeft, omdat je aangeeft je cupmaat best klein te vinden (anders waren ze nog kleiner).

Wat voor cupmaat wilde jij?

Groetjes

hallo blauwoogje

ik ben idd door van onselen geopereert op 8 juli dus nog niet zollang geleden

ik ben 1.59 en 48 kilo een klein tenger vrouwtje hahaha ik zou eigenlijk 430 cc hp krijgen maar toen ik wakker werdt

na de operatie is dit 485 lp geworden ik denk omdat mijn borsten vrij breed zijn heb daar nog geen andwoord op gekregen

maar dat ga ik na vragen op de controle maar als ik de cc zie die er bij mijn zijn geplaatst vindt ik de cupmaat dus best klein

ook al ben ik er tevreden mee maar denk dat je wel op een c uit zal komen hoor wens je in iedergeval heel veel succes wanneer wordt je geopereert

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniek,

Ik word 15 augustus geholpen!

Oh dus jij had afgesproken om 430 cc te krijgen en dr Van Onselen heeft tijdens de operatie zelf besloten om daar 485 van te maken???

Mag dat zomaar?

Maar uiteindelijk ben jij misschien wel blij dat hij dat gedaan heeft, omdat je aangeeft je cupmaat best klein te vinden (anders waren ze nog kleiner).

Wat voor cupmaat wilde jij?

Groetjes

hallo blauwoogje

nou ik zelf wou graag een c cup dus vindt de maat niet teklein maar omdat 485 cc best veel is vindt ik een d

een beetje tegen vallen ben uit eindelijk blij met een d cup maar als ik dan kijk naar de meeste hier

die met 300 al naar een e cup gaan en ik met 485 naar d vindt ik het verschil zo groot snap je

ben er wel reuze blij mee hoor en ik denk dat dr van onselen onder de operatie pas echt ziet

wat je nodig hebt zou anders niet kunnen zeggen waarom hij die keuze heeft gemaakt maar dat zal ook mijn eerste vraag zijn als ik hem

zie maar vindt het wel een hele goede dr en een hele lieve die echt luistert naar wat je wil en dat is belangrijk

en mischien als hij de hp bij mijn had gepakt dat dit niet mooi was geworden hij weet het beste wat er bij je past

en weet zeker dat je heel blij gaat zijn want ken het om lege thee zakjes tehebben schaamde me zo erg heb al zeker 15 jaar niet meer gezwommen

en nu als ik even de kliniek bh uit heb en de martelband voel ik me echt weer vrouwelijk en kan niet wachten dat ik weer kan gaan zwemmen

ben je er wel al uit of je je eigen door dr van onselen laat opereren of heb je nog andere consulten

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moniek,

Ja daarom word ik ook steeds zo zenuwachtig. dan zie ik iemand anders met minder cc dan dat ik krijg, en zij vertellen vol trots dat ze nu een D/E cup hebben.

Maar misschien is dat ook merk-afhankelijk ofzo.

Ik word zeker door dr van Onselen geopereerd de 15e. Dat staat vast! Heb er zo zin in, al zie ik we tegen het herstel op. Moet na twee weken weer werken en wil niet dat mijn collega's het weten. Hopelijk heb ik dan niet zo pijn meer en loop ik er gewoon fitjes bij hahahaha.

Bedankt voor je snelle antwoorden deze avond. Heb ook besloten het gewoon bij 390 cc te laten, maar ik ga het nog wel even heel duidelijk bespreken met dr Van Onselen, voordat het mes erin gaat :-)

groetjes

hallo blauwoogje

nou ik zelf wou graag een c cup dus vindt de maat niet teklein maar omdat 485 cc best veel is vindt ik een d

een beetje tegen vallen ben uit eindelijk blij met een d cup maar als ik dan kijk naar de meeste hier

die met 300 al naar een e cup gaan en ik met 485 naar d vindt ik het verschil zo groot snap je

ben er wel reuze blij mee hoor en ik denk dat dr van onselen onder de operatie pas echt ziet

wat je nodig hebt zou anders niet kunnen zeggen waarom hij die keuze heeft gemaakt maar dat zal ook mijn eerste vraag zijn als ik hem

zie maar vindt het wel een hele goede dr en een hele lieve die echt luistert naar wat je wil en dat is belangrijk

en mischien als hij de hp bij mijn had gepakt dat dit niet mooi was geworden hij weet het beste wat er bij je past

en weet zeker dat je heel blij gaat zijn want ken het om lege thee zakjes tehebben schaamde me zo erg heb al zeker 15 jaar niet meer gezwommen

en nu als ik even de kliniek bh uit heb en de martelband voel ik me echt weer vrouwelijk en kan niet wachten dat ik weer kan gaan zwemmen

ben je er wel al uit of je je eigen door dr van onselen laat opereren of heb je nog andere consulten

groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moniek,

Ja daarom word ik ook steeds zo zenuwachtig. dan zie ik iemand anders met minder cc dan dat ik krijg, en zij vertellen vol trots dat ze nu een D/E cup hebben.

Maar misschien is dat ook merk-afhankelijk ofzo.

Ik word zeker door dr van Onselen geopereerd de 15e. Dat staat vast! Heb er zo zin in, al zie ik we tegen het herstel op. Moet na twee weken weer werken en wil niet dat mijn collega's het weten. Hopelijk heb ik dan niet zo pijn meer en loop ik er gewoon fitjes bij hahahaha.

Bedankt voor je snelle antwoorden deze avond. Heb ook besloten het gewoon bij 390 cc te laten, maar ik ga het nog wel even heel duidelijk bespreken met dr Van Onselen, voordat het mes erin gaat :-)

groetjes

hallo blauwoog

het herstel zodat ik heb ervaren en nog ervaar hahha want ben pas 3 weken geleden geopereert ging tamelijk goed kan nu na 3 weken eigenlijk alle weer behalve mn handen boven het hoofd gaat wel maar mag absoluut niet na 2 weken kun je langzaam de draad weer op pakken ik wil je niet bang maken maar bij mijn waren de eerste en tweede dag echt een hel had geen pijn aan mn spieren maar aan mn midde rif ik denk doordat de bh zo knelde maar vanaf dag 3 ging het allemaal stukken beter en had nauwelijks nog pijn en ben blij dat ik die stap gezet had ook ik neusde heel veel rond hier op het forum

dat helpt echt als je de vehalen leest dan weet je ongeveer wat je te wachten staat ook al ervaart iedereen wat anders de meeste verhalen komen toch overheen met wat ik heb ervaren zo wordt je ook een stuk wijzer het is zo 15 augustes dus echt spannend ik hoop dat je ff op het forum laat weten hoe het is gegaan en wens jeveel succes dadelijk als je alles achter de rug hebt ben je zeker heel blij geloof me groetjes moniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.