Guest Eva Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Hoi, Ik weet niet of ik hier zo'n gewoon voorstel praatje moet doen, want zag in deze afdeling alleen operatie verslagen enzo staan, maar die zag ik ook in het deel over operatie verslagen? Hihi sorry snap het niet helemaal, maar zal me toch even hier voorstellen. Ik ben Eva, ben 22. Heb 3 jaar geleden een borstvergroting gehad. In Belgie, kliniek Beaucare, bij dr. Plovier. Ben van 75AA naar 75C gegaan, met 270cc ronde, onder de spier. Was al die tijd tevreden. Maar nu de laatste tijd iets minder.. Ik ben in gewicht, vanwege medicijnen, 20 kilo aangekomen, en jawel, m'n borsten dus ook.. in plaats van 75C zit ik nu dus met 80D en ik vind het verschrikkelijk. Ik vond ze eigenlijk al wat te groot.. (ik vertrouw er niet op dat er 270cc in zit, maar ik denk 300cc, dat was hij namelijk van plan totdat ik vlak voor de operatie het nog even navroeg en toen zei dat ik echt die 270 wilde, hij zei dat dat oke was, maar ik ben bang dat ie toch de 300 gedaan heeft?) Maar nu zijn ze echt huge en daarnaast, ze doen me pijn. Kan geen goede beha's vinden en vooral met slapen zitten ze in de weg. Hoe moet ik liggen? Vandaar dat ik maar weer eens ben gaan zoeken op internet. Zat toen op het .nl forum, maar was ik al lang niet meer geweest. Die doet het nu niet en vandaar dat ik hier terecht ben gekomen (beter ook, want bij dat andere forum mocht je niets typen en het werd alweer weggehaald..) Soms heb ik de neiging die dingen eruit te laten halen. Ze voelen niet als van mij, ze zitten in de weg, ze doen pijn.. Aan de andere kant, ze zien er mooi uit, ze zijn symmetrisch en als ik eraan denk wat voor trauma ik had voordat ik ze had.. Nee, ik wil echt niet meer zonder.. de oplossing voor mij is weer afvallen! (wat sowieso ook wel nodig is) Ben dan weer bang dat er vel over is of het er raar uit gaan zien en wat dan ook.. maar dat zien we dan wel.. Ik hoopte gewoon dat ze als 'echt' zouden voelen, maar in mn hoofd zijn het nog steeds siliconen die niet voelen als mijn lichaam, Dat viel me tegen. Hm ik weet niet wat ik nog meer moet vertellen.. dus.. vraag maar raak! X Eva Link to comment Share on other sites More sharing options...
--JinXx-- Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 Hoi Eva Allereerst welkom op .com Je zegt, dat je laatste tijd aardig wat bent aangekomen, door medicijnen..? Is het dan wel mogelijk om je gewicht ook weer kwijt te raken, of slik je nog steeds medicijnen? Verder denk ik, als je afvalt, dat het met teveel vel mss wel mee zal vallen, want je bent 'pas' 22 , dus je huid kan denk ik best nog wel een eind terugtrekken. Ik heb van mezelf altijd 75C gehad, maar na ook (meerdere keren) zo rond de 20 kg aangekomen en afgevallen te zijn, is nu de rek er wel uit.. maar ik ben dan ook inmiddels 41 haha! De eerste keer, dat ik zoveel aangekomen was, zat ik ook op 80D, maar na 20 kg weer kwijt te zijn zat ik netjes weer op de 75C.. Wie weet valt het allemaal mee, meis! Ik ben zelf wel op consult geweest bij Beaucare (Dr. Vrambout) en ik kreeg bij hem idd ook de indruk, dat ze eerder groter dan kleiner er in stoppen! Bij mij zei ie, nogal nonchalant vond ik, dat er een 400cc of zo in zou gaan.. Ik weet wel, dat Dr. Plovier héél goed staat aangeschreven, daarom vind ik ook jammer, dat hijzelf de consults niet doet! Hoe was jouw ervaring met hem? Is het een aardige man, luisterde ie een beetje naar je wensen? ( zal denk ik niet, als jij al vermoed dat ie er 300 ipv 270 in heeft gedaan)... Ik zat ook op .nl en daar stond heel veel over belgische klinieken op idd... hier moet dat nog komen denk ik, maar dit forum is tenminste bereikbaar hahaha!! Liefs, Patricia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eva Posted June 10, 2009 Share Posted June 10, 2009 Dr. Plovier zelf was een heel aardige man, nog een jonge man, en hij luisterde echt vond ik!Alleen, we hadden het helemaal niet over het aantal cc gehad, maar meer met plaatjes erbij wat ik wilde. Vandaar dat ik bang ben dat hij toch die 300 heeft gedaan, omdat ik ps 1 minuut voor de operatie zei dat ik echt minder wilde. Misschien had hij het niet op voorraad en dacht hij: ze komt er toch nooit achter? Of is dat te ver gezocht?Ik ben gestopt met medicijnen idd en nu hard bezig weer wat af te vallen.. Hoop idd dat er nog wel wat rek in zit haha, maar ik heb dus wel heel erg striae.. hebben meer mensen dit? Echt paarse strepen, heel erg lelijk! Ik weet dat ze na verloop van tijd wel wit worden ipv zo gekleurd, maar dan nog, bah.Ik geloof niet zo in de cremes die daarvoor moeten werken, maar ga het toch eens proberen..Ik heb mezelf voorgenomen toch maar tevreden te zijn. Oke, het is niet helemaal wat ik had gewild. Maar de vorm is mooi, geen complicaties.. alleen met slapen zitten ze zo in de weg! Is het slecht om s nachts een sportbeha te dragen? Gewoon voor altijd zegmaar? Want dat vind ik veel fijner, maar heb ooit gehoord dat het niet goed is!Groetjes Eva Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts