mamavan3

SCHAAMLIP-VERKLEINING

Recommended Posts

nou rox...your absolutly right. En zo denk ik er zelf over. Dit is ook iets waar verder niemand wat vanaf weet behalve manlief. Ik schaam me er kapot voor. Elke keer smoesjes verzinnen op het werk dat ik ff de benen moet strekken.......pff krankjorum word je ervan. Eerst ff op holiday en dan naar de dok! En uhhh manlief heeft vanmorgen gezegd dat ik het moet laten weghalen, maar ga het eerst via de ziekenfonds proberen!

hahaha prachtige opmerking van die piemelvergroting!!

maar ik wou met mijn reactie niemand voor het hoofd stoten, maar het was mij meer te doen om het ïnderdaad mee laten slepen in onnodige cosmetische ingerepen.

nogmaals met klachten en hinder geef ik iedereen groot gelijk!! , en ja er word ons helaas vaak veel aangepraat wat niet nodig is en dat is soms wel jammer. en idd een borstvergroting is natuurlijk "in de meeste gevallen" ook alleen maar cosmetisch . en ja we zijn nou eenmaal ijdele wezens . ik vind het wel lijken alsof we alsmaar kritischer worden en dat we dingen aan gaan passen die niemand ziet in ons eigen onzekerheid.

xxx

Precies! zo is het, ik zag je reactie niet als iemand voor het hoofd stoten hoor, ik denk ook eigenlijk niemand niet, maar wou hierop een andere kant laten zien.. vandaar dus mijn reactie..

@ jen goed dat je man het inziet en hij je hierin steunt, en ik denk dat je niet voor 1 sept al geholpen bent, dus kan je mijn verslag ook nog lezen van hoe het is gegaan etc...

en even over de borsten tussendoor, mijn man houd niet van dikke tieties!! (meer een billenman) en vind volle lipjes zelfs sexy, ongelooflijk maar waar... maar hij weet en ervaart de hinder van de lipjes en weet hoe ik me voel over me tieties dus heeft hij zoiets van ik hou van jou en heb graag dat jij je lekker voelt en neemt mij hopenlijke D cup straks voor lief.... en ik ben blij dat hij zo is en denkt!, wat als hij het onzin vond of zegt je doet maar maar ik vind het dan lelijk...dan ben je als vrouw van de man waarvan je houd ook niet blij want juist in de ogen van je eigen vent wil je mooi en sexy zijn...(tenminste ik dan

)

Ik voel me ook niet voor het hoofd gestoten hoor!! Ik vind het wel leuk om ieders mening te lezen!

Iedereen moet natuurlijk doen (of laten) waar hij/zij zich prettig bij voelt!

En ik moet eerlijk zijn.. "vroeger" riep ik altijd dat je blij moet zijn met wat je hebt ookal heb je niks (borsten) en om in een gezond lijf te laten snijden was ik het niet mee eens!

Maar ik moet zeggen... ik ben ook niet blij met "wat ik nu heb" (een hangbuik en flubbertietjes wel te verstaan) En neem die woorden dan ook met schaamte terug!!! hahaha Want look at me now! Op de wachtlijst bij de PC om mijn boobs weer in vorm te krijgen en een buikwandcorrectie uit te laten voeren!

En nou is die buik echt wel nodig... want daar ondervind ik best wel lichamelijk last van. Maar die borsten... das echt om mijn onzekerheid weg te nemen! en me zelf lekker in me vel te laten voelen!

Dus nogmaals, doe waar je je prettig bij voelt en F*CK de rest!

hahah ja toch?!

:59: precies!

Ik voel me ook niet voor het hoofd gestoten hoor!! Ik vind het wel leuk om ieders mening te lezen!

Iedereen moet natuurlijk doen (of laten) waar hij/zij zich prettig bij voelt!

En ik moet eerlijk zijn.. "vroeger" riep ik altijd dat je blij moet zijn met wat je hebt ookal heb je niks (borsten) en om in een gezond lijf te laten snijden was ik het niet mee eens!

Maar ik moet zeggen... ik ben ook niet blij met "wat ik nu heb" (een hangbuik en flubbertietjes wel te verstaan) En neem die woorden dan ook met schaamte terug!!! hahaha Want look at me now! Op de wachtlijst bij de PC om mijn boobs weer in vorm te krijgen en een buikwandcorrectie uit te laten voeren!

En nou is die buik echt wel nodig... want daar ondervind ik best wel lichamelijk last van. Maar die borsten... das echt om mijn onzekerheid weg te nemen! en me zelf lekker in me vel te laten voelen!

Dus nogmaals, doe waar je je prettig bij voelt en F*CK de rest!

hahah ja toch?!

f*ck de rest is ook mijn motto!

Femmy,

Even voor de duidelijkheid.... ik vergelijk het niet met een piercing hoor! hahah maar bedoelde meer met de genezing dat je "doos" over het algemeen snel geneest! hihi

liefs

Owhhhhhhhhh hahhha ik dacht al hihihi nee ok je hebt gelijk het geneest heel snel inderdaad!

Ik heb geen last van die van mij, ze zijn niet te groot, maar wel wat groter (volgens mij is dat normaal?) maar toch zou ik me er gerust aan laten helpen. Ik vind het namelijk niet zo mooi. Maar heb er geen last van tijdens het fietsen oid.

Ik vind het knap dat je het laat doen, hoelang mag je dan geen sex hebben? Oei lijkt me wel pijnlijk, je borsten laten doen én daar beneden...

Ik zou het wel overwegen om ooit te doen.. de stappen worden steeds kleiner nu en nja... een mooie punani is ook wel nice hahaa

En zelfs deed iemand het om een mooie poes te krijgen, dat moet iedereen voor zichzelf weten!

ben het er wel mee eens dat tegewoordig het ideaal beeld wel hoog ligt, er word altijd maar gedaan alsof je grote borsten moet hebben en een mooi klein poesje!! Ik vind het eigenlijk gewoon sneu, zeker die meiden van 16 die er helemaal in mee gaan...

Maar goed zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar....

hallow,

Ik wil even laten weten dat ik deze operatie heb geannuleerd, 1 ik ben een scheiterd.., 2 ik heb er niet zoveel hinder van als sommige anderen, ik heb foto's op het net gezien en dan mag ik echt nog niet klagen...en dat af en toe dat ik merk dat ze er zijn in de negatieve zin vind ik het achteraf toch niet waard om het te laten doen.., dus ik hou mijn "volle doos" ik moet zeggen ik zag/zie al tegen de BV op, moet dit er echt niet bij BRRRRR.....

denk dat het en verstandige keuze is, ik vind behalve bij extreme overlast moet je niet aan dat soort dingen knutselen, de kans dat het erger word of andere klachten zijn er natuurlijk ook!

xx

Oh oke, hoop dat je geen spijt krijgt van je beslissing!!

wat een moedige beslissing. Ik denk een weloverwogen beslissing anders had je hem niet genomen.

Ik moet nog ff de ballen verzamelen om naar de dokter te gaan. Ik heb zo geen zin om met mijn benen wijdt te gaan bij mijn huisarts...pfffff en dan vervolgens weer de huisarts leuk tegen te komen op het hockeyveld.......

Ja das wel ff vervelend he Jenn, heb je geen meerdere dokters? anders kun je altijd nog naar een andere gaan.

bij mij zit er een vrouw en een man, dus als ik ooit vrouwelijke problemen heb, dan ga ik dus mooi naar die vrouw

ja hahaha hebben wij hier ook....maar iok kom haar dus altijd tegen hier in het dorp;)