Ga naar inhoud

SCHAAMLIP-VERKLEINING


mamavan3

Aanbevolen berichten

Femmy,

Even voor de duidelijkheid.... ik vergelijk het niet met een piercing hoor! hahah maar bedoelde meer met de genezing dat je "doos" over het algemeen snel geneest! hihi :133:

liefs

Owhhhhhhhhh hahhha ik dacht al hihihi nee ok je hebt gelijk het geneest heel snel inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb geen last van die van mij, ze zijn niet te groot, maar wel wat groter (volgens mij is dat normaal?) maar toch zou ik me er gerust aan laten helpen. Ik vind het namelijk niet zo mooi. Maar heb er geen last van tijdens het fietsen oid.

Ik vind het knap dat je het laat doen, hoelang mag je dan geen sex hebben? Oei lijkt me wel pijnlijk, je borsten laten doen én daar beneden...

Ik zou het wel overwegen om ooit te doen.. de stappen worden steeds kleiner nu en nja... een mooie punani is ook wel nice hahaa :3::4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zelfs deed iemand het om een mooie poes te krijgen, dat moet iedereen voor zichzelf weten!

ben het er wel mee eens dat tegewoordig het ideaal beeld wel hoog ligt, er word altijd maar gedaan alsof je grote borsten moet hebben en een mooi klein poesje!! Ik vind het eigenlijk gewoon sneu, zeker die meiden van 16 die er helemaal in mee gaan...

Maar goed zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hallow,

Ik wil even laten weten dat ik deze operatie heb geannuleerd, 1 ik ben een scheiterd.., 2 ik heb er niet zoveel hinder van als sommige anderen, ik heb foto's op het net gezien en dan mag ik echt nog niet klagen...en dat af en toe dat ik merk dat ze er zijn in de negatieve zin vind ik het achteraf toch niet waard om het te laten doen.., dus ik hou mijn "volle doos" ik moet zeggen ik zag/zie al tegen de BV op, moet dit er echt niet bij BRRRRR.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een moedige beslissing. Ik denk een weloverwogen beslissing anders had je hem niet genomen.

Ik moet nog ff de ballen verzamelen om naar de dokter te gaan. Ik heb zo geen zin om met mijn benen wijdt te gaan bij mijn huisarts...pfffff en dan vervolgens weer de huisarts leuk tegen te komen op het hockeyveld....... :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das wel ff vervelend he Jenn, heb je geen meerdere dokters? anders kun je altijd nog naar een andere gaan.

bij mij zit er een vrouw en een man, dus als ik ooit vrouwelijke problemen heb, dan ga ik dus mooi naar die vrouw :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

"ik zou het ook graag willen"wilde ik typen. Nee ik wil het niet graag ...maar ik wil me er wel graag aan laten helpen.

Ook ik heb te veel vel, heb wel eens gemeten, weet zo niet meer hoe en wat. Maar ook ik heb PIJN! Tijdens seks, tijdens te lang zitten op een stoel, tijdens 5 minuten fietsen, tijdens dunne ondergoed en dan een spijkerbroek aan...ik wou dat ik het zo kon veranderen maar ik zie zo onwijs tegen de operatie op. Ik durf het niet! Maar ik ben eigenlijk zo zat van de pijn. Ik heb hier ook al jaren last van.. maar naar de dokter gaan ho maar. Voor de borstvergroting wilde ik naar de dokter gaan en had ik alle moed bij elkaar gespaard en zou moeders een afspraak maken (ja durf zelf niet, heel stom, weet niet wat ik moet zeggen) maar heeft ze nooit gedaan....

En nu wil ik eigenlijk niet meer omdat ik dan net zo'n plastisch chirurg mokkel ben die van alles laat veranderen aan haarlichaam. Neppe tieten en dan ook nog schaamlip verkleining.... :blush:

Wilde eerst niks plaatsen omdat ik niet heel onbekend ben hier en mensen makkelijk kunnne raden wie ik ben (die mij kennen) maar goed ik wilde het ook kwijt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo

Ik zat een beetje te snuffelen op het forum tot ik deze tegen kwam

Ik heb zelf 2 jaar geleden een schaamlipcorectie ondergaan ik had al jaren last van pijn

bij het fietsen sexen en elke keer als ik naar de wc ging sisten het omdat het gewoon open lag

dus na ongeveer 5 jaar er mee gelopen te hebben heb ik maar me schaamte achter me laten liggen en ben

ik naar de dokter geweest die zag het en verwees mij gelijk door naar de gynaecoloog

eenmaal daar zag ze het gelijk en kon ik een maand later al terecht voor een operatie

ik werd er gelijk zenuwachtig van toen was de dag ik paar uur wachten tot ik aan de beurt was en voor ik het wist lag ik weer terug op de zaal ik mocht pas naar huis als ik geplast had ik was hartstikke bang dat het pijn ging doen maar viel gelukkig mee de eerste week heb ik niet veel gedaan daarna ging het allemaal goed als de hechtingen los gaan zitten doet het wel even pijn na een maand was het helemaal genezen en en kon ik pas echt genieten van de seks er ging een deur voor me open !

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vorige maand ook mijn gynaecoloog eindelijk durven aanspreken erover.

Ik sukkel er al mee sinds mijn bevallig. Pijn met alle "cliché's" :D fietsen, seks, spannende broeken,...

Vandaag papieren bij mutualiteit binnen gedaan, normaal wordt alles terugbetaald. Anders kost het mij 250euro...

Heb wel zenuwen... er mag 1,5cm af... is veel vind ik. Hopelijk niet teveel last van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

9 januari is het zover...

Ik heb er wel schrik voor. Nog nooit onder volledige verdoving geweest.

Maar ga toch blij zijn als het gebeurd is. Eindelijk die schaamte weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis,

Ik ben hier al eens aan geopereerd. Ik was toen 14 jaar en bij mij waren ze extreem groot. Ik zelf had er geen idee van en dacht dat het hoorde. Als ik ging fietse propte ik ze gewoon naar binnen. Tot ik op een dag uit de douche kwam en mijn moeder binnen liep. Die schrok en zei... Buk jij eens..... En de volgende dag zat ik bij de huisarts en een paar weken later hebben ze mijn binnenste schaamlippen verkleind. Ik kan me niet echt herinneren dat ik pijn had en volgens mij ging ik na een week weer op de fiets naar school......

De dokter die het gedaan heeft kan ik me ook niet meer herinneren maar het was in ieder geval gewoon in een ziekenhuis.

Heel veel succes ermee en ik zou zeggen, laat je gewoon helpen als je er last van heb. Ik heb nooit ergens last van en ik heb nu een prachtig doosje zelfs na het baren van een kind. hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anja80: woww, best raar dat je moeder schrok, op haar leeftijd weet je toch inmiddels wel dat niet iedereen er het zelfde uitziet..

Misschien was het inderdaad groter dan gemiddeld bij jou, maar jij gaf aan er geen last van te hebben en het dus cosmetisch was.

Ik heb het mede voor de 'look' gedaan hoor, maar omdat ik het zelf wilde en ik had er ook last van bij het fietsen. Mijn moeder snapte dat ik het wilde, maar had liever gehad dat ik nog even wachtte omdat ik nog zo jong was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah ik vind dit een nare zaak hoor, dat is toch iets wat een kind moet beslissen als zij zelf volwassen is.

je word op die manier toch door je eigen moeder voor gek gezet ,vind ik dan!

Zo van ,nee dat kan echt niet.......je eigen mama!!!!

Ik zou ziets nooit tegen mn eigen dochters zeggen,ook al zou ik t denken(sterker nog,t zou niet eens in mn hoofd opkomen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 dagen...

Toch een beetje schrik.... Meer schrik voor de verdoving dan de operatie zelf :20:

Ik doe het vooral om geen pijn/hinder meer te hebben maar toch ook een beetje voor de looks hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.