Ga naar inhoud

SCHAAMLIP-VERKLEINING


mamavan3

Aanbevolen berichten

Dames,

Ik wist niet waar ik deze topic moest openen, dus heb het maar hier gedaan....het is misschien een vreemd onderwerp, maar volgens mij komt dit probleem vaak voor, maar word er niet zo over gesproken.., ik heb dus wel last van mijn lippen...( zo het is eruit), nu ben ik alleen nieuwschierig hoeveel dames het ook hebben... :rolleyes:

Ik ben benieuwd of hier ook dames zijn die last hebben/gehad van hun "kleine' schaamlippen, en zich hieraan hebben laten helpen door ze operatief te verkleinen.. hier ben ik zo nieuwschierig naar lees graag een ervarinsverhaal..

Of zijn er dames die wel last hebben en er over denken zich te laten opereren??

Ik wil dit onderwerp graag bespreekbaar maken ipv er over te zwijgen.. zeg maar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey dit vind ik een goeie topic die je geopend heb.

Want ik denk dat hier nog redelijk veel taboe op rust.

Ik heb zelf geen problemen met mijn schaamlippen maar ik ken wel dames in mijn omgeving die er serieus over nadenken om er wat aan te laten doen.

Er zijn denk ik best veel vrouwen die last hebben van te grote "kleine schaamlippen"

Ik hoorde dat het rond de 1500€ kost?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dit vind ik een goeie topic die je geopend heb.

Want ik denk dat hier nog redelijk veel taboe op rust.

Ik heb zelf geen problemen met mijn schaamlippen maar ik ken wel dames in mijn omgeving die er serieus over nadenken om er wat aan te laten doen.

Er zijn denk ik best veel vrouwen die last hebben van te grote "kleine schaamlippen"

Ik hoorde dat het rond de 1500€ kost?

Nou ik ga wat opbiechten.... als ik mijn bv krijg word er ook een stuk van mijn kleine lippen gehaald, ook van mijn hoedje... niet zoveel dat er niks meer is, maar wel dat het niet uitpuild en ik er geen hinder meer van ondervind in kleding en met name met de sex!!, geloof me als die dingen in de weg zitten en mee naar binnen gaan ben je eerst 5 min bezig alles goed te leggen voor je zonder pijn verder kunt en kwa cm is het niet zoveel, 1,5 a 2 cm te veel..

dus ik ben heel erg benieuwd naar een ervarings verhaal, want ben ok hiervoor eigenlijk doodsbenauwd!!

de kosten voor mij zijn 1000,- extra bij de BV op,er is geen extra verdoving nodig, lig toch al plat.... de kosten varieren bij verschillende PC's van 1300-2500

En ik zeg; ik SCHAAM me niet (meer) voor mijn SCHAAMlippen, maar als je er hinder aan ondervind dan zeg ik vot-er-met!! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken helemaal wat je zegt. Die persoon die ken vertelde me dat ook. Schaamte bij de sex, last met de sex. Bang dat iemand ze ziet zitten in bikini.

Ze zei zelfs eens tegen me, ik kan ze haast oprollen anders ga ik er nog op zitten ook :lol:

Ze heeft een beetje droge humor en een gezonde dosis zelfspot ;)

Maar het is wel een probleem als je het heb.

Dus ik vind het stoer van je dat je het aandurf. In de zin dat je toch wel even wijdbeens bij je pc moet liggen :mellow:

Heel slim dat het gelijk laat doen met je bv, scheelt je toch kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wat goed van je dat je hier een onderwerp over opent, is toch wel een taboe!

Gelukkig heb ik er zelf geen last van.. Maar heb wel eens foto's gezien, en dan kan ik me echt voorstellen dat je er iets aan laat doen!

Heb je er ook last van als je zit enzo ? En zie je ze ook echt uitsteken als je bijv. staat?

Vind het knap van je dat je er meteen er iets aan laat doen tegelijkerteid met je bv..

Heb je na de operatie er veel last van ?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamavan3,

Ik vind het super dat je je verhaal hier neerzet ik denk namelijk ook dat hier een taboe op rust. En daar begrijp ik totaal helemaal niks van! Ik heb ik zelf geen last van maar als dat wel zo zou zijn geweest had ik hier zeker wat aan laten doen. Ik hoop dat het allemaal niet zo pijnlijk is straks :ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pjieuw dit vind ik best heftig en we knap van je dat je dit durft te delen hier. 35.gif

het lijkt me doodeng zoiets,brrr.

Ik zou het niet durven mezelf kennende, dus respect voor je beslissing. smile.gif

heb er ook nog nooit over nagedacht,ben gelukkig erg tevreden over mn lipjes lolol.cool.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het eerlijk gezegd super dat je dit hier aanhaalt! vind het altijd geweeeldig als mensen gewoon een taboe durven doorbreken , respect..

Ik kan me voorstellen dat je overweegt er iets aan te doen als je er echt last van hebt. Als ik eerlijk moet zijn denk ik wel dat het pijnlijk kan zijn de eerste dagen.. Het is een operatie waarvan ik ze enkel nog maar zou overwegen moest ik er echt echt last van ondervinden , zeker niet voor het uitzicht .. Maja ik heb dan ook niet zo een hoge pijngrens vrees ik. Ik heb ook niet zo een kleine schaamlippen, ze komen piepen zeg maar. Ik ondervind er eigenlijk wel niet echt last van dus wat mij betreft kunnen ze rustig blijven zitten :-)

Ik duim alvast voor je dat het niet te pijnlijk zal zijn en dat het een super resultaat wordt!!!!

grts Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijnlijk is het best wel een beetje, ken iemand die het ook heeft laten doen.

Die kon een week echt niet normaal zitten en lopen :11:

Maar achteraf meer als waard geweest voor die persoon, want je bent gewoon van een hoop pijn, ongemakken en onzekerheden af. Wordt overigens in sommige gevallen wel vergoedt via de verzekering ;)

Heel veel succes!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het super dat je dit topic hebt geopend :136:

Net als vlinder lijkt het me wel eng hoor daar beneden maar super dat je hierna lekker kan rondlopen en seksen hihi :blush:

Ik zelf heb er geen last van ze zitten mooi opgeborgen hihi :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is toch iets wat je altijd al hebt gehad?

Het is toch niet zo dat je kleine schaamlippen ineens beginnen te groeien ofzo??

Nou ik zou het ook doen hoor als ze helemaal uitstaken of als ik er last van had!

Succes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vinden jullie echt dat er een taboe op dit onderwerp rust? Mmm kan aan mij liggen maar ik vind t wel meevallen hihi. Bij mij zitten de buitenste lippen af en toe 'in de weg' bij strakke broeken en als ik mijn benen over elkaar doe. Vriendin van me is er ook aan geopereerd en ze zegt ook: als je er niet veel last van hebt, niet doen. Bij haar deed t echt pijn. Ik laat t niet doen hoor maar vind t super van je dat je het wel laat doen. Als ik veel geld had.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames th@nks voor jullie reactie's, ik moet wel zeggen dat ik wel heel erg twijfel hoor van wel of niet.doen... want ik heb eens goed gegoogled, als ze ze te kort gaan maken blijf je altijd pijn houden...sommige vrouwen krijgen ineens vaak schimmels, is dus een risico wat je neemt... ik heb geen last met fietsen, iets simpels als zitten.., zoals veel vrouwen blijken te hebben, ik heb gewoon soms last met sex ook niet altijd, ik heb foto's gezien op internet... nou dan mag ik echt niet zeuren, proeven jullie het begin een beetje terug te krabbelen..ik twijfel gewoon en ben doodsbenauwd! zit ik staks met nieuwe tieten en een "designpoes" heel erg veel pijn te lijden, word misselijk als ik eraan denk, pfff heb me al een paar keer afgevraagd waarom doe je dit toch en dan kijk ik in de spiegel naar me boobs en jah dan weet ik het weer, maar toch daar beneden is minstens net zo eng, en het is straks of nooit, lig daar dan toch al, kunnen ze meteen alles doen wat moet..., en het is niet zo dat ik helemaal niet lekker kan seksen door die lippen, maar het zijn gewoon hinderlijke momenten, had ik constant last, en dan ook met andere dingen jah dan zou ik niet twijfelen..ben gewoon een angsthaas..

wat vraagjes beantwoorden:

@mij 18.. nee dit is niet iets wat ik altijd al heb gehad, je binnenste lippen kunnen doorgroeien tot ongeveer je 30e jaar er word ook liever niet voor deze leeftijd geopereerd, en als je kindjes krijgt kun je ook wat overtollig weefsel bij krijgen.. wat overigens niet hoeft.

@femmy wil die persoon hier misschien niet schrijven? of mij een pb sturen, heeft ze verder nergens last van gehouden en zit er nog gevoel in die lippen??

@andrea26 Ik heb geen last met fietsen of andere handelingen, alleen soms pijn met seks, hoe heb jij dat met seks? herken jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@femmy wil die persoon hier misschien niet schrijven? of mij een pb sturen, heeft ze verder nergens last van gehouden en zit er nog gevoel in die lippen??

Ja dat kan ik haar wel eens vragen hoor, zal vragen of ze zich hier eens aanmeld ;)

Zij is super blij dat ze het heeft gedaan, maar was ook geen fraai gezicht en bepaalde toch haar leven.

Ook veel pijn en zat gewoon met alles in de weg. Nu is het gewoon een normale poes en al het gevoel zit er ook nog in ;) Je hebt alleen echt een week pijn en moet op een bandje zitten.... Zelf moet ik er niet aan denken, maja als je zelf geen last ervan hebt is dat makkelijk zeggen natuurlijk :11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk waar, als ik je laatste berichtje lees dan zou ik zeggen doe maar niet... schimmels , altijd pijn blijven behouden.. nee dan zou ik het zeker niet doen hoor... soms zitten ze bij mij wel "een beetje in de weg" tijdens sex zeg maar maar dat is makkelijk verholpen door even " een handje te helpên" als je begrijpt wat ik bedoel :-) liever dat dan je leven lang met schimmels zitten en pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar die schimmels en altijd pijn is een risico. Bij elke operatie zitten risico's.

Als je er pijn van hebt en het in de weg zit zou ik me er ook aan laten helpen.

Nu zitten die van mij niet in de weg en zitten ze keurig op de plek waar ze horen hihi :blush:

Knap van je dat je er hier een topic over durft te openen. Ik hoop dat de operatie aan je verwachtingen voldoet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blijft altijd lastig he die keuze maken zal ik wel of zal ik niet !

Kijk je wilt mooie boobs omdat je ze niet mooi vind of te klein, en je wilt die operatie doen omdat je je schaamlippen niet mooi vind, en omdat ze in de weg zitten tijdens sex enz. ik zou het gewoon door zetten!

Dan maar even een weekje pijn lijden, die boobs doen straks ook pijn als je ze net hebt laten doen!! Doe je gewoon alle 2 in een keer, heb je even pijn maar ben je gelijk van 2 dingentjes vanaf :D !!

En die risico's.. tja, dat is bij een bv ook t geval! Dus daar zou ik me niet al te druk over maken!!

Maar dat ze doorgroeien tot je 30ste ? Jeetje dat wist ik helemaal niet..

het is bij mij namelijk wel zo dat mijn ene kleine schaamlip wat langer en groter is :blush:

het is niet dat ik er last van heb of dat je hem ziet als ik sta.. Maar hoop niet dat hij nog meer gaat groeien anders zou het wel eens een probleem worden denk ik. Ik heb wel af en toe dat hij pijn doet, vooral als ik me heb gewassen of sex heb gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben na mijn eerste bevalling iets ingescheurd... niet zoals normaal opzij of naar beneden maar naar boven... :blush: daardoor heb een ook een soort extra lip (noem ik het maar altijd) overgehouden! Heb er ook soms last van maar niet zo erg dat ik er echt wat aan zou moeten laten doen...

Wat ik alleen niet begrijp dat er een risico aan zit van last houden/krijgen van schimmelinfecties... zie niet zo erg wat dat te maken heeft met een schaamlipverkleining... :blink: hihi

Een vriendin van me had het heel erg en is er ook aan geholpen... Ze zou het zo weer doen! Ze omschrijft de pijn als na je bevalling... een "rauwe" doos! haha, brandirg bij plassen enz. Dat had ze een dag of 4 á 5 en daarna was het over! (geneest heel snel namelijk... heb zelf een piercing gehad in mijn "hoedje" boven de clitoris en dat deed haast geen pijn en was met 1 week genezen!)

Maar goed, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier iest aan wil doen... als je twijfelt zou ik nog eens overleggen met je pc... welke risico's enz.

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een piercing daar is niet te vergelijken met de auw na een schaamlipverkleining/correctie hoor :11:

Maar misschien is het idd te vergelijken met na een bevalling?? Ben zelf ook ingeknipt en vond dat zelf wel wat pijnlijk maar goed te doen. Geen idee of je het daarmee kunt vergelijken :11: De persoon die ik ken heeft ook nog geen kids gehad, dus die zou het ook niet kunnen bevestigen lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

OPENBARING!!!!!!

nou dan ga ik ook met de billen bloot (ligt in de buurt). Ik zit sterkt te overwegen om dit te laten doen. Bij mij gaat het niet om 1,5 a 2 ck maar minstens het dubbele. Walgelijke vind ik het, kots ervan en nog veel erger het doet zo ongelovelijk veel pijn!! Skinny jeans is een hel, fietsen is een hel, lang zitten (langer dan 5 min stil) is een hel. Kortom het is een hel. Een hel die makkelijk op te lossen is, maar wel weer ff 900 euro kost!! Manlief begint in te zien dat ik er echt veel last van heb, want hij vond het in eerste instantie echt onzin (laat maar lullen dacht ik). Toch is het vertrouwen en steun van je wederhelft in dit soort zaken van groot belang voor mij

hoor van jullie !

p.s. ik maak mij dus niet druk om evt bijwerkingen, die heb je overal wel bij. Denk dat de dagelijkse hinder 1000x erger is dan de mogelijke tijdelijke bijwerkingen. Maar dat f*king geld he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.