Ga naar inhoud

BVK : jessy : Oriëntatiefase


Gast jessy

Aanbevolen berichten

hallo ik ben Jessy

ik wil borstverkleining laten doen maar ik durf niet.Ik heb de verwijsbrief al liggen van de verzekering.Ik was vol goede moed <_< en toen ik op gesprek ging durfde ik ook nog en na het gesprek niet meer.Er is helemaal niets bijzonders gezegd.En ik weet nu bijna zeker dat ik ook niet om tepraten ben.Normaal heb ik een grote mond durf heel veel maar nu even niet.Dus ik ben verder gaan zoeken op het internet en toen kwam ik op liposculpture.Dit lijkt mij dus geweldig als je er voor in aanmerking komt natuurlijk.Maar als dit zo goed is waarom doen meer chirurgen dit dan niet.Geen littekens sneller op de been.Heeft iemand hier ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Hoi Jessy,

Welkom op het forum! Alleen jij kan de beslissing nemen om je bvk wel of niet door te laten gaan, andere mensen kunnen je alleen maar hun verhaal vertellen. Kijk rustig rond op het forum!

Over de liposculpture methode: tja, het feit dat het bijna nergens gebruikt wordt zou je iets moeten zeggen over wat artsen vinden van het uiteindelijke eindresultaat. Waarschijnlijk levert de ouderwetse methode gewoon betere resultaten op.

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey jessy,

Ik kan me goed voorstellen dat je niet durft. Zelf heb ik ook al een operatie afgezegd hierdoor. Nu staat m'n operatie op 16 juli bij een andere arts, dr. Laban, gepland en ben ik nog wel angstig maar niet meer zo van: ,,ik ga het afzeggen." Als je het ooit nog wilt laten doen, zou ik je zeker dr. Laban aanraden. Hij stelt je echt helemaal op je gemak en heeft ook een waslijst aan goede ervaringen ;). Sterkte met je verdere beslissingen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessy ,

'er is niets bijzonders gezegt' : wat bedoel je daarmee ?

Ik maak erop uit dat je consult niet verliep zoals je verwachtte . Als dat zo is doe je er idd beter aan alles even te laten bezinken en ergens anders een consult te plannen waar je met een beter gevoel buiten gaat .

Verder deel ik de mening van Annemieke een bvk doe je voor jezelf , niet voor anderen dus je hoeft niet omgepraat te worden . Neem rustig de tijd , het is best een zware operatie .

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is eigenlijk wat je weerhoudt????

en ik heb nog nooit van liposculpture gehoord en of dat mooi resultaat geeft!!!!

( je hoort er hier helemaal niets van, dat zegt al een heleboel toch...)

wens je succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik heb er ook nog nooit van gehoord.

en natuurlijk klinkt dat als muziek in de oren.....geen littekens en snel weer op de been.

maar het lijkt mij sterk dat je dan een mooie bvk krijgt hoor.

het lijkt mij onmogelijk om zonder operatie of wonden en dus littekens een bvk te doen.

zou hier sowieso veel meer over willen weten en lezen alvorens daartoe over te gaan.

en eventueel een andere pc raadplegen lijkt mij in jou geval ook niet verkeerd, eentje met ervaring op het gebied van bv's en bvk's zal ik maar zeggen.

veel succes met je beslissing hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

B cupje ik bedoel met niets bijzonders gezegd geen enge verhalen van pijn oid.

Nou laat ik eerlijk zijn wat mij weerhoud is misschien iets heel stoms toen ik voor het 1e gesprek kwam dacht de arts dat ik vor bv kwam ipv bvk.De siliconen lagen al gereed .Ik knapte hier zo op af.Ik had ook niets meer tevragen ik vond dit zo slecht voor bereid.Ik kon de arts ook niet verstaan hij praate zo zachtjes en zat constant tekuchen zo n afknapper.Misschien ergens anders had het anders verlopen.

Op de site MC het Gooi staat over die liposculture

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft dat ook laten doen. Simpelweg omdat ze te zware borsten had, maar ze hingen niet! En zoveel kleiner kunnen ze ze niet maken. En met een traditionele bvk worden borsten veel mooier!

Er is dus zegmaar een heel beperkt aantal vrouwen die voor die methode in aanmerking komen.

En inderdaad, denk nog even rustig na en maak een afspraak met een pc waarbij jij denkt dat jij je op je gemak voelt, heel veel succes ermee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jessy

wat raar zeg dat er al silliconen gereed lagen! misschien iemand met dezelfde achternaam die dat wel wou laten doen??? maar nog raar dan want de pc moet zich eerst inlezen over een patient lijkt me!

ik zag er ook tegenop maar ben nu zo ontzettend blij met het resultaat!!!

sterkte in je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.