Ga naar inhoud

Girltalk het verkeerde lichaam


Aanbevolen berichten

Hai lieve meiden..

Hierbij wil ik jullie een beetje kennis laten maken met de wereld van vrouw worden ja worden je leest het goed..

Het verkeerde lichaam... is het een ziekte is het geestelijk nee niets is minder waar het is bij de geboorte genetisch bepaald maar niet in het juiste lichaam geplaatst.

M-V of V-M jong of oud in alle lagen/relgie/rijk of arm komt het voor bij de een uit het zich wat vroeger dan bij de ander...

Er is een paraplu naam voor om alle mensen zoals travestieten/crosdresser/transexueel in onder te brengen en dat is transgender..

Ik hoorde thuis bij transexuelen dwz ik ging voor heel het traject een heel lang traject voor de en voor de ander wat korter je bepaalt zelf het tempo of je er klaar voor bent..

Voor mijzelf stond het al vast alles of niets......

Een traject dat begind bij jezelf wie of wat je bent of je anders ben dan andere meetsal weet je het al diep van binnen maar wil je alleen die zekerheid het is toch niet niks ...

Daar ik op eigen initatief al begonnen was met de hormonen moest ik wel uit de kast komen dat was kerst 2007 ik veranderde zoveel ik had geen andere keus (nu blijkt de juiste)...

Daarna ben ik ook in 2008 gelijk als vrouw gaan leven dus vrouwen kleding in de kast en die mannelijke ongemakken eruit..

Het begind met een aanmelding bij het vu medisch centrum te amsterdam waar nederlands grootste team is gevestigd..

Na aanmelding per post mag je blij zijn dat je na een half jaar je intake gesprek krijgt dat houd in gesprek /vragen lijsten en nog meer vragen lijsten je vraagt jezelf af moet dat nou is dat nu belangrijk voor jou als patient miss niet maar voor de psycholoog wel..

Het volgende contact is weer een half jaar verder dan beginnen als je bent toegelaten voor het traject de gesprekken met de psycholoog ...

Iedere 4 tot 6 weken een gesprek over alles je word helemaal doorgelicht voor je eigen zeker heid of je dit wel wil of je weet wat voor impact dat het in leven gaat hebben familie/vrienden/werk/sociale contacten gewoon alles

Vele huilbuien en weer een jaar verder word je dan besproken door een team van artsen/psycholoog/endicrinoloog of je wel het groen licht krijgt om verder te gaan ..

Dat wil zeggen de hormonen waar je zoooo naar verlangde ik had ze al maar nu kreeg ik ze van hun wauw spannend allemaal yes je krijgt groen licht maar het ook oranje of selfs rood kunnen zijn pffft gelukkig..ze hebben vertrouwen in je ...

Met de hormonen begind ook je real live test dwz als vrouw gaan leven 24/7 iedereen dicht bij je staan informeren over ja aanstaande verandering.

En begin ontharing sessie gelaat..wouw dat hoort erbij geen haar meer op die plaatsen vele sessies verder begind het resultaat zich te uiten.

Door deze verandering gaar ook de acceptatie veranderen de pesterijen gaan gewoon door vooral mannen zijn daar super goed in..

Doordat ik al sinds begin 2008 als vrouw leefde had k ook veel dingen zoals pesterijen gehad

Maar steeds opnieuw wist men wat te vinden om je leven te verpesten net alsof er een boek over bestond

Het liefst zou je de deur op slot draaien en de sleutel weg gooien no way er is geen alternatief je moet door..

Nu weet je weer waarom al die onderzoeken en of je er wel sterk genoeg voor bent/was dit is wat hun wisten en wat jij niet verwachte

Na weer vele huilbuien verder en wat de harde wereld je aan gedaan heeft ben je 1 jaar verder je hebt ondanks je zelfmoord gedachte de real life fase overleeft yes ben trots op jezelf

Ondanks dat alles en je verandering van lichaam en ben zo ver gekomen je word weer besproken door het team..

Of je in aanmerking komt voor de operatie kun je dat aan het vrouw worden het eind doel ben je daar klaar voor of heb je meer tijd nodig..

Weer krijg je antwoord ja je mag weer een fase verder yes,yes,yes maar dan de domper .....

wachttijd voor operatie anderhalf jaar........

Oke tijd genoeg voor de laser sessies genitiaal...

Maar hier kwam voor de mij de omslag daar door het hormoon gebruik van zoveel jaren mijn lichaams beharing genitiaal zo minimaal was geworden werd ik naar voren gehaald..

Het werkte eindelijk eens in mijn voordeel..

Tevens had ik bij mijn psychologe al door laten schemeren dat ik klaar was voor de eindsprint

Mocht je plaats hebben haal me dan aub naar voren en valt er iemand af twijfel dan niet om mij te bellen..

In maart dit jaar kwam dan voor mij het verlossende telefoontje simone je operatie staat geplant voor 28 april 20011 eindelijk de trien die al die jaren zo langzaam reed ging nu versnellen..

Wat nu eerst zoveel tijd voor alles nu weinig tijd voor zoveel dingen te doen...geplande fotoshoot geboorte kaartjes kleding voor in het ziekenhuis zoveel te doen maar het kwam goed.

De opname dag woensdag 27-april 11.30 moest ik er zijn verpleeging b verdieping zeven zal het nooit van leven meer vergeten..

Het was gewoon een super ervaring die ik nooit van mijn leven had/heb willen missen ik was om 8 uur in de ochtend de eerste gelukkig hoefde ik niet altijd op die grote klok te kijken..... de voorbereiding van de verpleegsters tot aan de operatie tafel toe alles heb ik bewust meegemaakt en dan kijk je door dat reuze grote raam de wijde wereld in.....met die achterligende gedachte begind je nieuwe leven als vrouw de operatie werd uitgevoerd door dokter bouwman en zijn team en duurde ongeveer 4 uur..

Ik was om 13 uur terug op de zaal die ik deelde met 3 andere bio meiden die waren net als vele anderen reuze trots voor me ik kwam bij hun niets tekort..super.

Ook de verpleging van het vu liet niets te wensen over alleen maar lof vooral de eerste nacht heel intens maar daarna voornamelijk dag verpleging.

Alleen het plat op je rug blijven liggen brak me wel op...Nu vraag je jezelf af ......PIJN...... je gelooft het niet ik ben op donderdag geopereert en op zondag 1mei was ik pijnstillervrij onvoorstelbaar...

En op dinsdag 3 mei mocht ik naar huis in de morgen werd alles verwijdert catheter en tampon die in de neovagina zat klemmen werden eraf gehaald door de meiden..

Dus klaar voor mijn nieuwe loop lessen naar 6 dagen plat op je rug veel drinken plassen en naar huis lopend het ziekenhuis in en lopend eruit...

Misschien dat jullie benieuwd zijn naar hoe het er uit ziet nou gewoon super ik heb alles wat bio vrouwen hebben en kan op sexueel ook bijna even veel een gewoon orgasme hoort er echt wel bij...volgens de meiden van de thuiszorg ziet het er erg mooi uit complimenten voor de chirurg zijden ze dat stelt me gerust ....

Dus voor mij is deze operatie en dan de bv (de kers op de taart) iets van onstelbare waarde waar ik reuze blij mee ben het te hebben mogen meemaken voor mij valt/viel de puzzel in elkaar

spijt NEE nog geen seconde

EINDELIJK THUIS WAAR IK BEHOOR HET VROUW ZIJN..

Veel liefs en hoop dat als je het hebt gelezen vergeet dat het wel wat lang was/is ..

Groetje kusjes Simone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh,wat een interressant verhaal om te lezen, en wat goed van jou om dit te delen.

Wat heb jij veel meegemaakt zeg, pffff is niet niks hoor.

En wat heerlijk dat je je nu echt helemaal compleet voelt.

Ben je nu klaar met alles, of moeten er nog dingetjes gebeuren/veranderen?

Nou mooie vrouw, veel geluk in je verdere/nieuwe/andere leven.

Groeten Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooi verhaal.

Ik heb zoveel respect hiervoor! Het lijkt mij harstikke moeilijk om deze keuze te maken.

En wat een weg heb jij afgelegd.

En vind je hetzelf er mooi uitzien? Net zoals een vagina? Ms rare vraag maar ik kan mij er nog niks bij voorstellen. Al is het belangrijkste dat jij het zelf mooi vind.

Oja wat ik mij afvroeg hoe kom je op je naam? Je geeft jezelf een vrouwelijke naam, maak je dan ook een lijstje met welke namen je mooi vindt? Ben gewoon nieuwsgierig hoor.

In ieder geval veel geluk in jouw vrouwen leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een verhaal, wat een ervaring en wat goed dat je zo doorzet!

Ik zag vanmorgen een operatie van een man naar vrouw, die haar zijn gezicht liet opereren. Kleinere kaak, kleinere kin, kleinere neus, adamsappel wegschrapen, voorhoofd liften. Was een erg akelige en ingrijpende operatie maar wat was die man daarna een knappe vrouw! De totale metamorfose (penis veranderen in vagina) ging nog gebeuren maar nu zag de wereld haar al als vrouw.

Ik heb er alleen maar respect voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, bedankt voor het delen van je verhaal!

Knap van je dat je het zo durft te vertellen!

Ik heb echt heel veel respect voor je en ik hoop dat iedereen dat heeft!

Hoop dat je nu gelukkig bent :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meid.. Petje af voor je.. Wat een super mooi en intresant verhaal.. Heel goed dat je je dromen na leeft!! Heel erg veel respect voor je!!

Ben je nu helemaal vrouw? Of moeten er nog dingen gebeuren? Ben ook wel nieuwsgierig hoe je aan je naam bent genomen..

Dikke proficiat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Simone,

Fijn dat je je verhaal hier hebt neergeschreven, zal vast een steun zijn voor anderen die na jou komen! :35:

Wat goed dat je ook zo goed werd begeleid gedurende het hele traject, het is idd niet niets, gelukkig is heel die lange periode nu achter de rug en ben je waar je altijd al hebt willen zijn! Geniet van het eindelijk ten volle vrouw zijn! :136:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een prachtig verhaal van een prachtige vrouw die gevangen zat in een mannenlichaam.

Nogmaals respect voor je doorzettingsvermogen en lef, want dat is er zeker voor nodig geweest.

Ik hoop dat nog vele die dit ook doormaken steun aan je verhaal hebben.

Gefeliciteerd met je new you !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook knap gedaan.

Ik vond het al moeilijk om mijn bv aan mijn pa te vertellen.

Wat moet het dan bij jou geweest zijn als je verteld dat je je niet goeg voeld in je mannen lichaam en liever vrouw wil zijn.

Het pest gedrag van andere, ja je moed heel sterk in de schoenen staan. Om dit te overleven.

Je kan als kind wel pesten maar als volwassenen dat doen is het moordend.

Zoals hierboven al is geschreven. Ik denk ook dat er rond dat onderwerp nog een taboe schuild.

Dat niet iedereen daar open over praat. Een dikke pluim voor u om dit zomaar open en blood te vertellen (te schrijven).

En u topic te lang. Nee hoor met volle teugen gelezen en het ging vlot.

Kan je daar geen boek over schrijven of zo en u levens ervaringen delen met anderen.Prachtig.

Ik hoop dat we nog meer te lezen krijgen. Kzou zeggen wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het hele verhaal met kippenvel gelezen, wat een verhaal.

Heb echt onwijs veel respect hiervoor, wat heb je een lange reis moeten maken om op je gelukkige eind bestemming te komen!

Ben blij dat het het allemaal waard is geweest, de tranen en het wachten en nu gelukkig.

Het is je gegunt en wens je vele jaren vol geluk met jou nieuwe ik :D

Gefeliciteerd :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Respect!!

Welkom in de vrouwenwereld !!!!

Ik kan me niet eens bij benadering voorstellen hoe het voor jou geweest moet zijn.....

Je verhaal kan inderdaad als oppepper en leidraad dienen voor allen die hetzelfde doormaken.

Liefs Ellie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat een ontroerend verhaal!!

Wat zal jij gelukkig zijn met je new-you.

Je mag trots op je zelf zijn dat je je er zo doorheen hebt geslagen.

Geniet van je nieuwe leven.

Vooroordelen zullen er altijd zijn! Maar ach meid daar moet je gewoon SCHIJT aan hebben!!

Ik wens je heel veel mooie jaren toe al JEZELF!!

xxx marrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verontschuldigd je voor het lange verhaal dat je geschreven hebt!

Nou voor mij mag het nog wel langer, wát een interessant verhaal.

Je hebt een hele zware periode achter je liggen (en ook nog vóór je liggen) van pijn, onbegrip, pesterijen.

Petje af dat je je er zo goed doorheen geslagen hebt!

Ik wens je een heel lang en heel gelukkig leven als vrouw toe!

Respect!!!!!!!!!!!!!!!! :54::53:

Ik heb je foto´s bekeken. Het ziet er fantastisch uit!! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.